.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاران بیمه تکمیلی می‌شوند

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور گفت: دولت بر آن است برای صیانت از حرفه و جایگاه خبرنگاران بیمه تکمیلی را برای خبرنگارانی که بیمه هستند، اجرایی کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رییس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل با بیان این‌که نقد عالمانه و منصفانه باید توسط افراد اهل صورت گیرد، افزود: آماده کردن فضا و مراقبت از شرایط حاکم بر جامعه بحثی دوطرفه است و منفعت نهایی را در نقد باید ملت ببرند.

وی فراهم کردن فضای آزاد برای خبرنگاران در بستر قانون را از دیگر اقدامات دولت دانست و گفت: خبرنگاران می‌توانند از بخشنامه تا بحث‌های دیگر که مربوط به مسائل حرفه‌ای و صنفی آنان را دربرمی‌گیرد را نقض کنند و ما مسئولان نیز باید این مسائل را پیگیری کرده و براساس معیارهای قانونی آن‌ها را به نتیجه برسانیم.

صادق با بیان این‌که دولت تدبیر و امید بنا دارد وظایف و فعالیت‌های قانونی خود را انجام دهد خاطرنشان کرد: با وجود این تصمیم دولت افرادی در حال تخریب هستند و این وظیفه اصحاب رسانه است که با روشنگری‌ها و انتقال عملکرد دولت به مردم این مسائل را خنثی نمایند.

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور افزود: دولت برآمده از ملت است و رسانه ها باید نقشه راه را نشان دهند تا دولت بتواند فعالیت‌های مناسبی انجام دهد.

صادق با بیان این‌که دولت خود را عقل کل نمی‌داند و همه دلسوزان نظام را در امور کشور مشارکت می‌دهد افزود: در این مقطع زمانی فرصتی است رسانه‌ها دیدگاه‌ها و نظرات مردم را برای عملکرد بهتر دولت انتقال دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگار به دلیل ویژگی‌های شخصی و علایق ذاتی به این حرفه روی آورده است و به نیابت از طرف مردم کمک می‌کند همه مردم مسائل جامعه را بیشتر بدانند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت:‌ شما باید تکنیک‌های خود را تقویت کنید و با استفاده از کارگاه‌های آموزشی اطلاعات خود را تبادل نموده و از فناوری‌های جدید بیشتر بهره‌مند شوید که در اثر این تبادل اطلاعات آگاهی مردم نسبت به فعالیت‌های دولت بهبود می‌یابد.

وی با بیان اینکه براساس امکاناتی که دولت در اختیار دارد مایل است خدمات خود را برای اصحاب رسانه بیشتر کند، خاطرنشان کرد: تمهیدات مناسبی در وزارت ارشاد به عمل آمده که در این خصوص می‌توان به پرداخت یارانه روزنامه‌ها طی روزهای آینده اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تسهیلات مناسبی برای استان‌های مرزی به خصوص اردبیل درنظر گرفته شده که اجرایی خواهد شد خاطرنشان کرد: دولت بنا دارد شرایطی فراهم آورد تا صنوف مشاغل مختلف بتوانند حقوق‌شان را کارشناسی کنند و از مشکل‌ها و ظرفیت‌هایی که بتواند صنوف را پویاتر کند دولت استقبال کرده، می‌کند و خواهد کرد.

وی از راه‌اندازی تشکل یا سازمان صنفی برای عکاسان، خبرنگاران، بخش‌های تحریریه، آموزش دهندگان و توزیع‌کنندگان اصحاب رسانه استقبال کرد و افزود: قانون اساسی اختیاراتی پیش‌بینی کرده تا بتوانیم تشکل‌های صنفی را به صورت سازمان یافته راه‌اندازی کنیم.

وی اصحاب رسانه را جزو فرهیختگان صنوف معرفی کرد و افزود: دولت بر تقویت رسانه‌های محلی تاکید دارد و نشریات محلی اگر به سمت حرفه‌ای شدن بروند مورد حمایت بیشتری از سوی دولت قرار می‌گیرند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.