.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری اجلاسیه شهدای اصناف کشور

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از برگزاری اجلاسیه شهدای اصناف در شهریورماه امسال خبر داد.
 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عباس رمدانی در حاشیه برگزاری پنجمین یادواره شهدای اصناف شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: پنجمین یادواره شهدای اصناف ساری برای قدردانی و تکریم از اقدامات شهدای این قشر برگزار شد.

وی تصریح کرد: اصناف نقش اثرگذاری در انقلاب اسلامی ایران دارند و همواره در دوران انقلاب و قبل از انقلاب در کنار مردم و اهداف انقلاب اسلامی ایران بودند.

رئیس اتاق اصناف ساری به همیاری اصناف شهرستان ساری و کشور در دوران مختلف در کشور اشاره کرد و گفت: اصناف در سخت‌ترین دوران با نظام همراه هستند.

وی خاطرنشان کرد: همراهی اصناف برای پایداری نظام قابل تقدیر است و این قشر تاثیرگذار در بسیاری از امور به صورت خودجوش برای کمک به نظام پیش قدم می‌شوند.

رمدانی به سابقه تاریخی اصناف در کشور نیز اشاره کرد و گفت: خدمات اصناف در کشور تنها مربوط به دوران انقلاب اسلامی نیست بلکه اصناف کشور از ابتدا در کشور در خدمت اسلام بودند.

رئیس اتاق اصناف ساری با اعلام اینکه اصناف یکی از اهرم‌های قدرت در هر کشور محسوب می‌شوند، گفت: اصناف همه قدرت و اقتدار خویش را در اختیار نظام قرار داد و در همه بحران بال پرواز نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه نظام نیز قدردان اقدامات ارزشمند اصناف در کشور است، افزود: نظام به تعهدات خویش در قبال اصناف نیز پایبند بود و در بسیاری از مواقع در کنار اصناف قرار گرفت.

رمدانی گفت: اجلاسیه شهدای اصناف کشور سوم و چهارم شهریور امسال در سالن همایش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه مازندران داری 510 شهید اصناف است گفت: سهم شهدای اصناف شهرستان ساری 157 شهید است.

رئیس اتاق اصناف ساری در پایان گفت: در اجلاسیه شهدای اصناف کشور از 6 نفر از شهدای اصناف ساری تجلیل می‌شود.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.