.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت:
بیمه مشترک درمانی بین کشورهای عضو اکو تعریف شود

رئیس اداراه گردشگری سلامت وزارت بهداشت گفت: بیمه مشترک درمانی بین کشورهای عضو اکو تعریف شود

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حسن راشکی بعد از ظهر امروز در کنفرانس گردشگری سلامت اظهار داشت: گردشگری سلامت کشورهای عضو را به توسعه همه‌جانبه نزدیک می‌کند.

وی تصریح کرد: بیشتر کشورهای عضو اکو برای دریافت خدمات درمانی به کشور غیر از عضو اکو مراجعه می‌کنند که برگزاری این کنفرانس می‌تواند در تجمیع بیماران و سرریز کردن آنها به سمت کشورهای عضو اکو سوق دهند.

رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برای توسعه گردشگری سلامت می‌توان اقدامی مناسبی برای تسهیل در امر ویزا انجام شود.

وی اضافه کرد: توسعه راه‌های دسترسی می‌تواند در توسعه خدمات گردشگری سلامت موثر باشد و ایجاد بیمه مشترک بین کشورها نیز در توسعه گردشگری این بخش موثر است.

راشکی با اشاره به توانمندی بخش خصوصی برخی کشورهای افزود: از ظرفیت بخش گردشگری برخی از کشورهای عضو اکو نیز می‌توان استفاده کرد چون این توانمندی‌ها در بین بسیاری از کشورها از جمله ایران وجود دارد.

این مسئول یکی از مولفه برای توسعه گردشگری سلامت نزدیکی و همجواری عنوان کرد و گفت: کشورهای عضو اکو این قابلیت را دارند و می‌شود از این قابلیت برای توسعه گردشگری کشورهای عضو استفاده کرد.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت در جهان بیش از 100 میلیارد دلار گردشگر مالی دارد گفت: کشورهای اکو در این زمینه نقش اساسی دارند و خدمات قابل توجهی توسط کشورهای عضو اکو دریافت می‌شود.

راشکی در پایان گفت: صنعت گردشگری سلامت در بین کشورهای عضو اکو نیاز به توجه بیشتری دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.