.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام برنامه های کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت

شمال نیوز: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این نشست ره اورد گردشگری سلامت راآسایش و تندرستی را توصیف کرد، گفت : توجه به گردشگری سلامت رویکرد جدیدی است که استان را می تواند در این حوزه متحول کند.


ˈ دلاور بزرگ نیا ˈ  با اشاره به اینکه برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو سبب جذب گردشگران کشورهای حاشیه دریای خزر می شود ، ادامه داد : در این کنفرانس چالش های موجود نیز مورد توجه مسوولان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قرار است تور گردشگری با حضور میهمانان داخلی و اعضای عضو اکو به مناسبت هفته فرهنگی رامسر، برپا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه افتتاحیه اجلاس گردشگری سلامت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۷ مرداد است، تصریح کرد: رئیس اتاق اکوی ایران، استاندار مازندران، دبیر کل همکاری های اقتصادی اکو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، وزیر بهداشت به عنوان سخنران افتتاحیه این کنفرانس هستند.

بزرگ نیا با بیان اینکه پس از افتتاحیه کنفرانس، نمایشگاه گردشگری سلامت با پنل های علمی در جوار هتل رامسر برگزار می شود، افزود: در روز نخست دو پنل علمی توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامت و مدیریت زمین و منطقه بندی گردشگری سلامت با ۱۸ سخنران را خواهیم داشت.

وی افزود: در روز سه شنبه به عنوان دومین روز اجلاس سه پنل علمی توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در گردشگری سلامت، اقتصاد گردشگری سلامت و فناوری ارتباطات و اطلاعات و گردشگری سلامت و ارتباط با مشتری، تبلیغات و بازاریابی در گردشگری سلامت مجموعا با ۳۰ سخنرانی برگزار می شود.

دبیر ستاد اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو با اشاره به اینکه میهمانان اجلاس چهارشنبه ۲۹ مرداد از رامسر به شرق استان عزیمت می کنند، تصریح کرد: قرار است با حضور این میهمانان از بیمارستان چالوس بازدید و بیمارستان آمل را افتتاح کنیم.

بزرگ نیا با بیان اینکه ۷۴ مقاله در قالب سخنرانی در حوزه اقتصاد و گردشگری سلامت به این کنگره پذیرفته شده است، گفت: روسای کمیته سلامت کشورهای اکو، رایزنان گردشگری و بازرگانی کشورهای عضو اکو در این نشست حضور دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از ۲۷ تا ۲۹ مرداد ۹۳ در هتل بزرگ آزادی رامسر برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.