.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 5 کتابخانه عمومی در مازندران در هفته دولت

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران از افتتاح 5 کتابخانه عمومی در استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، عبدالحسین باقری در تشریح برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان در هفته دولت، اظهار داشت:5 کتابخانه عمومی در شهرستان های آمل، بابل و عباس آباد افتتاح خواهند شد و احداث 4 کتابخانه عمومی دیگر نیز در شهرستان های ساری، نوشهر، فریدونکنار و جویبار با انجام مراسم کلنگ زنی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه زیربنای کتابخانه های عمومی استان مازندران تا پایان سال 1392، 37,792 مترمربع بوده است که در رتبه دهم کشور قرار داشت؛ اذعان نمود: اکنون با افتتاح این 5 کتابخانه عمومی با مجموع زیربنای 1635مترمربع، زیربنای کتابخانه های عمومی در استان به 39.427 متر مربع می رسد و رتبه مازندران نیز از این حیث به جایگاه  نهم کشور ارتقاء می یابد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران افزود: این کتابخانه ها در روستاهای اسکومحله آمل، وسطی کلای آمل، دهک بابل، کتی غربی بابل و اسب چین عباس آباد به بهره برداری خواهند رسید.

باقری همچنین در خصوص آغاز احداث 4 کتابخانه عمومی دیگر در هفته دولت گفت: کتابخانه مرکزی شهرستان فریدونکنار، کتابخانه عمومی عالیواک ساری، کتابخانه عمومی مرحوم امیدی جویبار و کتابخانه عمومی روستای علی آباد میر نوشهر، پروژه هایی هستند که در هفته دولت با انجام مراسم کلنگ زنی آغاز خواهند شد.

وی افزود: کتابخانه مرکزی فریدونکنار در زمین اهدایی شهرداری و 3 کتابخانه دیگر در زمین اهدایی خیّرین ساخته خواهند شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 30 مرداد 1393
اول کتایخونه کنار اداره ارشاد بابل رو درست کنن بعد بیان واسه یه کتابخونه دیگه مراسم گلنگ زنی راه بندازن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.645 seconds.