.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس دانشگاه مازندران: فرجی دانا رشد علمی را با شور و نشاط همراه کرد

 شمال نیوز: رییس دانشگاه مازندران گفت: حضور فرجی دانا در وزارت علوم در کمتر از یک سال نه تنها سبب رشد علمی دانشگاه ها شد، بلکه در میان دانشگاهیان شور و نشاط ایجاد کرده است.
 
حجت الاسلام و المسلمين فخرالدين اصغری روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا از وزير علوم به عنوان ناجی دانشگاه ها از وضعيت رکود و رخوت نام برد و افزود: نگاه علمی و برنامه محوری فرجی دانا در اين مدت اميد را در دانشگاهيان برای ايفای نقش سازنده در توسعه همه جانبه کشور زنده کرد.
 
 رييس دانشگاه مازندران تاکيد کرد: برنامه های وزير علوم پايگاه خوبی را برای فرجی دانا در ميان دانشجويان، استادان و کارکنان دانشگاه ها ايجاد کرده است.
 
 اصغری با تاکيد بر اين که ˈاستيضاح حق نمايندگان استˈ، گفت: اگر نگاه نمايندگان در ارزيابی عملکرد وزير علوم غيرسياسی و تخصصی باشد به طور قطع فرجی دانا تمامی آنان را قانع می کند و با کسب رای اعتماد مجدد از مجلس به فعاليت خود در اين وزارتخانه ادامه می دهد.
 
اصغری با اشاره به نگاه سياسی برخی نمايندگان مجلس به استيضاح وزير علوم، افزود: فرجی دانا از محبوبیت زیادی در میان دانشگاهیان در تمامی سطوح برخوردار است و کسانی که با نگاه سیاسی قصد دارند وی را استیضاح کنند خود را در مقابل افکار عمومی این قشر مرجع قرار خواهند داد.
 
   وی با تاکید بر این که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به افکار عمومی دانشگاهیان توجه کنند، اظهار داشت: امروز فضای حاکم بر بیشتر دانشگاه ها بین دانشجو، اساتید و تشکل های دانشجویی مطلوب و رضایت بخش است.
 
رییس دانشگاه مازندران به رشد علمی و ارایه مقالات بین المللی در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود:انتظار از نمایندگان مجلس این است که در حوزه دانشگاه به صورت علمی و تخصصی وارد شوند و از هرگونه سیاسی کاری بپرهیزند.
 
  اصغری به ادعای برخی منتقدان مبنی بر ˈ به کار نگرفتن نیروهای ارزشی در دانشگاه ها و وزارت علومˈ اشاره کرد و اظهار داشت: این یک تهمت علیه وزیر علوم است زیرا دانشگاه مازندران به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی استان دارای پنج تا شش نفر هیات رییسه است که تمامی آنان دارای سابقه انقلابی و درجه ایثارگری هستند.
 
  وی خطاب به نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون طلایی ترین زمان مدیریت  نيروهاي  ارزشي بر دانشگاه  مازندران است و انتظار داریم تا این موضوع در مجلس مورد توجه قرار گیرد.
 
 رضا فرجی دانا 5 آبان 92 سکان وزارت علوم را با کسب 159 رای موافق، 70 رای مخالف و 32 رای ممتنع از مجموع 221 رای اخذ شده نمایندگان مجلس بر عهده گرفت.
 
 موضوع استیضاح فرجی دانا تنها دو ماه پس از کسب رای اعتماد مجلس در دی ماه سال گذشته از سوی مخالفان دولت یازدهم کلید خورد و سرانجام این تقاضای استیضاح با 51 امضا و در چهار محور روز چهارشنبه 22 مرداد در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
 
  بسیاری از نمایندگان مجلس و صاحب نظران سیاسی و استادان دانشگاه ها، این اقدام را حرکتی شتابزده و سیاسی می دانند و معتقدند که فرجی دانا در طول یکسال گذشته عملکرد خوبی در وزارت علوم داشته و آرامش و نشاط بر دانشگاه های کشور حاکم شده است.  /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند طبری 29 مرداد 1393
از آقای اصغری که پسرش در جریان فتنه دستگیر شد جز این هم انتظار نمی رود او باید از آقای فرجی دانا حمایت کند چون اصلا آقای وزیر به خاطر اینها استیضاح می شود!!آخه آقای اصغری یک چیزی بگو که منطقی باشد!چقدر حرف شما شبیه فتنه گران سال 88 است اگر موسوی رای نیاورد پس تقلب شده!اگر فرجی دانا رای اعتماد نگیرد پس استیضاح سیاسی بوده!!
پاسخ ها به این نظر
نصیری 29 مرداد 1393
شهروند طبری ضمن احترام برای شما بهتر است مطالعات سیاسی و عمومی خویش افزایش. داده و از تهمت زدن به رییس مرکز علمی مازندران خودداری نمایید واقعا جای تاسف دارد از کامنتهای برخی افراد میتوان سطح علمی آنها را حدس زد. بیایید دست در دست هم دهیم جهت سرافرازی ایران عزیز.
نا شناس 30 مرداد 1393
آقای اصغری حق داره این حرفها بزنه چون خودش از این گروه و جناح هست واقعا جای تاسف هست که آقایان برای پست گرفتن چه کارها که نمیکنند....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.