.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی سامانه تلفنی ۱۵۲۲ در شرکت آبفای شهری مازندران

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران، از راه اندازی سامانه تلفنی ۱۵۲۲ به منظور ارتقاء خدمات و پرداخت غیرحضوری قبوض آب مشترکین در این استان خبر داد و گفت: مشترکین در هر نقطه از مازندران می توانند از طریق شماره تلفن ثابت وارد سامانه شوند و آب بهای خود را پرداخت نمایند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، مهندس احمد محمودی، با بیان اینکه سامانه ۱۵۲۲ در حال حاضر فعال است، افزود: این طرح با هدف صرفه جویی در وقت مشترکین، افزایش کیفیت خدمات و تسریع در خدمت رسانی و ایجاد ارتباط دوسویه بین شرکت و مشترکین در این استان اجرایی شد.

وی، اعتبار صرف شده برای راه اندازی این سامانه را ۵۰ میلیون تومان دانست وادامه داد: زیرساختهای اجرایی راه اندازی سامانه ۱۵۲۲ با همکاری شرکت مخابرات، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و پسامد از سال گذشته در مازندران فراهم شد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران، با بیان اینکه در هنگام تماس، در اختیار داشتن شماره پرونده و شماره کارت بانک عضو شتاب و رمز دوم الزامی است، اظهار داشت: در این سامانه امکان ثبت شماره تلفن مشترک با اولین تماس و اطلاع رسانی در خصوص آخرین مبلغ و مهلت پرداخت در دور های بعدی وجود دارد.

مهندس محمودی، به تشریح چگونگی پرداخت از طریق سامانه ۱۵۲۲ پرداخت و گفت: تماس با سامانه از طریق تلفن ثابت شهری- درج شماره پرونده مندرج در قبض آب - تایید شماره اشتراک توسط سیستم- درج شماره ۱۶ رقمی کارت عابربانک عضو شتاب و رمز دوم از مراحل پرداخت غیرحضوری با این شیوه می باشد.

وی، تصریح کرد: در صورت پرداخت موفقیت آمیز ، علاوه بر اعلام کد رهگیری توسط سامانه، سیستم با بیان تشکر پرداخت شما را تایید می نماید.

 معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران، بیان داشت: امکان اعلام بدهی، آخرین مهلت پرداخت،خرید انشعاب، تعویض کنتور و تغییر در تعرفه آب بها و افزایش سایر خدمات... در این سامانه وجود داردکه در آینده اجرایی می شود.

مهندس محمودی، با بیان اینکه تماس با سامانه ۱۵۲۲ برای مشترکین رایگان است، افزود: مردم مازندران در هر نقطه از استان می توانند با این سامانه ارتباط برقرار نمایند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.543 seconds.