.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین خبر از پرداخت یارانه مطبوعات

 شمال نیوز: معاون وزیر ارشاد با بیان اینکه در صندوق حمایت از خبرنگاران به دنبال ارائه طرحی برای پرداخت حق بیمه خبرنگاران و همچنین ارائه تسهیلات بانکی به آنان هستیم، گفت: یارانه ۶ ماهه نخست امسال برای مطبوعات کشور در هفته آینده واریز می‌شود.

حسین نوش آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث حجاب و عفاف یکی از مهم ترین برنامه های ارشاد است که ما به این مسأله اهمیت بسیار زیادی می دهیم زیرا حجاب و عفاف یک شاخص دینی محسوب می شود.
 
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی بحث حجاب نیست اما بخشی از وظایف این وزارت خانه به بحث حجاب و عفاف مربوط می‌شود و لذا ما باید به بحث حجاب و عفاف اهمیت ویژه بدهیم و باید حجاب را به عفاف مرتبط سازیم و این امر باید ظاهر و محتوای موجه داشته باشد.
 
نوش آبادی تصریح کرد: ما باید با کارهای هنری و ابزار فرهنگ و هنر به این نکته توجه داشته باشیم و باید ال حجاب را با رویکردهای فرهنگی مورد توجه قرار دهیم.
 
معاون وزیر ارشاد بیان کرد: در مراکز استان ها مراکز بزرگ فرهنگی و هنری را ایجاد می کنیم که در بسیاری از استان ها این مراکز ایجاد شده و در برخی دیگر از استان ها در حال ساخت است.
 
وی اظهار کرد: هم اکنون تعداد زیادی از پروژه‌های فرهنگی کشور در حال ساخت است که ما آمادگی واگذاری آن ها به بخش خصوصی برای تکمیل و بهره برداری را داریم و حاضریم که این مراکز را با ۵۰ درصد از قیمت اولیه دولتی به بخش خصوصی واگذار کنیم.
 
نوش آبادی عنوان کرد: مدیران مجری سیاست ها و برنامه های دولت هستند و حق اعمال نظر و سلیقه شخصی خود در برنامه های استانی و کشوری را ندارند و اگر کسی بخواهد سلیقه ای عمل کند قابل تحمل نیست زیرا حوزه فرهنگ و هنر جریان پذیر نیست.
 
معاون وزیر ارشاد گفت: بخشی از مسائل حقوقی وزارت ارشاد مربوط به شکایات است که در برخی از استان ها که احساس می‌کنیم حقی از آن ها تضییع شده است مورد پیگیری قرار می دهیم.
 
وی تصریح کرد: ارشاد در صدد اصلاح قانون مطبوعات کشور است که باید با توجه به نیازها و مطالبات در مجلس انجام شود که به نظر می‌رسد امسال لایحه قانون جامع نظام مطبوعات وجود داشته باشد که سبب اصلاح قانون مطبوعات شود که در این زمینه باید قانون شفافی نوشته شود و به مجلس تحویل داده شود.
 
نوش آبادی اظهار کرد: هفته آینده یارانه مطبوعات کشور واریز می‌شود که این یارانه مختص ۶ ماهه نخست امسال است و همچنین در صندوق حمایت از خبرنگاران به دنبال ارائه طرحی برای پرداخت حق بیمه خبرنگاران و همچنین ارائه تسهیلات بانکی به آنان هستیم تا خبرنگاران نگرانی و دغدغه معیشتی را نداشته باشند. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.