.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم معارفه بخشدار دودانگه ساری برگزار شد

شمال نیوز: مراسم معارفه بخشدار دودانگه شهرستان ساری با حضور جواد واحدی فرماندار مرکز استان ،مهندس اسد مدیر کل راه و شهرسازی مهندس موسوی مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان ،علی اکبربهمنش فرزند شهید و مسئولان استانی ، شهرستانی و محلی برگزار شد.
در این جلسه ازتلاش هاي سید عباس حسینی سرپرست بخشداری دودانگه تقدير و طي حكمي از سوي استاندار استان مازندران لطف‌الله عباسی به عنوان بخشدار جدید دودانگه معرفي شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری،در ابتدای مراسم سید عباس حسینی، سرپرست اسبق بخشداری دودانگه شهرستان ساری گزارشی از عملکرد خود ارائه داد وگفت:در مد ت 4 ماه فعالیت خود در بخشداری با تشکیل جلسات منظم جهت رفع مشکلات مردم منطقه گام برداشتیم. و سرکشی منظم از روستاهای بخش و تشکیل جلسات با نمایندگان و مدیران دستگاههای اجرایی سعی در رفع مشکلات منطقه بر آمدیم .حسینی از تعامل دهیاران ،شوراهای بخش ،شهردار و شورای شهر فریم ،فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و کلیه مدیران بخش که در این مدت کمال همکاری را داشتند تشکر کرد.

فرماندار مرکز استان در این مراسم، خدمت بی‌منت را مهم‌ترین ویژگی مسئولان درمیان برشمرد و افزود: نیروی انسانی متخصص و کارآمد بارزترین قوه محرکه در این شهرستان به شمار می‌رود که استفاده بهینه از این ظرفیت می‌تواند در توسعه پایدار شهرستان و حمایت از تولید ملی نقش بسزایی داشته باشد.

واحدی دودانگه را یکی از پایگاه های مهم فرهنگی،تاریخی و اجتماعی شهرستان بر شمرد و افزود یکی از برجستگی های منطقه دودانگه تربیت و معرفی نیروهای انسانی و سرمایه ایی هم چون آیت ا.. باکویی، مرحوم حاج عزت ا.. دادمادی و مهندس محمد دامادی است که جامعه و کشور از وجود آن بهرمند شده و همیشه مورد احترام مردم و نظام بودنند وهستند.

فرماندار ساری از انتظارات خود از بخشدار جدید گفت و افزود:بخش دودانگه قابلیت منطقه نمونه گردشگری را دارد و از بخشدار جدید خواست در این باره برنامه مدون ارائه دهد.

واحدی در باره قابلیت کشاورزی در منطقه هم گفت : باید در بحث اصلاح الگوی کشت ،توسعه کشت در اراضی شیب دار،ایجاد و تقویت اتحادیه های کشاورزی و روستایی برنامه ریزی شود تا مردم منطقه به جایگاه واقعی خود برسند .وی از عباسی به عنوان شخصی که آزمایش پس داده است یاد کرد و گفت عباسی مورد حمایت و نظر بزرگان شهرستان و بخش است و امیدواریم در بحث توسعه اقتصادی ،فرهنگی بخش دودانگه و در تقویت گفتمان دولت تدبیر و امید گام بردارد .

در ادامه لطف‌الله عباسی بخشدار جدید دودانگه در این مراسم گفت:خدمت به مردم شریف دودانگه را برای من بالاترین افتخار است و همیشه به مردم منطقه علاقه داشتم.وی ادامه داد باید با تکیه بر ظرفیت های منطقه و فرصهای جدید اشتغال سبب ارتقاع سطح زندگی مردم در منطقه و توسعه بخش را فراهم کرد .وی انتقال آب از رودهای مجاور به سد دشت فریم برای آبیاری زمینهای دشت فریم ، توسعه صنعت توریسم،تغییر الگوی کشت در منطقه و راههای ارتباطی را از مهمترین برنامه های خود بر شمرد .

عباسی پیش از این معاونت راه روستایی راه و شهرسازی مازندران را برعهده داشت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 26 مرداد 1393
با آرزوی توفیق برای آقای عباسی
ساری 29 مرداد 1393
عباسی جایگاهش خیلی بالاتر از اینجاست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.