.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از فردا در رامسر ؛
آغاز رسمی کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت
شمال نیوز: نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از صبح فردا (دوشنبه) کار خود را در رامسر آغاز خواهد کرد.

به گزارش شمال نیوز، نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اکو از صبح دوشنبه 27 مرداد ماه در سالن هتل بزرگ آزادی رامسر گشایش خواهد یافت.

میهمانان خارجی این اجلاس متشکل از دبیرکل همکاری های اقتصادی اکو، رایزنان فرهنگی کشورهای عضو اکو و روسای کمیته سلامت اکو است.

افتتاحیه اجلاس گردشگری سلامت از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 27 مرداد بوده و رئیس اتاق اکوی ایران، استاندار مازندران، دبیر کل همکاری های اقتصادی اکو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، وزیر بهداشت به عنوان سخنران افتتاحیه این کنفرانس هستند.

پس از افتتاحیه کنفرانس، نمایشگاه گردشگری سلامت با پنل های علمی در جوار هتل رامسر برگزار می شود. در روز نخست دو پنل علمی توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامت و مدیریت زمین و منطقه بندی گردشگری سلامت با 18 سخنران را خواهیم داشت.

در روز سه شنبه به عنوان دومین روز اجلاس سه پنل علمی توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در گردشگری سلامت، اقتصاد گردشگری سلامت و فناوری ارتباطات و اطلاعات و گردشگری سلامت و ارتباط با مشتری، تبلیغات و بازاریابی در گردشگری سلامت مجموعا با 30 سخنرانی برگزار می شود.

میهمانان اجلاس چهارشنبه 29 مرداد از رامسر به شرق استان عزیمت می کنند و قرار است با حضور این میهمانان از بیمارستان چالوس بازدید و بیمارستان آمل افتتاح شود.

74 مقاله در قالب سخنرانی در حوزه اقتصاد و گردشگری سلامت به این کنگره پذیرفته شده و روسای کمیته سلامت کشورهای اکو، رایزنان گردشگری و بازرگانی کشورهای عضو اکو در این نشست حضور دارند.

ظهر امروز میهمانان خارجی در بدو ورود به فرودگاه رامسر مورد استقبال دبیرکل اتاق اکوی ایران، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران ، فرماندار رامسر و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفتند.

قرار است 70 میهمان از کشورهای عضو اکو در این کنفرانس شرکت کنند. بازدید از جاذبه های گردشگری از جمله موزه، تله کابین و دهکده صنایع دستی رامسر از برنامه های در نظر گرفته شده برای میهمانان خارجی پیش از آغاز برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت است.

برگزاری دو پنل علمی با عنوان توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامت و مدیریت زمین و منطقه بندی گردشگری سلامت از برنامه های نخستین روز کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت است که قرار است در هر پنل 9 نفر سخنرانی کنند.

در دومین روز برگزاری کنفرانس هم سه پنل علمی با عنوان توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در گردشگری سلامت، اقتصاد گردشگری سلامت و فناوری ارتباطات و اطلاعات و ارتباط با مشتری، تبلیغات و بازاریابی در گردشگری سلامت برگزار  شود که در مجموع 30 نفر سخنرانی خواهند کرد.

بازدید از بیمارستان چالوس و آمل و برخی دیگر از زیرساخت های گردشگری سلامت مازندران از برنامه های حاشیه ای نخستین کنفرانس گردشگری سلامت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.