.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیس‌بوک یکی از مدیران کلیدی‌اش را از دست داد

فیسبوک به زودی یکی از مدیران کلیدی خود در حوزه مدیریت محصولات را به نام ساموئل لسین از دست خواهد داد.

به گزارش فارس به نقل از بیگ نیوز نتورک؛ وی که معاون اول این بخش بود ضمن تایید این خبر گفته علت ترک شرکت فیس بوک این است که وی می خواهد مدتی را صرف علائق خود کرده و ماجراجویی‌های بزرگتری داشته باشد.

ساموئل لسین در زمان تحصیل در دانشگاه هاروارد با مارک زاکربرگ آشنا شده بود و از آن زمان تاکنون دوست و معتمد وی بوده است. وی در سال 2010 هم شرکتی به نام Drop.io را تاسیس کرده بود که در سال 2010 توسط فیس بوک خریداری شد. پس از این ادغام بود که برخی ویژگی ها مانند Timeline به این شبکه اجتماعی اضافه شد.

 لسین در زمینه توسعه برخی دیگر از محصولات و امکانات مهم فیس بوک نیز با این سایت همکاری داشته است. وی قرار است رسما دو هفته دیگر از فیس بوک جدا شود. وی گفته قصد دارد بعد از جدایی از فیس بوک در وهله اول به همسرش برای ارتقای فناوری به کار رفته در وب سایت خبری طراحی شده توسط او کمک کند.

وی قصد دارد پس از آن هم مدتی را صرف ورزش و تفریحاتی مانند کات سواری؛ اسکی و دیگر ماجراجویی های بزرگ نماید. لسین افزوده که در درازمدت قصد دارد کسب و کار تازه ای را آغاز کند؛ اما هنوز هیچ چیز در این زمینه قطعی نیست. منابع مطلع می گویند ساموئل لسین یکی از آخرین افراد بسیار نزدیک به زاکربرگ و جزء دوستان معتمد وی بوده که فیس بوک را ترک می کند. از این گروه پیش از این شین پارکر بنیانگذار سایت نپستر؛ داستین موسکوویتز و کریس هاگس در سال های 2005 و2007و  2008 از فیس بوک جدا شده بودند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.471 seconds.