.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استان گلستان پایلوت وحدت شیعه و سنی سایر استانها و کشورهاست
استاندار گلستان گفت: با هوشمندی روحانیون شیعه و اهل سنت و هوشیاری اقوام و ملت در این استان، وحدت در این استان حاکم است و می توانیم پایلوت سایر استان ها و اقوام در سایر کشورها باشیم

به گزارش شمال نیوز، دکتر حسن صادقلو، استاندار گلستان در گردهمایی علما و نخبگان اهل سنت استان گلستان با حجت الاسلام و المسلمین یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با ایران کوچک خواندن استان گلستان، گفت: با هوشمندی روحانیون شیعه و اهل سنت و هوشیاری اقوام و ملت در این استان، وحدت در این استان حاکم است و می توانیم پایلوت سایر استان ها و اقوام در سایر کشورها باشیم.

وی، حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان را استوانه ای برای وحدت و آرامش و منزلت اقوام دانست و افزود: از ابتدای شروع به کار خود در استان، مدیریت منزلتی را در استان اجرا کردم و طبق فرموده رئیس جمهور استان گلستان به لحاظ دارا بودن اقوام مختلف، باید منزلت آنها حفظ شود.

صادقلو تصریح کرد: ما سعی کردیم این مدیریت منزلتی را در استان عملیاتی کنیم و در راستای این مدل سازی ها و الگوسازی ها می توانیم حرف برای دنیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیشتر شهرهای ترکمن نشین از شهرهای خودشان فرماندار انتخاب شده و خانم نازقلچی تنها زن ترکمن انتخاب شده به عنوان فرماندار است.

استاندار گلستان با اشاره به اقدامات اجرایی استان، از تبدیل منطقه اینچه برون به منطقه آزاد اینچه برون خبر داد و گفت: با اجرایی شدن، این منطقه می تواند تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کند.

وی افزود: با افتتاح کریدور ریلی در دو ماه آینده با سفر رئیس جمهور، می توان مراودات منطقه ای را گسترش داد.

صادقلو، ایجاد ترمینال غلات، پروژه میگو در سایت ۴ هزار هکتاری گمیشان و تمرکز پرورش ماهیان خاویاری را از دیگر اقدامات و پیگیری های انجام شده برشمرد.

وی اضافه کرد: در سایه پشتیبانی دولت تخصیص اعتبارات خاص برای استان از ۱۶ میلیارد تومان، ۱۲ میلیارد تومان آن به حوزه اترک تخصیص یافته است و هزینه می شود و مطالعات ۳۰۰ هزار هکتار از زمین های شمالی استان را پیگیری می کنیم که جزو مصوبات رئیس جمهور قرار گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.034 seconds.