.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسایی: جرائم مهدی هاشمی بیش از آریاست
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر بیست ساله در برگزاری دادگاه مهدی هاشمی گفت: بنا بر گفته‌های صریح مهدی هاشمی، قطعا جرائم او بیش از امیرمنصور آریا است.

 شمال نیوز: نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر بیست ساله در برگزاری دادگاه مهدی هاشمی گفت: بنا بر گفته‌های صریح مهدی هاشمی، قطعا جرائم او بیش از امیرمنصور آریا است.

حمید رسایی در گفت‌وگو با فارس گفت: اولین جرائمی که مهدی هاشمی مرتکب شده و در کیفرخواستش وجود دارد منوط به بیش از 20 سال قبل است یعنی بیش از 20 سال در برگزاری دادگاه مهدی هاشمی تاخیر شده است و این حکایت از وجود فشار و رانت برای رها ساختن مهدی هاشمی از دادگاه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر افکار عمومی دادگاه مهدی هاشمی را برگزار کرده و رای هم داده است.

رسایی اظهار داشت: دستگاه قضائی باید بداند دادگاهی که بیش از 20 سال در برگزاری‌اش تاخیر افتاده نمی‌شود با هر رایی افکار عمومی را قانع کرد. بنابراین قوه قضائیه همانطور که تا الان توجهی به فشارها نکرده است از این به بعد هم همانگونه باشد و با توجه به جرائم مهدی هاشمی که در این 20 سال افزایش و تکثر پیدا کرده است شجاعانه در مورد آن حکم دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: بنا بر گفته‌های صریح مهدی هاشمی، قطعا جرائم او بیش از امیرمنصور آریا است. دستگاه قضائی که حکم به اعدام امیرمنصور آریا داد، نمی‌تواند افکار عمومی را با یک حکم سبک یا چند زندان برای مهدی هاشمی قانع کند.

وی تصریح کرد: بنابراین دستگاه قضائی در برابر یک آزمون قرار گرفته و آیت الله آملی لاریجانی بداند که مقبولیت خود و اعتبار دستگاه قضائی با برگزاری این دادگاه بالا رفته است و اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا افزایش پیدا کرده اگر با حکمی که برای مهدی هاشمی صادر می‌شود این اعتبار را مخدوش نکنند.

رسایی در خصوص علنی برگزار شدن دادگاه مهدی هاشمی گفت: آقای هاشمی باید بیش از ما اصرار به علنی برگزار شدن دادگاهش باشد زیرا او و همراهانش معتقدند که مهدی هاشمی جرمی مرتکب نشده است، بنابراین اگر جرمی مرتکب نشده باید دادگاه را علنی برگزار کنند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.171 seconds.