.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدام تدبیر ؟ کدام اعتدال؟
دور جدید التهاب آفرینی های درون ستادی طیف تدبیر و امید مازندران
شمال نیوز: در این رابطه حتی ستادهای انتخاباتی شهرستانی نیز در خصوص مدیریت ارشد استانی اظهار نظر کرده و کلماتی مبنی بر تعویض و جابجایی آنها را در بیانیه ها و نامه هایشان مورد اشاره قرار می دهند.

در حالی دور جدید التهاب آفرینی های مربوط به طیف های موسوم به اعتدال و اصلاح طلبی که ظاهراً در نقش حامی دولت تدبیر و امید ایفای نقش می کنند در استان مازندران وارد فاز جدید شد که برخی از همراهان سابق استاندار قصد عبور از فلاح جلودار را دارند .

خبرهای واصله به شمال نیوز حکایت از برگزاری جلساتی با ادبیات اعتراضی نسبت به مدیران ارشد استان،دارد .

برپا کنندگان این جلسات که ایفاگر نقش لوئی جرگه ای داشته و با ترکیب برخی از اعضای ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور شکل می گیرد سعی می کنند تا همچنان شیخوخیت استانی آنها حفظ شود.

از سویی در برخی از موارد حتی ستادهای انتخاباتی شهرستانی نیز در خصوص مدیریت ارشد استانی اظهار نظر کرده و کلماتی مبنی بر تعویض و جابجایی آنها را در بیانیه ها و نامه هایشان مورد اشاره قرار می دهند.

البته علیرغم رسانه ای شدن بسیاری از این نقل قولها، هیچگونه سند مکتوبی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته و از هم اکنون بازار تکذیب رسانه ای چنین نامه ها و بیانیه هایی داغ شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن رمضانزاده 27 مرداد 1393
حاج عباس نامه در خدمت جناب آقای دکتر روحانی ارسال شد و مدارک موجود است به این دلیل در اختیار دوستان قرار نگرفت چون برخی رسانه ها با آقایان استانداری مازندران همراه هستند
بهنام فقیه جویباری 26 مرداد 1393
اعضای محترم ستاد حق دخالت مستقیم ندارند. فقط می توانند نظر و پیشنهاد خود را ارائه دهند .امیدوار هستم با پایان این حواشی ، آهنگ رشد استان با اجرای برنامه های توسعه سریع تر شود.

اصلاح طلب بیکار 26 مرداد 1393
حاج عباس جان سلام! ما اصلاح طلبان مثل شما اصولگراها نیستیم انتقادپذیر هستیم و در مقابل اشتباه حتی دوستانمان نیز واکنش نشان میدیم. این استاندار به اصطلاح اصلاح طلب نتونسته خوب کار کنه و داد همه رو در اورده مردم خدمت میخوان حالا ماهایی که انتقاد کردیم از هم خطمون ادم بدی شدیم. شماها هشت سال کارای احمدی نژاد رو دیدید ولی تایید کردید به هر حال ما ارزوی عوض شدن استاندار را داریم.یا علی
یک شهروند 26 مرداد 1393
انشاا... خبر تعویض ضعیف ترین استاندار مازندران رو بشنویم
نا شناس 27 مرداد 1393
دولت تدبیر وامید نه بلکه دولت تعدید وارعاب
نا شناس 27 مرداد 1393
تازه به دوران رسیده ها، هشت سال عقده داشتند هول شدند بیچاره ها
فرهنگیان مازندران 27 مرداد 1393
استاد ابوالحسن پورشریعه مرد اعتدال ومردم داری و مدیرلایق در سطح کشور چرا مورد بی مهری قرار گرفت. لطفا پاسخگو باشید.. آموزش وپرورش دستخوش تغییرات براساس رانت شده نه تغییرات علمی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.13 seconds.