.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنظیم اسناد اجاره موقوفات با سامانه جامع

مدیرکل اجارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تنظیم تمامی اسناد اجاره موقوفات از طریق سیستم سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه صورت می گیرد.
          
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام مسعود انصاری مدیرکل اجارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در نشست توجیهی نحوه تصحیح و تکمیل اطلاعات پایه رقبات، مکاتبات و تنظیم گردشکار در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه که در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد، با بیان اینکه استان مازندران برای مجموعه سازمان اوقاف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: استان مازندران برای ما در سطح کشور در طیف اول قرار دارد.
 
وی اظهار کرد: در مجموع اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از نظر اقتصادی برای سازمان اوقاف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
 
انصاری با اشاره به اینکه استان مازندران از نظر آب و هوا و طبیعت بسیار مناسب و ارزشمند است، گفت: برخی از موقوفات این استان قابلیت بسیار مناسبی در راستای اقلیم مازندران دارد.
 
مدیرکل اجارات سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با تقدیر از نیروهای فعال مجموعه اوقاف مازندران گفت: نیروهای فعال مجموعه اوقاف مازندران به امور سامانه جامع موقوفات و بخش اجارات آن اشراف کامل دارند.
 
این مسئول با بیان اینکه تمامی تنظیم اسناد اجاره موقوفات از طریق سیستم سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه صورت می‌گیرد، افزود: با تدبیر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشور تمامی فعالیت های موقوفات از طریق سیستم جامع صورت می گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.