.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هرگونه افزایش قیمت نان ممنوع است

 شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد : هرگونه افزایش قیمت نان ممنوع است

عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : هیچ تغییری در قیمت نان صورت نگرفته و نرخ نان مانند سال قبل می باشد.
وی افزود : امسال تاکنون هیچ گونه افزایش نرخ نان در استان نداشتیم و هیچ مجوزی هم تا کنون برای هیچ واحد ی در خصوص افزایش قیمت نان صادر نشده و چنانچه نانوائی اقدام به افزایش قیمت به صورت خودسرانه مبادرت نماید با دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با آن متخلف برخورد می شود .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: آردی که برای پخت نان توزیع می شود یارانه زیادی برای آن پرداخت می شود و به همین دلیل نظارت هایی در زمینه گرانفروشی، کم فروشی ، عدم کیفیت و عرضه خارج از شبکه به صورت مستمر در حال انجام است و و در صورت مشاهده تخلف متخلفین جهت اعمال قانون و مجازات به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند .
عباسی خاطر نشان کرد: هرگونه افزودنی غیر مجاز در پخت نان نیز ممنوع بوده و با توجه به اینکه این موضوع با سلامت شهر وندان در ارتباط بوده و خطر ات جبران ناپذیری را به همراه دارد لذا با دریافت گزارش تخلف از مراجع ذی صلاح با متخلف بدون اغماض برخورد می شود .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص عملکرد اداره متبوعش در 5 ماهه نخست سال دراین بخش گفت: از ابتدای سال تاکنون 628 فقره پرونده تخلف نانوائی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 622 فقره مختومه و متخلفین به پرداخت جزای نقدی 1 میلیارد و 871 میلیون و 301 هزار و 820 ریال جزای نقدی محکوم شدند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.989 seconds.