.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی مرکز استان ؛
عبوری: براي گرفتن حقوق مردم باهيچكس تعارف نداريم
شهردار ساری تاكيد كرد: براي گرفتن حق و حقوق مردم با هيچ كس تعارف نداريم و برابر قانون اين حق را مي گيريم.

شمال نیوز؛ سیده سعیده فلاح: خبرنگاران رسانه هاي گروهي روز گذشته از چندين پروژه عمرانی در دست اجراي شهرداري ساري بازديد كردند .

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، شهرداری ساری در بازدید از پروژه میانگذر شمالی گفت: ميانگذر شمالي در سه فاز برنامه ريزي شده فاز اول از خيابان شهيد مطهري تا ورودي شهبند ، فاز دوم از خيابان فلسطين تا 20 متري اندرخورا و فاز سوم از 20 متري تا خيابان 22 بهمن می باشد.

وی افزود : كار تملك فازهاي اول و دوم صد در صد به اتمام رسيده و مضاف بر آن كار زيرسازي فاز اول انجام گرفته و آسفالت آن تا پايان شهريور صورت مي گيرد .

مهدی عبوری ضمن بیان اینکه با بهره برداری از این میانگذر ترافیک کمربندی و بلوار امیرمازندرانی به حداقل خواهد رسید گفت: طول اين پروژه جمعا 3 كيلومتر و اعتبار مربوط به اجراي آن 40 ميليارد تومان مي باشد كه 35 ميليارد تومان براي تملك و 5 ميليارد تومان براي زيرسازي و آسفالت آن هزينه خواهد شد .

بازپیرایی ميادين و افزايش سرانه فضاي سبز شهري
شهردار مرکز استان بهمراه خبرنگاران با بازدید از پروژه بازپیرایی میدان معلم ساری گفت: در برخي مناطق شهر سرانه فضاي سبز پايين است، لذا با بازپیرایی ميادين موجود علاوه بر نقش آفريني در هدايت ترافيك وزيباسازي شهر ، نقش پارك محله اي را نيز ايفا كنند و به افزايش سرانه فضاي سبز مدد رسانند.

وي ادامه داد : مساحت ميدان معلم 3200 مترمربع مي باشد كه در جريان باز زنده سازي فضاها و امكاناتي چون پياده رو ، آب نماي موزيكال ، مكان استراحت و فضاي سبز در آن ايجاد مي شود.

عبوری از کلنگ زنی دو پارک جدید در خیابان های اندرخورا و مهیار طی دوهفته آینده خبر داد و افزود: پارک جدیدی در انتهای خیابان شفا به مساحت 3 هزار متر به سرانه فضای سبز اضافه خواهد شد.

زیرگذر عابرپیاده و وسایل نقلیه اتحاد مقصد بعدی شهردار ساری و خبرنگاران بود که برای نخستین بار دهنه این زیرگذر به طول 5 /5 متر توسط شهرداری ساری در حال انجام است.

پارک اتحاد، تنها پارک بدون پله
شهردار مرکز استان گفت: پارک بزرگ اتحاد بعنوان تنها پارک استاندار در داخل استان بدون پله بوده که دارای امکاناتی همچون کتابخانه، سرای تداوم، پارکینگ، چمن مصنوعی، سوله ورزشی سرپوشیده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ساخت این پارک 2ماه پیش آغاز شده افزود: تا پایان شهریور ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 سرعت و دقت  در اجراي  فاز دوم  پل سردار شهيد نوري – ذغالچال
پروژه  بعدي  كه مورد  بازديد شهردار و اصحاب رسانه قرار گرفت، فاز  دوم پل  سردار شهيد  نوري در منطقه  ذغالچال بود.
عبوري  در توضيح  اين پروژه  گفت: فاز  اول  اين پل  در دهه  فجر  92 افتتاح شد و اكنون  فاز دوم  را در دست احداث داريم  بطول 520 متر و دهنه 120 متر  كه حدود 5/13 ميليارد  تومان هزينه  آن است.

وي افزود: اين پروژه توسط شركت  ساري سازه  اجرا  و طي ماههاي  آتي  و در همين سال جاري  بهره برداري مي شود.
شهردار ساري  ياد آور شد: پل قديمي  بايد تخريب شود  و دليل آن  افزايش  ارتفاع  پل از 5 متر به 7 متر مي باشد  تا براي عبور  و مرور  و لوكوموتيو هايي كه احياناً بلند ترند  پاسخگو  باشد.

تجن در حال تبدیل شده به بزرگترین مرکز تفریحی توریستی شمال کشور است
شهردار ساری با اشاره به مقایسه بین رودخانه زاینده رود اصفهان و تجن ساری گفت: طی یک مدیریت جهادی، این پروژه بزرگترین پروژه شهری شمال کشور خواهد شد که طی شش ماه به بهره برداری می رسد.

وي  ادامه داد: طول منطقه توريستي  تجن  از سد  پلاستيكي  تا پل  داراب  5/1  كيلومتر  است  كه در اين محوطه  وسيع امكانات  و فضاي  مختلف  و متنوعي  نظير  جزيره  آرامش،مسير پياده روي  سلامت  مسير ويژه  دوچرخه سواري،فواره هاي چهل متري ،پاركينگ  با ظرفيت 500 خودرو، 10 برج  نوري  به ارتفاع   چهل متر  كه شب هنگام مسير  رودخانه  را روشن  مي كنند، فضاي  ورزش هاي آبي ،دو موج شكن  كه حجم  آب را افزايش مي دهد ،پل  معلق كابلي  و تمام  امكانات  يك مجموعه  تفريحي  پيشرفته  در آن پيش  بيني  شده و در حال  احداث  است.

عبوري اظهار  داشت:فاز اول  اين منطقه  توريستي  به 30هكتار  است  و البته  فاز دوم  هم داريم  كه از پل داراب   تا پرچي كلا  به مساحت  250 هكتار  خواهد بود.

وی مساحت  جزيره   مصنوعي  را 2200  متر  مربع  اعلام كرد  و افزود: پرچم  كليه  كشور ها  به جز  پرچم  آمريكا و اسرائيل در اطراف  جزيره نصب مي شود که نشانه صلح جهانی است.


شهردار ساري  اعتبار اين  پروژه  را 32 ميليارد  تومان  عنوان  و تصريح كرد: اين پل  اولين پل تك پايه  كشور  به طول 135 متر است  كه  سه هزار  تن  فولاد در آن به كار رفته و 45  متر ارتفاع  دارد  كه توسط  كابل  نگهداري  مي شود.

عبوری ضمن گلایه از عدم همکاری مالی برخی دستگاه ها اذعان داشت: براي تامين  بودجه  شهر هيچ كس به اندازه  مردم  با مديران  شهر همكاري  نمي كنند.

وي تاكيد  كرد: براي  گرفتن  حق و حقوق  مردم  با هيچ  كس تعارف  نداريم  و برابر  قانون  اين حق  را مي گيريم.

گفتني است در پايان بازديد  ضيافت  شام  خبرنگاران  برگزار  شده و  اهالي  رسانه  به رسم  ياد بود  هديه اي  از شهردار ساري دريافت  كردند. /250



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 26 مرداد 1393
عبوری به کار جهادیت ادامه بده مجلس انتظار تو را میکشد برای استیفای حق همیشه خورده شده مازندران....
پاسخ ها به این نظر
m 27 مرداد 1393
غرور بی احترامی به بزرگتر خود پسندی لجبازی تهمت ردن به دیگران و خود برتر بینی و.... از صفاتی است که نزد خدا ناپسند است و اگر کسی خدای ناکرده این صفات را داشته باشد روح برادران شهیدمان عذاب خواهد کشید
نا شناس 26 مرداد 1393
ببینیم و تعریف کنیم امیدواریم فقط در حد حرف نباشه و مثل کمربندی شمالی پروژه ۲۰ ساله نباشه!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1393
دوست عزیز شما چه کوتاهی از شهردار ساری دیدید؟
من امیدوارم عینک بدبینی نسبت به شهردار محبوب ساری را بردارید
مهدي 27 مرداد 1393
چه سريع جواب مي فرستين يا بيكارين يا از طرف آقايان مامور جواب دهي هستين يا از امكانات بيت و المال بهره منديد
نا شناس 27 مرداد 1393
جناب عبوري بهتره يه نگاهي به ساختمانهاي فوقاني فرسوده و زشت خيابان جمهوري بندازي و فكري بحال زيبايي مركز شهر بكنيد
نا شناس 26 مرداد 1393
احسنت. حاج مهدی. مردم ساری با پرداخت عوارض از شهرداری حمایت می کنند.
ساری پایتخت بهار نارنج ایران 27 مرداد 1393
درود بر اقای عبوری عزیز با ارزوی سلامتی و موفقیت برای شما....امیدوارم مرکز مازندران به جایگاه واقعیش برسه زنده باد سارویهای عزیز.
پاسخ ها به این نظر
سعادت 26 مرداد 1393
شما میتونی به ساری بگی پایتخت بهار لیمو یا نارنگی
اینکه نامی را که شهر دیگری در داخل استان شهره به است است را برا شهر ات ورداری یه مقداری ضایعست.نیست؟
ناشناس 27 مرداد 1393
کم کم ساری داره رنگ و رویی میگیره خیلی ها از رنگ کردن تیر برق و کارهای ذیگه .......انتقاد میکنن که کار ذرستی نیست این عزیزان لطف کنن سر کیسه رو شل کنن وخسیس نباشن چند سفر برون مرزی رفته تا متوجه سرعت پیشرفت درچهره ی شهر های خارجی رو از نزدیک ببینن اونوقت میگن خداپدرشنو بیامرزه لااقل چندجای شهر ساری و دیگر نقاط مازندران رو مدیران ما نسبت به سال های قبل زیبا ترکردن تا جلوی مهمانان داخلی یا خارجی خجالت زده نباشیم. خواهشا بجای ایجاد تنش و سنگ اندازی و درگیرهای لفظی مازندرانی زیباتر رررر خلق کنیم.
ساروی 27 مرداد 1393
ای کاش برادرانش زنده بودند و کارها ی دیگر شهر را در دست می گرفتند ....ولی نباید عبوری به مجلس برود تا یک جایگزینی همچون خود داشته باشد تا تمام طرحها به سامان برسد... ما بایدبرای نوجوانان ساری برای اینده برنامه ریزی کنیم انها را مشارکت دهیم.برای مردم فرهنگ سازی کنیم برای بهبود شهر خود متحد ویکدل باشیم .اگرهمه مثل او و سه برادر فقیدش عرق داشته باشیم که کارها را تا پای جان انجام دهیم.مملکت اباد میشود.امیدوارم همراه او نسلی از مدیران بیایند که شاهد شکوه وعظمت ساری و شیعه باشیم.ان شاالله امام زمان یاور تو و همکارانت باشد.

علیرضا 27 مرداد 1393
خداوند اشخاصی را که خدمت رسان مردم باشند دوست دارد انشاء الله هر آنکه صادقانه و بیمنت برای مردم قدم می گیرد حفظ نماید
نسترا 27 مرداد 1393
کاش همه مسئولین ازشهردارپرکاروشجاع ساری الگوبرداری کنند
نا شناس 27 مرداد 1393
ژست وشعارشروع شد!
نا شناس 27 مرداد 1393
متاسفانه برخی از مسئولان جهت مطرح کردن خود، به اختلافات قومی مازندران دامن می زنند
نا شناس 27 مرداد 1393
خدا بدون .
مرد اول استان
خدا يار ونگهدارت.
دوستت داريم وخواهيم داشت.
بلايت بخورد به جان دشمنانت.
تنت به ناز طبيبان نيازمند مباد.
تحقق مركز استان بعنوان كلانشهر با عبوري ولاغير
علي 27 مرداد 1393
عبوري ،مرد خدا،خسته نباشيد وهميشه پاينده وپايدار باشيد
ناشناس 27 مرداد 1393
اقای عبوری دیوار حائلی که در حریم رااهن در حال احداث میباشد حق مردم حریم رااهن نیست و مطمئن باشید که تنشهای زیادی خواهد داشت.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1393
شما نگران چی هستید؟
میشه بفرمائید ایرادش چیه ؟
شما کشورهای اروپایی و آسیای شرقی رفتید؟
آقای محترم ترا بخدا قسم میدم چوب لای چرخ نزارین
مهدي 27 مرداد 1393
به عبوري ربطي نداره با شوراها مطرح كنيد اگر مصوبه بشه عبوري مي تونه كاري بكنه پس كي مي خواين ياد بگيريد از هركسي شاه نسازيد و هر كاهي رو كوه نكنيد . هر مشكلي راه حل خودش رو داره
نا شناس 27 مرداد 1393
آقای عبوری شما امتحان پس داده اید و ما یقین داریم ساری را خواهید ساخت آفرین بر همت والایت
نا شناس 27 مرداد 1393
حاج مهدی بهتر از جان یقینا روح شهدای این شهر و شهدای منتصب به شما شاد می شود چرا که آنها نیز در دفاع از ارزشها جهاد و ایثار کردند
پاسخ ها به این نظر
رضای دایی 26 مرداد 1393
دوست و برادر ناشناس،ممنون از اظهار لطفت به ساحت مقدس شهدای عزیز.فقط منظوراین هفت نفری که منفی زدند رو نفهمیدم،ولی مطمئنم از قشر جوون هستند که جانفشانی این عزیزان رو بیاد ندارند،ندیدن روی مین رفتنها رو،ندیدن جلوی گلولۀ توپ ایستادن رو،ندیدن برگشتن جنازه های بی سر و بی دست و بی پا رو،ولی توصیه میکنم یه سری به آسایشگاه جانبازان عزیز بزنین،ببینین قطع نخاع یعنی چه،ببین زجر 25سال فقط به پشت خوابیدن رو،ببینی بدنهای از ترکش سوراخ سوراخ شده رو.
نا شناس 28 مرداد 1393
منظورشان اینه:
برخی برای پست و منصب مادی بیجهت و برای رسیدن به برخی خواسته های مادی، از شهدا خرج میکنند و درمقابل بی تقوایی نموده و علی رغم نظر رهبر شهدا، به اختلافات قومی و شهری بابلی، ساروی، بهشهری، آملی و ... دامن می زنند تا چند صباحی جای بیشتری برایشان باز شود
نا شناس 27 مرداد 1393
رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روزی را یاد بیاورند که در اروند رود همه با سخت کوشی و ممارست چه ها که نکردند
این آقای عبوری همان شور را زنده کرد من از همه آن یادگاران می خواهم با همتی مضاعف به یاری شهردار ولایی بشتابیم
ایمان آذری 27 مرداد 1393
من برای تک تک شما ساروی ها آرزوی موفقیت می کنم علی الخصوص برای آقای عبوری که ساری را واقعا ساخت
یه شهر تمیز و شیک و قابل قبول
از مهمون نوازی شما هم ممنونم
كتابخوانان ساروي 27 مرداد 1393
آقاي عبوري همان جوري كه براي حق مردم با كسي تعارف نداري براي دادن حق مردم هم در كارتان تسريع بفرماييد.
شما در دادن حق السهم كتابخانه عمومي چه ترفند هايي با آقاي طاهري مدير مالي تاناستفاده نكرده ايد تا نيم درصد كتابخانه عمومي رو پرداخت نفرماييد.
ما كتابخوانان كتابخانه هاي شهر ساري در اين تابستان به علت كمبود بودجه كه آن هم طبق قانون 6 تأسيس كتابخانه هاي عمومي و 17 آيين نامه اجراي قانون شهرداريها مي بايست از طرف شهرداري شما به حساب كتابخانه عمومي واريز شود ولي شما و آقاي طاهري با اين كارتان نشان داديد كه مخالف فرفنگ مطالعه و كتابخواني هستيد از اين رو براي ساختن شهري آباد و شهروندي قانونمند بايد فرهنگ آن شهر را در مسير اهداف خود قرار داد اما شما نتوانستيد اين كار را به خوبي انجام دهيد.شما با اين كارتان نشان داده ايد كه دنبال ظاهرسازي هستيد و به كارهايي اساسي و بنيادي توجهي نداريد.واقعا متأسفيم كه شهرداري شما بدهي به پيمانكار ندارد و بدهي ميلياردي به كتابخانه عمومي دارد اين خود نشان دهنده عرايض ما در متن فوق مي باشد.
در پايان به شما و آقاي طاهري مسوول ماليتان توصيه مي كنيم تا براي تقويت فرهنگ كتابخوانتان به كتابخانه عمومي سربزنيد و از قفسه هاي كتابخانه كتاب مديريت شهري مديريت فرهنگي است را بخوانيد و سپس تصميم تان را بگيريد
با تشكر
عده اي از كتابخوانان كتابخانه هاي عمومي شهر ساري
ناشناس 27 مرداد 1393
شهر آشوب یادت نره شهردار عزیز .
صفری 27 مرداد 1393
ماشالله به کارمند های شهرداری
مگر اینکه خودتون کامنت طر فداری از شهردارو بزارین
پاسخ ها به این نظر
یک شهروند 27 مرداد 1393
ایول به طرفدارای یکی از شهردارای قبلی
خستخ نباشید اصلا ساخته شدین واسه تخریب نخبه ها
جمعي از مردم خيابانهاي معلم و دانش 27 مرداد 1393
آقاي عبوري شما خيابان ها و كوچه هاي دانش و معلم كه پر از تپه چاله مي باشد را ناديده گرفته ايد و آمده ايد ميدان معلمي كه همين چند ماه پيش توسط شما و همكارنتان بازسازي شده بود و هزينه فراوان انجام داده ايد ، اما دوباره آمديد آن هم در تابستان كه مردم در اين خيابانها جايي را ندارند كه غروب دست زن و بچه شان بگيرند و ببرند در فضاي سبز ، ميدان معلم رو دوباره تخريب كرده ايد.و باز هم هزينه، ما از شما سوال مي كنيم آيا اين هدر دادن بيت المال و دوباره كاري نيست. به نظر ما شما اول بايد با خودتان در گرفتن حقوق مردم تعارف نداشته باشيد.
علي 27 مرداد 1393
مهندس عبوري از وقتي شهردار ساري شديد ، ساري هر روز بهتر از ديروز شد احسنت به اين غيرتتان
نا شناس 27 مرداد 1393
آقاي عبوري به فعاليت خود ادامه بده چون يك شهر حامي شماست و با اين حرفهاي بي ارزش دلسرد نشو . ياعلي
نا شناس 27 مرداد 1393
آقای عبوری چرا این جشنواره های شنی همیشه در نوشهر برگزار می شود چرا تو ساحل فرح آباد برگزار نمی شود!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 مرداد 1393
به جای ساروی ها نظر نده
محمد 27 مرداد 1393
اونایی که منفی میدن ساروی نیستن...
رضایی 27 مرداد 1393
با سلام و خدا قوت بر شما شهردار محترم خستگی ناپذیر . درود خدا بر شما ، تشکر تشکر از این همه خدمات . عاجزانه تقاضامندم وضعیت بهداشتی کوچه های طبیعت یک و دو را پیگیری فرمائید . با تشکر
نا شناس 27 مرداد 1393
بنده به عنوان یک شهروند اهل نور که به ساری رفت و آمد می کنم باید بگویم که واقعا ساری متحول شده است و برای ما هم مهم است که مرکز استانمان آباد و پیشرفته باشد. باید از حسد و چشم و هم چشمی دوری کنیم و کسانی که دارند کار میکنند را حمایت کنیم. مخصوصا که ایشان از خانواده های معظم شهدا هستند و بر همه منت دارند. امیدواریم که همه شهر های مازندران همچون ساری رو به رشد و پیشرفت باشند. انشاالله...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 مرداد 1393
بخاطر اینه که بیش از نصف بودجه کل استان در ساری هزینه میشود و وقتی نوبت به شهرهای دیگه شد، میگن باید با کمک خیرین فلان پروژه را تمام کرد
شهروند ساری 27 مرداد 1393
ممنونتم نوری عزیز اگه همه استان تفکر این همشهری نوری رو داشتن کل استانمون الان آباد بود
شهرام 27 مرداد 1393
ای کاش عبوری شهردار شهر ما بود ای کاش مدیرکل مابود بخدامرد هر باهاش برخورد کنه می فهمه چقدر مرد
نا شناس 27 مرداد 1393
چیه هی عبوری عبوری راه انداختید چشمانتان را باز کنید تمام ساخت وسازهای سطح شهر بساز بفروشها حتی یک متر عقب نشینی نداشته و حتی با احتصاب کنسول پیشروی هم داشته اند تراکم هم که ماشاالله هر چند طبقه می خواهی بساز جریمشو بده شهرداری خرج تبلیغات بشه ساختمانهای بدون پارکینگ هم که هر چی دلت بخواد وای به حال اینده ساری فعلا صندلی مجلس مهمتره فکر نکنید مردم نمی فهمند بابا یه مقدار به فکر آینده ساری باشید کارهای بسیار مهمتری هم هست
نوید کلانتری 27 مرداد 1393
اقای عبوری ملقب به دکتر احمدی نژاد
بزرگترین پارک جنگلی ساخته شد در سه کوه تپه
میدان شهر اشوب ساخته شد
بحث زیباسازی تجن انجام شد
عزیز دل
همه این طرحها از قبل بوده شما چکار کردید
استاد تبلیغات هستید وهمه میدونند
این شاخه واون شاخه پریدن مشکل حل نمیشه
ویلای میلیاردی مهدشت چه خبر؟
این روزا فقط کلنگ می زنین
وچند نفر حقوق میگیرن که برای شما تبلیغات کنند سری به شهر بزنید چاله چوله ها را ببینید درک می کنید
مخالف ابادانی ساری نیستیم اما عوام فریبی خیلی به
چه کار عمرانی بزرگی انجام شده است تا بحال؟
طرح تملک با هزینه میلیاردی هنر نیست اقای شهردار
باید مدیریت بشه
کارشناسی بشه
ما از خدامون شهرمون پیشرفت کنه اما این حرفا عملی نشده ونخواهد شد
چون وفاق نیست همیشه رو کم کنی واختلاف و بحث زندان هست و همه چیز بگذریم
ساری اباد بشه این مهم هست
ممنونم شمال نیوز
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1393
همشهری عزیز شما خیلی بی انصافی
همه این طرحهایی که می فرمائید از قبل بود یکی از اونها نباید اجرا می شد؟
خیلی بی انصافی است که شهردار را با این الفاظ نقد کنیم
نا شناس 28 مرداد 1393
آقای کلانتری حیفم اومد جوابت رو ندم
این اطلاعات شما که دوستانت بهت دادند نادرست است
شما می فرمائید برای شهر باید چکار کرد؟
احتمالا معتقد هستید که پول بیت المال را خورد وکار نکرد داداش من اون دوران بخور بخور تمام شد همین پل کابلی آیا می دونی تهش به جیب دوستان قدیمی ....وصل است بله رفتند زمین را به قیمت مفت خریدند و حالا می خوان بنز بفروشند ولی یقین دارم عبوری به آنها باج نمی دهد و این مشکل را هم حل خواهد کرد
نا شناس 27 مرداد 1393
من از طرف فرهنگیان ساری از زحمات بی بدیل شما سپاسگزاریم
از همه همشهریان خواهش می کنم مقرضانه ننویسید حریم ریل که پوشیده شود نه تنها عیبی ندارد بلکه این شکل و شمایل شهر که بی در و پیکر است را بصورت قشنگ و زیبا در می آورد و ایمنی هم بالا می رود
نا شناس 27 مرداد 1393
عبوری بهترین شهردار ایران است باید بهش احترام گذاشت
با تشکر
امین 27 مرداد 1393
آقای عبوری طوری صحبت می کند که انگار افرادی دارند حق مردم را می خورند. ایشان واقعیت برایشان مشتبه شده وفکر می کند که دادستان ومدعی العموم است آقای شهردار جوان باید کارهای اجرایی شهری را مدیریت نماید و دلمشغولی افکار مردم عادی را از ذهن خوذددور نماید
نا شناس 27 مرداد 1393
قلب چهاردانگه های ها برای ورود حاج آقا عبوری می تپد
ما تنها راه برون رفت از حمل زباله های شهرداری را حاج مهدی عبوری می دانیم و ضمن تشکر از زحمات ایشان و همکارانش امیدواریم این منطقه از این مشکل رهایی یابد
نا شناس 27 مرداد 1393
میدان شهر اشوب نرقتین
دیوار بتنی رو ندیدید؟
بزرگترین پارک جنگلی سه کوه تپه؟!!!
کالسکه در میدون شهرداری؟
نهضت اسفالت ؟؟!!!
زباله سوز چه شده است؟
شوراهها کجا تشریف دارند
دنبال کرسی در بهارستان هستند
حق دارند شهردار تحویلشان نمی گیرد
میگید نه از کوروش یوسفی بپرسید
ویلای میلیاردی مهدشت چه خبر...........
عوام فریبی بس است
با کارت هدیه دادن به خبرنگاران که تبلیغاتتون رو بکنند
نصب بنر ههای میلیونی و تبلیغات و...
کار بکنید بی ریا مرد فهیمند
متاسفم واقعا
چاله چوله های شهر امان ما را بریده است
در صاحب زمان
چمران
غفاری
وپشت فهمیده
گشتی بزنید
همیشه جوی اب هست وبوی تعفن اشغال
خواهش می کنم خبرنگاران با شهردار نروید کارت هدیه تو خالی بگیرید
خودتان برای دل مردم بروید
ما منکر ابادانی ساری نیستیم
اما.....................
بگذریم
یک اه وچند صد ناله
مردم جنوب شهر ساری و هزار دردسر
اما دوربین به دستان در عمارت ودنبال..........؟؟؟؟؟
عرشیا وحامیان منتظر جواب شما هستم
اخه حق مشاوره میگیرید حق دارید دفاع کنید
یک روزی این بادکنک هم می ترکدو......
شمال نیوز سانسور نکن مرد باش متشکرم
پاسخ ها به این نظر
behrooz 27 مرداد 1393
زمان شهر دار قبلی کجا بودید
واقعا چرا نمی بینید شما
اسفالت نکرده تو دوسال تو میخوای شهرو برات گلستان کنه
ننگ بر شما ناشکران
یک شهروند 27 مرداد 1393
جنگ روانیتونم که پیشرفت کرده
اینارو نمی تونستی پشت سرهم بنویسی،شلوغ کاری شما علیه محبوب ترین شهردار شهرمون هم خسته کننده شده
خیلی دیگه عقده کردین
نا شناس 28 مرداد 1393
یک اه وچند صد ناله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی چی؟
آقای محترم این ناله شما از کم کاری شهردارهست یا کوتاه شدن دست دوستانتان از شهرداری است؟
من ساکن کوی چمران هستم بفرمائید دوسال پیش ما چطور بودیم و حالا چطوریم نمی گویم ایده آل هست ولی هم تعریض شده و هم روکش آسفالت ما انجام شد
من تصور می کنم همه گفته های شما را یک جریانی به محوریت......دیکته می کند
بپذیریت اکثریت مردم از کسبه گرفته تا عامه مردم همه و همه شهردار کنونی ساری را قبول دارند و شک نکنیدکه شما با این کارها مردم را بهیاد گذشته خود می اندازید چون شما در دوران شهرداری دوستانتان حتی زمان انتخابات پول میوه خانه مردم را برای برپایی جلسه برای سخنرانی فلان کاندیدا می دادند شما اگر منکر آبادانی نیستید پس اینهمه کارهای انجام شده در شهرداری را به باد انتقاد گرفتید میدان ابن شهرآشوب را هم دوست بزرگوارت جلویش را گرفته و با پیش کشیدن بحث حقوقی مانع شدند با این کارها که سنگ روی سنگ بند نمی آید نگذار من زباله سوز رو هم بگم چه کسایی مانع هستند ولی آخر عرض من اینست که عبوری همه اینها را شکست می دهد
و همه اینهایی که شما فرمودید درست می شود
اهالی بلوار کشاورز 27 مرداد 1393
درود بر شهر دار ساری آقای عبوری که با روحیه جهادی در تغیر و تحول شهر ساری کوشا هستی بسیار ممنون انتظار اهالی بلوار کشاورز اینه برای ترمینال سمنان مازندرا ن که وسط شهر واقع شده و ترافیک و تصادفات زیادی را ایجاد می کند فکری اساسی شود و نشان دادی مدیری با برنامه هستی
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 30 مرداد 1393
آقااگه ترمينال مركز شهر واقع شده!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس ميدون ساعت كجاست
سعید امامی 26 مرداد 1393
آقای عبوری عزیز.امیدوارم متن این خبر عین کلام شما نباشد که اگر باشد مرتکب اشتباه بزرگی شده اید
اسرائیل کشور نیست.ما اسرائیل را به رسمیت نمیشناسیم در صورتی که شما عرض کردین پرچم تمام کشور ها بجز امریکا و اسرائیل و با این حرفتون به اسرائیل به عنوان یک کشور مستقل رسمیت داده اید!!!!

امیدوارم بدون سانسور ثبت شد.ممنونم
محمد93 26 مرداد 1393
حقوقی معلومه میخوای کاندید نمایندگی مجلس بشی خوبه یه بهانه ایی برای کمک به مردم
اسماعیل عمادی 26 مرداد 1393
آقای عبوری برای گرفتن حق مردم با هیچ کس تعارف نداری پس چرا به رای دیوان عدالت اداری پیرو شکایت اهالی کوچه شهید زین العابدینی که در تاریخ 14/2/93 به شهرداری ارسال گردیده و رای صادره کمسیون ماده را باطل و اعلام داشته که این کمسیون حق ورود به این موضوع را نداشته ( ساخت غیر مجاز طبقه چهارم در بافت فرسوده شهری خیابان قارن که حداکثر طبقات سه طبقه است ) چرا تا به حال حقوق مردم کوچه را اعاده نمیکنید
جناب آقای مهندس حاج عباس رمدانی لطفا این کامنت را در سایت قرار دهید و آنرا حذف ننمایید
حمزه 26 مرداد 1393
درود بر حاج مهدی عزیز،جوان غیور و پرتلاش مازنی
انشاالله دست علی (ع) یار و یاورتان
ارادتمندتان: حمزه تقی نتاج
نا شناس 26 مرداد 1393
جانم فدای شهردار محبوب ساری
نا شناس 26 مرداد 1393
آقای به اصطلاح مهندس یا به اصطلاح بعضی ها حاج آقا این نمایش رو تمام کن، در دوره شما هیچ کار زیربنایی درست نه تصمیم گیری شد و نه به اجرا درآمد، شما که این همه ادعا برای حفظ بیت المال دارین چطور با پول بیت المال در حال تبلیغ پیش از موعد خود هستید، واقعا که...........
یک شهروند 26 مرداد 1393
آقای عبوری درود بر تو واقعا مثل همه ساروی ها به خودم می بالم که شما شهردار کلانشهر ساری هستین، مردم همه دلخوشیشون به مرد اول استان مهندس عبوریه
تایید خواهشا
ساری پایتخت بهار نارنج ایران 27 مرداد 1393
درود...منفی چی میگه؟ما سارویها چقدر دشمن داریم....پس با قدرت پیش به سوی عمران وابادانی مرکز استان مازندران
طالبی 27 مرداد 1393
سلام درود به خدمتگزاران عرصه عشق و وطن وملت فداکار شهردار عزیر راهت باقدرت وپر توان ادامه بده و اطمینان داشته باش اجر ش را از خداوند متعال خواهید گرفت.
نا شناس 27 مرداد 1393
ای فرزند برومند مازندران بابت همه زحمات بی بدیل شما و همکارانتان کمال تشکر را داریم
m 27 مرداد 1393
آقای عبوری اول اینکه بنده به عنوان یک ساروی اصیل از تلاش شما تشکر میکنم ولی از شما انتظار دارم مثل آقای احمدی نژاد خودتون رو کارشناس در همه زمینه ها ندونین و فکر نکنید چون شهردار هستید کلانتر شهر محسوب میشید معنی مدیریت این نیست ضمنا به بزرگتر از خودتون بیشتر احترام بگذارید و فکر نکنید کلیه دستگاههای اداری باید تحت فرمان شما باشن و حرمت برادران شهیدتون رو که افتخار شهرمون هستن رو نگه دارید و نگذارید با کارهای شما که که با نیات خاصی انجام میشه روحشون رو عذاب بده امیدوارم منبعد سنجیده تر و پخته تر عمل کنید موفق باشید یا علی مدد
m 27 مرداد 1393
آقای شمال نیوز لطفا فقط تعریف و تمجیدها رو نزن انتقادها رو هم بزن فحش ندامی مردی ره خله محترمانه انتقاد هاکاردمی ! ته فدا
نا شناس 27 مرداد 1393
نکته جالب این بود که منتقدین رسانه ای شهردار هم حضور فعالی در این بازدید داشتند
نا شناس 27 مرداد 1393
خیابان ملت در مرکز شهر ساری شبیه یک روستاست خواهش می کنیم اینجا را هم شهر بدانید و لااقل پیاده رو هایش را درست کنید
ما اهالی مظلوم ملت مجبوریم برای رسیدن به ابن شهر آشوب 10 بار از پیاده رو وارد سواره رو شویم چون نه پیاده رو درست حسابی داریم و بعدش اینکه این سمساریها تمام پیاده رو ها رو اشغال نموده اند
شهردار به داد برس
نا شناس 28 مرداد 1393
جناب شهردار عزیز کسانی را که می خواهند به شما توهین کنند به روح برادران بزرگوارت قسمشان می دهم واقع بینانه بنویسند
شما آنقدر عزیز هستید که همه اقشار در شهر از شما به نیکی یاد می کنند خدا را شکر که نمی توانند شما را به خیانت در بیت المال متهم کنند
نا شناس 28 مرداد 1393
لطفا مقلطه نکنید اینهایی که گفتید همشون الکیه برید سفرتون رو جای دیگه پهن کنید اگه عبوری بخواد نماینده بشه ما جان خود را هم می دیم
تو شهر هر روز که از خیابونها میریم یه کار از شهرداری می بینیم
نا شناس 28 مرداد 1393
من تعجب می کنم عبوری اینهمه منتقد داره؟
بخدا دروغه
روزگارو ببینید یکی داره کار میکنه چقدر دشمن داره.
بدبخت ها شما با این کارهاتون دارید تیشه به ریشه ساری می زنید و این بنده خدا رو ناراحت و مایوس می کنید
خیلی بد و زشته
شما هیچ ایراد قانع کننده ای نگرفتید
من که قانع نشدم
کوهزادی 28 مرداد 1393
برای سلامتی شهردار محبوب صلوات بفرستید
آقای منتقد خدا گواهه همه اینهایی که نوشتی مال زمان قبله شهرآشوب هم داره درست میشه شما نگران نباش
m 28 مرداد 1393
طرفداران آقای عبوری مثل کبک سرتون رو داخل برف نگذارید ! سطحی فکر نکنید همون بلایی که احمدی نژاد سر دین و مملکت و انقلاب و اقتصاد و.... آورد با ندونمکاریهاش و دیکتاتوری عمل کردناش این آقا سر شهرمون میاره ! منطقی باشید
نا شناس 28 مرداد 1393
خیلی خوشحال هستم که منتقدان عبوری او را متهم می کنند که کسایی هستند جیره خور او هستند
من می خواهم بگویم که شما دارید حرف مفت می زنید من حتی عبوری را از نزدیک ندیدم ولی شهر رو که دارم می بینم
شما هر چی میگید درست نیست
نا شناس 28 مرداد 1393
من شهروند رامسر هستم از اينكه شهردار ساري را پر تلاش مي بينم بارها ارزو مي كنم ايكاش ايشان شهردار شهر ما بودند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 مرداد 1393
ماهم دوست داریم که شهردارشما بشه
نا شناس 27 مرداد 1393
دوست عزیز اگه شهردار رامسر هم ۲۷۰ میلیارد تومن بودجه داشت الان وضعیت رامسر اینطور نبود بودجه شهرداری ساری به لطف جمعیت شهری زیادی که داره و مشارکت مردم وضعیت مناسبی داره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.618 seconds.