.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نبیان: در کنار پیمانکاران هستیم نه در مقابل آنها
نبیان: در کنار پیمانکاران هستیم نه در مقابل آنها

شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در کنار پیمانکاران هستیم نه در مقابل آنها.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، علی نبیان پیمانکاران را بعنوان بازوان توانمند دستگاه های اجرایی نام برد و گفت: مشاوران، چشم دستگاه های اجرایی هستند.

وی افزود: دستگاه اجرایی به تنهایی نمی تواند مشکلات و کمبودهای موجود را حل و فصل کند.

 معاون عمرانی استاندار مازندران که در جمع پیمانکاران و مشاوران مازندران سخن می گفت، همدلی و همکاری بین دستگاه های اجرایی و مشاورین را ضروری دانست و بیان کرد: استفاده از شرکت ها و موسسات دانش بنیان بهترین راه برای برون رفت از موانع سازندگی است.

وی با بیان اینکه توانمندی های مازندران در همه ی عرصه ها سرآمد است، افزود: بسیاری از شرکت های دارای رتبه بالا در استان های دیگر مشغول هستند.

نبیان اصل توجه دولت تدبیر و امید را بر تشکل هی صنفی اعلام کرد و یادآور شد: تشکل های صنفی بعنوان پتانسیل بزرگ در استان هستند که برای برون رفت از موانع موجود در سازندگی از آنها استفاده می شود.

وی با اعتقاد بر اینکه از نگاه سنتی باید خارج شد، اذعان داشت: اگر قرار است اتفاقات خوبی در حوزه عمران و سازندگی بیافتد باید خود را با علم روز منطبق کرد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کنسرسیوم‌های ویژه شرکت‌های مازندران برای رفع مشکلات استان موثر است،
خاطرنشان ساخت: رعایت اخلاق حرفه‌ای از مهم‌ترین مواردی است که شرکت‌های پیمانکاری و مشاوره‌ای باید آن را مورد توجه قرار دهند.

معاون استاندار مازندران مهم‌ترین مشکل مازندران را در بحث مدیریت پسماند و علوم دریایی دانست و گفت: مشاوران می‌توانند در مدیریت این دو موضوع با مجهز شدن به علم روز به ما کمک کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم روز برند شرکت های مازندرانی نه تنها در مازندران بلکه در کشورهای حاشیه هم مورد استفاده قرار گیرد.

نبیان تصریح کرد: کمبود منابع مالی در دو سال اخیر سبب شد پیمانکاران به عنوان بازوان دستگاه‌های اجرایی دچار کمبود اعتباری شوند.

وی ضمن بیان اینکه 15درصد اعتبارات مصوب سال 93 در 5ماهه نخست سالجاری تخصیص پیدا کرده ابراز کرد: درصددیم بتوانیم از منابع مالی دیگر ملی هم استفاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه تا بدهی های گذشته پرداخت نشود، دستگاه های اجرایی پروژه جدیدی آغاز نمی کنند تصریح کرد: این یکی از تمهیدات دولت است تا پیمانکاران بیش از گذشته دچار چالش نشوند.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: دستگاه ای اجرایی، مشاوران و پیمانکاران را در مقابل خود نمی بیند بلکه در کنار خود می بیند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.567 seconds.