.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوال 7 نماینده مجلس از وزیر اقتصاد

 شمال نیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از طرح سوال 7 نماینده مجلس در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبرداد.

محمد علیپور در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،‌ به موضوعات مطروحه در نشست امروز کمیسیون متبوعش اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز سؤال مشترک آقایان محمود نگهبان سلامی و غلامرضا اسدالهی نمایندگان خواف و رشتخوار و تربت‌جام دراین باره که چرا وزارت اقتصاد برنامه عملیاتی برای اقتصاد مقاومتی ندارد از وزیر اقتصاد سوال کردند.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین این دو نماینده درباره شرایط ناکارامد در مدیریت کلان کشور و انتصابات در زیر مجموعه های این وزارتخانه  از وزیر اقتصاد سوال کردند که در پاسخ به سوال این دو نماینده گفت در راستای اقتصاد مقاومتی مسولیتهایی از سوی معاونت رییس جمهور ابلاغ شده که پی گیر آن هستیم.

وی افزود: همچنین درباره انتصاب مدیرپتروشیمی شازند نیز سوال شد که در نهایت نگهبان سلامی از پاسخ وزیر قانع نشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این جلسه همچنین سوال مجتبی رحماندوست‌ نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردر مجلس از وزیر در خصوص نحوه عملکرد سازمان امور مالیاتی برای دریافت مالیات از مودیان مالیاتی مطرح شد.

علیپور گفت: سوال حمید رسایی نماینده مردم تهران نیز درباره وعده های داده شده برای حمایت ازبازار بورس و جبران خسارات سرمایه گذاران جزء مطرح شد که وزیر اقتصاد درباره کارکرد بورس در یک سال گذشته توضیح داد که در نهایت رسایی از پاسخ وزیر قانع نشد.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس افزود: مهرداد بذرپاش نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردر مجلس 4 سوال داشت که درقالب یک سوال پیرامون عملکرد نظام بانکی و بورس اوراق بهادار و گشایش ال سی با نرخ سی درصد و آخرین وضعیت درآمد های مالیاتی بود که به تک تک آنها پاسخ داد.

وی گفت: وزیر اقتصاد درباره اعطای وام ازدواج به  یک میلیون نفر متقاضی توضیح داد و گفت بناست وام ازدواج  توسط بانکهای مختلف پرداخت شود به نحوی که یک میلیون نفر بتوانند وام ازدواج بگیرند که در نهایت پس از توضیحات وزیر، آقای بذرپاش قانع شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در ادامه سوال مشترک محمدعلی مددی و سیدبهلول حسینی نمایندگان میانه درباره علت واگذاری فولاد آذربایجان به صورت مزایده سوال کردند که پس از پاسخ وزیر قرار شد کارگروهی برای رسیدگی دوباره به این موضوع تشکیل شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.