.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مازندران برگزار میشود

 اولین نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان مازندران با حضور استاندار برگزار می شود.

به گزارش شمل نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، در آستانه هفته دولت، اولین نشست روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی استان مازندران، عصر شنبه اول شهریور با حضور دکتر ربیع فلاح جلودار در دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار می شود

ایرج نیازآذری مشاور اجرایی، رسانه ها و ارتباطات رئیس دانشگاه مازندران هدف از برگزاری این نشست را تعمیق و بسط همکاری های دانشگاه ها با دستگاه های اجرایی اعلام کرد و افزود: دانشگاه ها به عنوان مراکز پویش و بایش تحولات علمی، نقش بسزایی در مسئله یابی و حل مسائل جامعه دارند و از این رو می توانند کمک فکری و مقوم دستگاه های اجرایی باشند.

مشاور رئیس دانشگاه مازندران با مهم خواندن نقش و جایگاه نهاد دانشگاه در فرآیند رشد و توسعه، ابراز امیدواری کرد کاربست مطالعات و یافته های پژوهشی دانشگاهیان مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد. چرا که تاکید مقام معظم رهبری آن است که «علم محوری باید گفتمان مسلط جامعه باشد».

ایرج نیاز آذری حضور استاندار مازندران و معاونان استانداری را در جمع دانشگاهیان استان مازندران فرصتی مغتنم و قابل توجه برشمرد و اظهار امیدواری کرد تعامل نهادینه دانشگاه ها با دستگاه های اجرایی روند رشد و توسعه استان مازندران را سرعت بخشد.

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه مازندران دیدار استاندار مازندران و معاونان استانداری از دانشگاه مازندران را در آستانه هفته دولت گامی بلند در راستای اهداف خردورزانه دولت تدبیر و امید خواند و گفت: خواست دکتر روحانی رئیس جمهور اندیشمند کشورمان افزایش سطح همکاری دانشگاه ها با دستگاه های اجرایی می باشد و در این مسیر مدیریت دانشگاه مازندران حداکثر همکاری را در دست اقدام دارد.

به گفته مشاور ارتباطات رئیس دانشگاه مازندران، دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران عصر شنبه اول شهریور با حضور در دانشگاه منتخب آموزش عالی در استان مازندران از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید خواهد نمود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.