.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور سران کشورهای عضو اکو :
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال در مازندران افتتاح شد

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال با حضور سران کشورهای عضو اکو، مسئولان کشوری، استانی و شهری در شهرستان آمل افتتاح شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این مراسم که در حاشیه نخستین کنفرانس گردشگری سلامت برگزار شد سران 9 کشور عضو اکو، مسئولان کشوری و استانی از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی کشور بازدید کردند.
این بیمارستان 150 تختخوابی است و با فعالیت پایلوت کشوری امر توریست درمانی را در اختیار دارد.
امکانات بیمارستان فوق تخصصی شمال تمام الکترونیک بوده و از بیمارستان‌های مجهز کشورمان محسوب می‌شود که با تجهیزات پیشرفته مطابق با استانداردهای بین‌المللی با هدف جذب توریسم درمانی، اشتغال‌زایی و وجود مرکز پیشرفته تصویربرداری آماده بهره‌برداری شده است.
بخش‌های مختلف این بیمارستان با طراحی از کشور آلمان بوده و بخش مراقبت‌های ویژه آن به صورت کاملا مجهز و بهره از سیستم سانترال مونیتورینگ فضایی را ایجاد کرده که همراهان بیماران می‌توانند به راحتی از حال بیماران خود مطلع شده و در مقابل پزشکان نیز حتی می‌توانند از مطب و منزل خود وضعیت عمومی و تخصصی بیماران خود را کنترل کنند.
این بیمارستان دارای درمانگاهی با هشت بخش تخصصی اورژانس، دو اتاق عمل سرپایی، تخت بستری و رادیولوژی دیجیتال بوده و دارای بخش‌های زایمان، زنان، اطفال و نوزادان، جراحی قلب باز، اتاق‌های عمل زنان، اتاق عمل جنرال، ICU، NICU، انژوگرافی و CCU است.
بخش بستری زنان، داخلی، مردان و کودکان و سالن همایش نیز از دیگر امکانات این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال کشور است.
در بخش تصویربرداری بیمارستان شمال نیز MRI با 5/1 تسلا با مگنت فیلم‌برداری فراهم بوده و رادیولوژی دیجیتال، ماموگرافی دیجیتال، سونوگرافی دیجیتال، پانورکس و سفالورژی از دیگر امکانات آن برای ارایه به بیماران است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مرداد 1393
آمل بيمارستان باز بشه ما بابليها از دست اينا راحت بشيم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.