.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابلاغ پیام تشکر سید حسن نصرالله به رضایی

 شمال نیوز: رییس دفتر حزب الله لبنان در تهران در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مراتب تشکر سید حسن نصرالله را به وی ابلاغ کرد.

​به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام ، «سید عبدالله صفی الدین» که پس از نامه هفته گذشته دکتر محسن رضایی خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز دوشنبه به دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده بود، با ارائه گزارشی از آنچه در منطقه می گذرد، با اشاره به ارتقاء جایگاه جریان مقاومت با محوریت حزب الله در منطقه، از کمک های معنوی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت تشکر کرد.

وی با اشاره به نامه دکتر محسن رضایی به سید حسن نصرالله، ضمن ابلاغ مراتب تشکر دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: پس از اتفاقات اخیر در منطقه به ویژه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و ناکامی تروریست ها در عراق و سوریه، افکار عمومی کشورهای درگیر اعم از مسیحی، سنی و شیعه به حقانیت مقاومت پی برده اند.

رییس دفتر حزب الله در تهران با اشاره به وضعیت بحرانی سرزمین های اشغالی و کابینه نتانیاهو پس از شکست در جنگ غزه، ضمن ارائه آمار دقیق میدانی از وضعیت سربازان اسراییلی و اهالی شهرک های صهیونیست نشین از جمله فرار سرمایه یا خودزنی سربازان اسراییلی و...، بر تجلی الطاف بی کران الهی در تحقق این پیروزی تاکید کرد و آن را نتیجه تداوم مقاومت و ایمان به وعده های الهی دانست.

بنابر این گزارش، دکتر محسن رضایی نیز در این دیدار با بیان ضرورت تقویت جریان مقاومت با محوریت حزب الله لبنان بر حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از حزب الله و دیگر گروه های مقاومت در منطقه تاکید کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.484 seconds.