.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمداد روستاییان نکا از استاندار مازندران ‌برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه سیلیس

جمعی از مردم روستای ورپام نکا با ارسال نامه سرگشاده خطاب به استاندار مازندران خواستار استمداد استاندار مازندران برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه سیلیس و نابودی کشاورزی در منطقه شدند.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس 300 نفر از اهالی روستای ورپام نکا در نامه‌سرگشاده خواستار کمک ربیع فلاح استاندار مازندران برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه سیلیس و نابودی کشاورزی در منطقه شدند.

در نامه اهالی روستای ورپام نکا آمده است: اهالی و ساکنان روستای ورپام از بخش هزار جریب از سال 1358 با تشکیل تعاونی چند منظوره ورپام سیلیس به منظوره ایجاد اشتغال بومی، توجه و رسیدگی به معیشت مردم محروم در محل با مشارکت تمامی خانواده‌ها ورپامی افق روشنی را در مقابل حل معضل بیکاری و زدودن محرومیت روستاییان ساکن در منطقه گشوده‌ایم که این امر سبب رضایت‌مندی عموم ورپام شده است.

از طرفی این تعاونی طی سال‌های 89 تا 91 به عنوان تعاونی برتر استان شناخته شده است، در چنین شرایط عده‌ای سودجو برای مداخله و ایجاد تفرقه بین اهالی با تشکیل شرکتی همسو در قالب کاهش البرز و کمیا خاک و با توجه به عدم ظرفیت در تغییر کاربری اراضی کشاورزی منطقه قصد رقابت کذایی نا سالم و در نهایت نابودی بخش کشاورزی منطقه را داشته که اقدامات آنها هیچگونه توجیهی منطقی و اقتصادی برای روستاییان منطقه نخواهد داشت و ثمره آن فقط تفرقه بین اتحاد افراد بومی این منطقه است.

لذا با عنایت به موضوع فوق به منظور جلوگیری از هرگونه تصرف‌های غیرمجاز منابع طبیعی و کشاورزی تقاضا داریم که به مسئولان ادارات کل منابع طبیعی و  جهاد کشاورزی استان مازندران، امور اراضی، صنایع و معادن و اداره کل تعاون دستور دهید تا از صدور مجوز تعاونی و یا شرکت هم سو به برای بهره‌برداری از اراضی کشاورزی منطقه ورپام خودداری شود.

روستای ورپام از بخش هزار جریب در 48 کیلومتری نکا واقع شده است.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 شهريور 1393
نامه بی خردی واقعا جالب است
نا شناس 9 مهر 1393
نامه سرگشاد وتنگ نظری خطاب به استاندار مازندران راکه دیدم واقعا بایدتاسف خورداز هیئت مدیره وبازرس شرکت که کوته فکروبابی فکری خود چنین نامه ای به استاندارنوشتند. حسادت رادرنامه نوشتن وغلط کاری های شرکت که اینقدر نسبت به هم تنگ نظر هستید. واقعا دراین سالها شما کجادرس خواندید که دقیق نوشتید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.