.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلف شدن یک خرس در فیروزکوه+عکس

 شمال نیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از تلف شدن یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه ارجمند از توابع فیروزکوه خبر داد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات)، رضا کرمی گفت:سه شنبه هفته گذشته ماموران اجرایی شهرستان فیروزکوه در حین و گشت و پایش ارتفاعات بهنک توابع ارجمند متوجه لاشه خرس عظیم الجثه ای شدند که چند روزی از تلف شدن آن گذشته بود.

وی با بیان اینکه مشکلاتی از جمله خشکسالی،تخریب مراتع و جنگلها، وجود جاده های متعدد عشایری و ترانزیتی و ساخت و سازها و شکارچیان غیر مجاز عرصه را برای زیست حیات وحش به تنگ آورده اظهار داشت:از سال 1380 به بعد این سومین خرسی است که در شهرستان فیروزکوه به دلایل مختلف از جمله شکار و یا تصادف با خودرو از بین رفته است.


تلف شدن یک خرس در فیروزکوه+عکس

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه شکایاتی در ماهها و سالهای گذشته مبنی بر حمله خرس به کندوهای عسل و باغات شهرستان نیز به این اداره ارسال گردیده تصریح کرد:با توجه به اینکه لاشه این خرس به علت ماندگی و گرمای هوا دچار بوی تعفن و کرم زدگی گردیده بود عملا اعلام دقیق علت تلف شدن این حیوان قابل ذکر نیست،لیکن بررسی و تحقیقات در این خصوص انجام خواهد شد.

کرمی ادامه داد:البته وجود خرس در زیستگاههای استان تهران به دفعات گزارش گردیده و یا توسط محیطبانان استان مشاهده شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست با همکاری بیشتر با این اداره زمینه های حفظ و حراست از مواهب الهی و جلوگیری از نابودی حیات وحش را هموار کرده تا بستر مناسبی جهت جذب گردشگر و اشتغال در زمینه گردشگری در شهرستان ایجاد شود. /250

تلف شدن یک خرس در فیروزکوه+عکس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.