.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس دانشگاه مازندران خواستار تخصيص اعتبار بودجه تحقيقات و پژوهش شد

رييس دانشگاه مازندران خواستار تخصيص اعتبار بودجه تحقيقات و پژوهش شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، دكتر اصغري آقمشهدي رييس دانشگاه مازندران به نامه ارسال شده از سوي ديوان محاسبات استان مازندران به مديركل آموزش و پرورش استانداري اشاره كرد و افزود: دستگاه هاي اجرايي موظفند 75 درصد از بودجه هاي مربوط به تحقيقات و پژوهشي را از طريق انعقاد قرارداد با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي هزينه كنند.

رييس بزرگ ترين مركز آموزش عالي استان با اعلام اين خبر كه دانشگاه مازندران از 12 دانشكده، 11 هزار دانشجو، 307 عضو هيات علمي و 540 كارمند تشكيل شده، اين دانشگاه را  به عنوان دانشگاه منتخب استان معرفي كرد و گفت: دانشگاه مازندران با توجه به بزرگيش، مشكلات بسيار زيادي هم دارد و ما اين افتخار را داريم كه با تمام مشكلات موجود، به جامعه علمي استان و كشور خدمت مي كنيم.

دكتر اصغري آقمشهدي با اعلام اين نكته كه يك بخش از ارتباط دانشگاه با صنعت و با محيط اجرايي مي تواند با واحدها و بخش هاي خصوصي جامعه باشد، به بخش ديگري از اين ارتباط اشاره كرد و افزود: درارتباط با صنعت و حوزه اجرايي دولتي، با وظيفه مهمي كه قانونگذار قائل شده انتظار مي رود استاندار محترم با نظارت لازم جهت اجرايي شدن اين مهم، مشكلات مالي دانشگاه و صنعت را برطرف كند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.