.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه ۱۵۳ نماینده به روحانی

نامه ۱۵۳ تن از نمایندگان خطاب به حجت‌الاسلام روحانی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ایثارگران اعلام وصول شد.

به گزارش شمال نیوز، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان موارد اعلام وصولی از سوی هیئت رئیسه قرائت کرد.

به گفته وی 7 نفر از نمایندگان مجلس از طرح سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی درباره علت صدور سند ملی توسط منابع طبیعی از عرصه و عیان و زمین‌های کشاورزی با توجه به اقدامات به عمل آمده از سوی وزارتخانه مربوطه انصراف دادند که این انصراف از سوال اعلام وصول می‌شود.

این عضو هیئت رئیسه همچنین گفت: سوال ملی علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره علت تبعیض در توزیع و تامین امکانات در سطح کشور اعلام وصول می‌شود.

صادقی در ادامه از نامه 153 تن از وکلای ملت خطاب به رئیس‌جمهور برای اجرای کامل بند ج تبصره 18 قانون بودجه سال 1393 و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و ایثارگران شاغل  و بازنشسته خبر داد.

در ادامه همچنین مهرداد بذرپاش دیگر عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تقاضایی از سوی دولت برای استرداد لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و کلانتری  به محدوده منطقه آزاد و تجاری و صنعتی چابهار  رسیده است که در اجرای ماده 138 آیین‌نامه داخلی مجلس این لایه مسترد می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.