.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجمین جلسه شورای اداری اوقاف مازندران برگزار شد

پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با هدف اجرایی شدن برنامه‌های سال 93 اوقاف مازندران برگزار شد که این جلسه در ساعت 2 بامداد به کار خود پایان داد.

به گزارش شمال نویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه بابل برگزار شد.
 
این جلسه درحالی در امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار شد که تمامی روسای ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران، معاونین و روسای ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در آن حضور داشتند.
 
در ابتدای پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده مدیرکل اوقاف استان به سخنرانی پرداخت و اهداف و برنامه های این جلسه را ذکر کرد.
 
پنجمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران میزبان حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امام جمعه شهرستان بابل بود که روسای ادارات، مدیران ستادی و معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از سخنرانی امام جمعه بابل بهره‌مند شدند.
 
گفتنی است، جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در حالی به برسی اجرایی شدن برنامه‌های سال 93 اوقاف مازندران پرداخت که این جلسه در ساعت 2 بامداد به کار خود پایان داد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.