.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر وزیر بهداشت به مازندران +برنامه‌ها

وزیر بهداشت در آستانه هفته دولت، فردا صبح به مازندران سفر می‌کند.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، با حضور وزیر بهداشت، بیمارستان جایگزین آیت‌الله طالقانی چالوس به بهره‌برداری می‌رسد.
مجری طرح احداث بیمارستان جایگزین آیت‌الله طالقانی چالوس وزارت راه وشهرسازی بوده و این طرح از سال 85 آغاز و اکنون به مرحله بهره برداری رسید.
این بیمارستان در زمینی به مساحت 23 هزار و 500 متر مربع با زیربنای 10 هزار و 651  متر مربع احداث شد.هزینه ساخت بیمارستان جایگزین آیت الله طالقانی چالوس 250 میلیارد ریال و هزینه خرید تجهیزات آن 210 میلیارد ریال بوده است.
این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، پاتولوژی، سی تی اسکن، MRI، اکوکاردیوگرافی، اندوسکوپی، کولونوسکوپی ، هموفیلی، دیالیز و تالاسمی است.
این مرکز دارای بخش های بستری داخلی، اطفال، نوزادان، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، چشم، نورولوژی، سی سی یو، پست سی سی یو، آی سی یو، ان آی سی یو و اورژانس است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1393
ادمهای بزرگی در این بیمارستان مرحوم شدند از جمله مرحوم دکتر نوربخش رییس کل فقید بانک مرکزی اقای وزیر بیمارستانی را افتتاح کن که حداقل به امکانات انم توجه نشود بلکه به نیروی انسانی مجرب و خدمات فنی اهتمام داشته باش ما در استان کمبود بیمارستان نداریم اما پزشک وارد و کاردان کم داریم و اکثر بیماران به تهران مراجعه میکنند و هزینه زیادی اعم از درمان و اقامت و حمل ونقل و وقت صرف میکنیم و متاسفانه کمتر نتیجه میگیریم جون در گذشته دور استان توسط بهداشت و درمان قرتطینه میشد و مردم واکسینه میشدند اما بعد از انقلاب حتی اداره کشاورزی هم سمپاشی محیط نداردو الودگی زیست محیطی در سطح مناطق شمالی بدلیل بافت محیطی و کشاورزی زیاد است ضمن اینکه محصولات شیمیای هم در جریان رودخانه وواردچرخه زندگی مردم شده است ها روان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.388 seconds.