.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تزلزل در مواضع سیاسی یک نماینده مازندرانی
مواضع و برخوردهای سیاسی این نماینده آنچنان ... شده که هزاران هزار رأیی که با توسل به جریان اصولگرایی به دست آورده بود، امروز به عنوان جریانی بر علیه او بپا خاسته اند و تمام سعی شان این شده که این نماینده دو چهره برای بار دیگر به عنوان وکیل مردم انتخاب نشود.

به گزارش بلاغ، یکی از نمایندگان جوان مازندران که در انتخابات مجلس نهم، چهره‌ی اصولگرایانه‌ای به خود گرفته بود و با زیرکی خاص و اعمال نفوذ توسط یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری توانست خود را بر شورای جبهه متحد اصولگرایان مازندران تحمیل کند، رفتارهای ضد اصولگرایانه اش پس از مدتی کوتاه، فعالان سیاسی را انگشت به دهان کرد.

علی رغم اینکه این نماینده جوان آرای جبهه اصولگرایان را از آن خود کرده بود اما دیری نگذشت که چهره‌ی واقعی‌ و بینش حقیقی سیاسی‌اش کاملاً نمایان شد و به قولی دستش رو شد.

چه معیاری در این فرد وجود داشت که بر خصائص محکم اصولگرایانه کاندیداهای دیگر فائق آمد؟

پرسش این است، آبشخور اظهار نظرهای اصولگراسنجان استان چگونه بود و از کجا نشأت می گرفت؟

سوال اینجاست که درست است قدرت های ذی نفوذ بر اصولگرانمایی این نماینده تأکید داشتند ولی بر چه حسبی مسئولان جبهه متحد استان مهر تأیید اصولگرایی بر پیشانی چنین فردی زدند و تعهدشان را فدای اعمال حرف قدرت کردند؟

متأسفانه خبر حضور این نماینده به ظاهر اصولگرا در محافل اصلاح طلبان استان و کشور خیلی زود نقل محافل خبری شد.

جالب تر اینکه برخی افراد نقل می کردند، آقای نماینده مدعی است که می تواند از ظرفیت رأی اصلاح طلبان در انتخابات آینده استفاده کند.

مواضع و برخوردهای سیاسی این نماینده آنچنان چندش آور شده که هزاران هزار رأیی که با توسل به جریان اصولگرایی به دست آورده بود، امروز به عنوان جریانی بر علیه او بپا خاسته اند و تمام سعی شان این شده که این نماینده دو چهره برای بار دیگر به عنوان وکیل مردم انتخاب نشود.

این نماینده با سیاست های منحصر به فرد خود در همایش های اصلاح طلبان حوزه انتخابیه اش شرکت کرده و با توجه به اینکه در آن نشست ها بدترین انتقادات و تعابیر نسبت به جریان اصولگرایی و چهره های این جبهه می شد، این آقای نماینده کوچک‌ترین عکس العملی از خود نشان نمی داد و با بی تفاوتی تنها برای جذب مخاطبین و جلب آرای این طیف از کنار آن می گذشت.

همچنین ارتباطات این نماینده جویای نام با عناصر فعال فتنه 88 یکی از مهم‌ترین تناقاضات وی با جریان اصولگرایی و ارزش های نظام بوده است.

باید اشاره ای هم به نامه سرگشاده وی خطاب به رئیس جمهور و حمایت از چند چهره اصلاح طلب برای تصدی مناصب کلیدی  داشت که باز هم این نشان از دو چهره بودن این نماینده‌ی جوان دارد.

یکی از شاهکارهای دیگر این نماینده حمایت از عناصر فتنه و افراطیون وزارت علوم است که این موضوع مهم و جانبداری نماینده به ظاهر اصولگرا، در خور توجه است.

از دیگر سخنان ارزشمندی که از زبان این نماینده در رسانه ها منتشرشده اظهار نظرهایی بر خلاف مشی اصولگرایی در خصوص بحث مذاکرات هسته ای بوده که با مرور آن گفته ها، ذهن ها به تأمل وا داشته می شود.

همچنین بحث حجاب و مسائل فرهنگی و نظرات عجیب و غریب این نماینده‌ی جوان، همه و همه مایه‌ی ننگ جامعه‌ی اصولگرایی شده و این نماینده را از دایره اعتماد اصولگرایان خارج کرده است.

رفتارهای دوگانه این نماینده جامعه اصولگرایی مازندران را شدیداً نگران کرده و موجبات دلشورگی این طیف ارزشی شده است.

لازم به یادآوری است که برخی از عناصر اصلاح طلب با توجه به مواضع متزلزلانه و بی ثبات وی اعلام کرده اند که این فرد وقتی به جریان سیاسی خود (اصولگرایی) پایبند نبوده، چطور می تواند فردی مورد اعتماد برای اصلاح طلبان باشد؟!

جالب تر آن که همین آقای نماینده سوگند یاد کرده تا به منشور اصولگرایی وفادار باشد اما عملکرد وی در این دوران همه اش نشان از بی وفایی به جریانی که به کمک آن رأی آورد، بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مرداد 1393
ببخشید منظورتون کیه؟ من فکر میکنم دامادی باشه این طور نیست؟
شهرام اطاقسرایی 28 مرداد 1393
واقعا جای چندنماینده برای استان خالیه این دفع مردم غوغا می کنند واقعا جای نطق خالیه که پسرش میاد همچون پدر و جای مهندس نریمان که امید است بیاید انشاالله فکر نکنم نمایندهای این دوره جایکاهی برای دوره بعدداشته باشند ازبس قوی عمل کردند
m-p 28 مرداد 1393
اصولگرایان اصیل اصولگرایان افراطی نیستن اصولگرایان معتدل و منطقی هستن که این نماینده عزیز هم از این نوع اصولگرا میباشند بنده به عنوان یکی از طرفداران این نماینده عزیز افتخار میکنم به نماینده ای که واقع بینانه عمل میکنند و سیاست خشک و تعصبی ندارند تجربه نشان داد افراط و تفریط در همه جا ضرر و زیان زیادی به بار آورده در تمام عرصه ها از جمله فرهنگ و اقتصاد و .... حالا یه نماینده پیدا میشه که طرفدار حقه شما ناراحتی چشم نداری ببینی ! آقای نماینده عزیز به کارت با قدرت تمامتر ادامه بده توجهی به این صحبتهای بیهوده نکن انتخابات نزدیکه دشمنان شروع کردن رأی بالا و مقتدرانه شما یادشون رفت !
سور 28 مرداد 1393
اصولگرايي و اصلاح طلبي تا زماني كه براي مردم و در خدمت مردم نباشد يك نوع قدرت گرايي و جناح بازي سياسي است كه رهبر معظم انقلاب بارها ان را نهي نموده است. به نظر شما همين كه اسم اصولگرا را داشته باشد ولي طنين فرياد او را براي دفاع از مردم شهرش نشنوند و مثل ديگر نماينده ها مشغول خوشگذارني باشد كافيست ..ايا باندي و جناحي بودن مهمتر است يا بر اساس نظر و رفتار مردم حركت كردن و با ولايت همسو بودن.بسياري از چهره هاي مطرح اصولگرايي كه اگر لازم باشد نام انها را ذكر خواهم كرد حمايت بي دريغ خود از اين نماينده جوان و ولايي اعلام داشته و ما جوانان حامي مهندس عزيز دامادي ميگوييم:ريشه ها (ما)تواناتر از انيم كه ميپنداريد.
پاسخ ها به این نظر
سلام 28 مرداد 1393
سور عزیز اگر آنچه میگویی درست است پس چرا نماینده جوان وطرفدارانش باهجمه فراوان نامش را در لیست جبهه متحد قرار دادند ؟چرا قبل از انتخابات نگفت من مستقل هستم؟حالا که تشت رسوایی افتاد تحلیلگر شدید
نا شناس 28 مرداد 1393
برادر جوان اینکه میگی ما یعنی چند نفری یا داری از جانب امثال منی که دوره قبل هم گولشو خوردم صحبت میکنی!!!!!
آره سه سال پیش میگفتند نماینده جوون بره مجلس خوبه بقیه رفتن مگه چیکار کردند ایشون هم بره ما هم رای دادیم ولی قرار نبود علیه شهرش موضع بگیره اوضاع رو خرابتر بکنه چرا سیاهنمایی میکنید!!!!!
من میتونم از جانب خودم و کسانیکه قبلا در ستادش خیابان فرهنگ بودیم اطمینان بدم رای سفید بدیم ولی دیگه بهش رای نمیدیم و ازش حمایت نمیکنیم
جان هرکسی رو که دوست داری از جانب خودت حرف بزن
الان من با همه ی اون افراد در اتباطم
پیام سالاری 29 مرداد 1393
سور عزیز منظورشون دامادی نیست شما بتازگی "جوانان حامی ...."شدید همین نماینده برای ما جوونها چکار کرد شاید برای تو و اقوامت کار گرفته که داری خودت رو می کشی براش والا ما کار خاصی ازش ندیدیم من خودم در نوشیروانی وقتی فارغالتحصیل می شدم او اونجا داشت درس می خوند می خواستی باشی و همه جریانات ایشون رو می دیدی حالا اینقدر غش نکن
نا شناس 28 مرداد 1393
آقاي هادي حسيني نماينده قائمشهروسوادكوه كه خيلي نامردي درحق همشهرياش كرد
نا شناس 28 مرداد 1393
جریبان اصولگرا به خاطر پدرشان با ایشان بید
نا شناس 28 مرداد 1393
این طرز تفکر واقعا خطر ناک است که فقط خودمان و همفکران خودمان را بر حق بدانیم . و دیگران را ناحق و منحرف این تفکر طالبان و داعشی هاست .
نا شناس 28 مرداد 1393
با سلام
ایشان پیرو ولایت فقیه هستند
خود حضرت اقا هم از توافق هسته ایی ومذاکره کنندگان حمایت کرده است
از قالیباف حمایت کردند همه منتقد بودید
الان هم هر جا نیاز بود تذکر دادند همین نطق هفته قبل
به وزیر راه وچند وزیر دیگه در حدود 15 دقیقه تذکر دادند(نطق پیش از دستور)
اونجایی که نیاز باشد پیرو فرمایشات اقا حمایت میکنند
ایشان اهل افراط وتفریط نیستند
مردمی هستند ودر دل مردم جا دارند منتقدین ویژه بلاغ نمی دانم دنبال چیست؟
خصومت شخصی عیان شده است
ما حامیان ایشان تا پای جان وتا اخرین قطره خون از ایشان حمایت میکنیم
شک نداشته باشید
از شمال نیوز وجناب رمدانی بخاطر بیطرفی شان ممنونیم
نا شناس 28 مرداد 1393
اگر با انتشار اين مطلب مي خواين بسنجيد افكار ملت نسبت به اين نماينده جوان بايد بگم خودم به ايشون راي ندادم ولي با اين تفاسير راي بعدي من با همين جناب خواهد بود تا به افراطيون اصولگرا بفهمانيم به ري ملت احترام بگزاريد و به نماينده قشر اكثريت و اقليت توهين نكنيد .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1393
تو که بهش رای ندادی
ولی نمیدونم چرا رندانی نظرات مارو تایید نمیکنه!!!
حقیقت همیشه تلخه
نا شناس 28 مرداد 1393
تمام این حرفارو زدی درست مخصوصا اتفاقات سال 88
ولی درد من مازندرانی و ساروی اینه اول اینکه ایشون بصورت مستقیم از وزیر راه مبنی بر خارج شدن جاده های شمال از الویت دفاع کردند(ایام عید شبکه تبرستان)
دوم اینکه از حذف مدیران کشوری و استانی و مخصوصا شهرستانی که ساروی بودند و بصورت مستقیم از جانب استاندار در حال خانه نشین شدن هستند نیز حمایت کرد
درد من اینه ترسم هم اینه ایشون بگن چطور در عراق استانی به نام بابل داریم چرا در ایران نداشته باشیم،استاندار حق داره
خدای نکرده منظورم این نیست که نمیدونن اون بابـــِِِل و این بابُل
بهرحال ایشون اول باید بتونه از حق مردم شهرش دفاع بکنه بلد هم نیست باید تا حالا یاد میگرفت نه اینکه ماهرروز بترسیم که میخواد کجای شهرو بفروشه منظورم زبانیست
فاز سه صنایع چوب رو هم ای کاش در گزارشتون میاوردید که ند نفر اونجا مشغول به کار هستند آقا اصلا چی تولید میکنه
رمدانی اگه طرفدارش نیستی و خودتو اصولگرا میدونی تایید کن
یا علی
ذانشجو 28 مرداد 1393
دامادي
نا شناس 27 مرداد 1393
منظور همان م.د می باشد
اصلاح طلب بیکار 27 مرداد 1393
چرا شما اصولگراها همه چیز را برای خودتون میخواین. مگه استاندار اصلاح طلب نما ما اصولگرا از اب در نیامد. خوب یک نماینده شما هم اصلاح طلب بشه چی میشه؟ اسمون به زمین میرسه؟ یک چیز کوچک را انقدر بزرگ میکنید که انگار دامادی ادم کشته یا قتل انجام داده ! بابا بزارین این جونا کار خودشون رو انجام بدن تا کی باید یک چهره سیاسی چند دوره توی مجلس باشه و هیچ کاری انجام نده مردم خدمت میخوان نه اصلاح طلب و اصولگرا!!! یا علی
علی 28 مرداد 1393
من هم همینطور
نا شناس 28 مرداد 1393
یکی به من بگه این نماینده محترم کیه؟چرا رمزی صحبت میکنید یه جوری حرف بزنید مخاطب درک کنه.ساده ....
نا شناس 28 مرداد 1393
ایشان افتخار شهر ساری هستند و به عنوان یک هم استانی ارزو داشتم نماینده شهر ما هم مانند دامادی عزیز بودند/
لطفی نودهی-بندرعباس 28 مرداد 1393
دامادی در حد شوری شهر هم نبود . متاسفم برا ساروی های عزبز هزاران افسوس /// مجلس جای شوخی و سعی و خطا نیست . 4 سال سرنوشت ساز همراه با سوابق مدیریتی !!1؟ درایت !!؟ زیرک و باهوشی !!؟ ابتکار عمل !!؟ علم سخنوری جهت ارائه راه کارهی مفید !1! یعنی صفر صفر .صفر
با هیچ جناحی نیستم 16 سال ساکن شهرستان دیگر ولی دلسوز ساری و ساروی
m-p 28 مرداد 1393
رقیبان هنوز عقده انتخابات قبلی تو دلشون هست کا با این همه تخریب علیه دامادی دیدند که با رآی مقتدرانه خودش که در تاریخ انتخابات مازندران بی سابقه بود چطور تو دهنی زد به همین کسانی که بازم شروع کردن این دوره هم بازم دست بر نمیدارن کسی که طرفدار حق و منطقه فرقی نمیکنه چپ باشه راست باشه بالا باشه پایین باشه این دکان ها را ببندید بابا ! آقای شمال نیوز لطفا بی طرف باش و تأیید کن یا علی مدد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 مرداد 1393
این m-p داشت شهردار ساری رو به باد انتقاد می گرفت من حدس می زدم که از دفتر ..... خط می گیرد حالا قضاوت با شمال نیوز و خوانندگان است ببینید چطور یکی را به عرش می برد و دیگری را بدون دلیل منطقی به باد انتقاد می گیرد
آقای محترم این را بدان هیچکس دشمن دامادی نیست ولی ما هم حق داریم از شهردارمان حمایت کنیم خداییش من دوست دارم همه برای شهرمون کار کنند شاید اونها با هم خوب باشند ولی شما خیلی حساس هستین
باید قبول کنیم که عبوری خیلی کار کرد و از آقای دامادی هم محترم است ولی باید بجای حرف زدن باید کار کاندگاری انجام دهد
بهرام 28 مرداد 1393
اين آقا بايد 10 سال ديگه مي اومد
نا شناس 28 مرداد 1393
من یکی از همکلاسی های مهندس دامادی در دوره کارشناسی ارشد هستم میخوام به اون دوستانی که خیلی راحت اتهام دو چهره بودن به ایشون میزنن بگم مهندس دامادی همیشه میگفتن مهم جریان سیاسی نیست مهم رضایت و رفاه مردمه......اگه مسیرتون خورد پنج شنبه ها یه سری به دفترشون بزنین تا بفهمین نماینده مردمی یعنی چی.....البته میتونین به دفاتر بقیه نماینده ها هم سر بزنین تا بیشتر درک کنین
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 مرداد 1393
آقا تو اگه همکلاسیش هستی ما بچه محل بودیم باهم بزرگ شدیم ول هاکن اماره
من از نوع نگاهش میفهمم تو ذهنش چیه ولی طور دیگه وانمود میکنه اینو میگم که بخاطر اینکه اون زمان عضو شورا شهر بوده و نمیتونسته خیلی از حرفارو بزنه برداشت اشتباه نکنی یا بهتر بگم نکنیم
ما یبار به دفتر همین نماینده جوان سر زدیم واسه هفت پشتمون بسه اینقدر مارو بازی داد میگن اون نماینده بهتره ولی دیگه صد درصد خوب که نیست مارو بازی نده سی درصد کمتر ادمو بازی بده
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی
نا شناس 28 مرداد 1393
سلام برادر عزیز .مانه با اصلاح طلبی مشکل داریم ونه با اصولگرایی.مشکل ما با اقای دامادی برروی مبانی واصول است .اینکه ادم یکدفعه رنگ عوض کنه وامروز بله قربانگوی این جریان وفردا جریان دیگه باشه خیلی زشته.ایشان حق فرد دیگری روتضییع کردندالبته اقای علی صابریو موسی امینی وااقای امامزاده باید پاسخگو باشند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 مرداد 1393
صابری و موسی امینی چیو باید پاسخگو باشند؟؟؟
مگه چقدر اینها رای داشتند؟
شورای شهر نمونشو دیدیم که چقدر رای داشتند!!!
بحث سر اینه ایشون هرچی بودن بخاطر جوونیشون رای اوردند و شعار معروف یاردبستانی از این حرفا گریه معروف که میگن جوون نباید بره مجلس خامه نمیتونه از شهرش دفاع بکنه؟؟ عملا هم ما اینو دیدیم
خواهشا نیاید از آبی که گل آلود هست تصفیه حساب های شخصی رو انجام بدید
حالا هرچی ازش خواستید نشد یا نتونست ولی قرار نیست رای که جوون ها براش جمع کردند رو به اسم چند نفر بنویسید عمو رای این افراد و افراد وابسته اینها رو در آقای مفید زمانی دوره قبلی مجلس دیدیم
الان بحث سر ناتوانی یا بدتر از اون دروغه که من و امثال من گفت
از همه ی اینها بدتر دارند توجیه هم میکنند نمیدونیم دیگه به کی اعتماد کنیم
یا علی
نا شناس 28 مرداد 1393
من کارمند اداره کل شهرکهای صنعتی استان هستم یکی بیایید وببیندکه پسریکی ازهمین اعضای جبهه متحد استان که اسمش روبردییدداره چکاره میکنه.الحمدلله با لطف اقام.ااقای نماینده درلیست جبهه متحد قرار گرفت ونماینده هم جبران کردوپسرش روبه نان ونوایی رساند.
نا شناس 28 مرداد 1393
اقای دامادی درحذف مدیران ساروی بیش از دیگر نماینده ها تاثیر گذار بود.البته شجاعی هم کم لطفی کرد.درخصوص پیروی از ولایت فقیه باید مصداقی صحبت کرد بفرمایید درکدام موردمیخواهم مضع اقای دامادی رو بدانم2اینکه میفرمایید اقای دامادی واقع بین هستند اگرنمونه ای داریدبفرمایید 3چندتااز مواضع وهمسویی اقای نماینده رو بابیانات رهبری ذکر کنید4البته شورای محترم نگهبان دیده بان نظام است دف
نا شناس 28 مرداد 1393
اخه داداش چه اشکالی داره ادم یک روز اصلاح طلب باشه وروز دیگه اصولگرا.مگر جرمه . چقدر گیرمیدهید شماها.یک روز با قالیباف باشه وروز دیگه با روحانی مگه جرمه.به این میکن سوسولگرا.
جوان بیکار 29 مرداد 1393
این نماینده آبروی اصیل پدرشو ریخت. مملکت اینقدر بی حساب و کتاب نشده که ایشون از طریق تمسخر مردم به رانت خواری هاشون ادامه بدن. طرفداراش که می خونید بهش بگید خیلی وقته شعبون بی مخ ها تاریخ انتقضاشون گذشته. اگه بخواد شرکت پخش شعبون بی مخ بزنه گیر میفته.
رادین 28 مرداد 1393
دامادی نماینده ساری و اون نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری هم قالیباف بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.853 seconds.