.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای شهر قائمشهر:
وضعیت درآمدشهرداری قائمشهرمطلوب نیست

عضو شورای شهر قائمشهر گفت: وضعیت درآمد شهرداری این شهر مطلوب نیست.

محمدعلی صالح‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در قائمشهر با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اعضاء شورا در رابطه با افت درآمدی شهرداری است، اظهار داشت: اوضاع درآمد موجود در شهرداری روند مورد نظر اعضاء شورا نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر تصریح کرد: اعتراض‌های خود را در صحن علنی شورا اعلام می‌کنیم و خواهان پیگیری شهردار برای اوضاع موجود هستیم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نمایندگان مردم شهر، باید نظارت جدی بر عملکرد شهردار داشته باشیم، بیان کرد: باید منابع درآمدی برای شهرداری تعریف کنیم تا با راهبردهای لازم، شهرداری بتواند منابع درآمدی را تقویت کند.

صالح‌زاده یادآور شد: تصمیم‌های خوبی در شورا گرفته نمی‌شود و امیدواریم با توجه به تغییرات در بخش هیئت رئیسه در ماه آینده بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری 50 درصد از مصوبات شورا را به سرانجام می‌رساند، خاطرنشان کرد: افرادی را در شهرداری برای پیگیری مصوبات شورا بسیج کرده‌ایم تا تمامی مصوبات شورا انجام شود.

صالح‌زاده اذعان داشت: با تصمیمات درست می‌توانیم بودجه یک ساله شهرداری را تامین کنیم، برای مثال شهرداری در رابطه با  کارخانه نساجی در نظر داشت به شکل  رایگان تغییر کاربری انجام دهد اما با اعتراض‌ها توانستیم 40 میلیارد تومان درآمد برای شهرداری کسب کنیم.

رئیس کمسیون حمل و نقل شورای شهر قائشمهر افزود: تصمیم شورای ترافیک برای حل مشکلات ترافیکی در خیابان مدرس قائمشهر بر این شد که ایستگاه تاکسی به مکان دیگر انتقال یابد.

وی با اشاره به اینکه انتقال ایستگاه تاکسی بار ترافیکی را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: کارشناسان در کمیسیون حمل و نقل با استفاده از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی به‌دنبال راه حل بهتری هستند.

عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر در پایان اظهار داشت: رسانه نقش اساسی در تصمیمات شورا دارد و می‌تواند با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع حتی مانع ضررهای میلیاردی شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هتکه پشتی ریکا 31 مرداد 1393
بعضی از دوستان قائمشهری ام میگن بین این اعضای شورای شهر قائمشهر چندتاش مشکل دار هستن، اگه مشکل دارن پس چه جوری تائید صلاحیت گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه تجربه شورای قبلی فراموش شده بود؟؟؟؟هتکه پشتی ریکا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.