.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری:
دولت دغدغه شالیکاران را برطرف کند
شمال نیوز: امام جمعه موقت ساری با اشاره به مشکلات شالیکاران استان های شمالی، از رییس جمهوری و دولت خواست دغدغه کشاورزان این مناطق را برطرف کند.
 دولت دغدغه شالیکاران را برطرف کند

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ˈمحمد قاسمیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری اظهار داشت: دلالان وارد بازار شدند و در خرید و فروش دسترنج کشاورزان دخالت می کنند.

وی گفت: این حق مردم شمال کشور است که محصولاتشان به موقع خریداری شود و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: وقتی مصوبه ای ابلاغ می شود که ویلاسازی نشود و تغییر کاربری در زمین های شمال کشور انجام نگیرد، باید از سوی دیگر از کشاورز حمایت کرد و به داد او رسید.

قاسمی از رییس جمهوری خواست تا مسایل و مشکلات کشاورزان مازندران و شمال کشور را به اندازه مسایل دریاچه ارومیه، بی آبی سمنان، خراسان و زاینده رود ببیند.

قاسمی یادآور شد: کشاورزان مازندرانی به محصولاتشان دل خوش کرده اند و انتظار دارند مسوولان تدابیری اتخاذ کنند تا مشکلات آنها رفع شود.

امام جمعه موقت ساری به جنایت ها و فجایع رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اشاره کرد و با بیان این که آمریکا در قبال این جنایت ها خم به ابرو نمی آورد، گفت: سازمان های بین المللی بی خاصیت و رهبران بی غیرت اعراب در قبال این جنایت ها و کودک کشی ها لب به اعتراض و شکوه باز نمی کنند.

وی افزود: مردم بی دفاع غزه تاکنون با دادن هزاران شهید و مجروح در مقابل صهیونیست ها مقاومت کرده اند و با ایستادگی خود صهیونیست های غاصب را پای میز مذاکره آورده و مجبور کرده اند تمام شروط مقاومت را بپذیرد.

وی همچنین به کودتای 28 مرداد 1332 علیه دولت مصدق اشاره کرد و گفت: کسانی که ادعا می کنند غرب و آمریکا هیچ خطری برای ایران ندارد در مورد کودتای 28 مرداد و اظهارات رهبران آمریکا در مورد دخالت در این واقعه، مطالعه کنند.

قاسمی افزود: رییس جمهوری کنونی آمریکا در یکی از سخنرانی های خود درباره کودتای 28 مرداد گفته است که اگر مردم ایران نسبت به آمریکا کینه دارند، حق آنها است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت ساری همچنین فرا رسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 24 مرداد 1393
باسلام خدمت حاج اقا قاسمی تشکر ازجنابعالی برای یاداوری این موضوع ازاستاندارش گرفته تامدیرکل جهادکشاورزیش تانمایند های بزرکواراستان تاامام جمعه محترم جهت یاداوریی گوش زدن کردن اقایان مسول اما چه فایده تنهاموقعی ازسال که دل کشاورز خون میشه همین فصل اما پس وظیفه کدام نهاد کدام مسول هستش که همه دم ازکشاورز حمایت میزنند پس کدام حمایت وارد کردن بیرویه محصولی که اسمش برنجه کشور هلند از تنها محصولش یعنی کل کشورش میچرخه زبانزده همه هم به اسم کل مشناسند ما مازندرانیها نه از کوه جنگل نه از مرکبات نه از محصولات کشاورزیش نه چایش هیچ خیری به عنوان بچه کشاورز ندیدم ازکشاورز ی باغداری فقط فقط مسول داریم در حد حرف تابلو
دوستداراطاقسرایی 24 مرداد 1393
کشاورز پر باغدار پر تهرانی رو بچسب پسته کیلویی 50 هزار تومن سیب گلابی 8 هزار تومن گلابی 10 هزار تومان اشکالی نداره سالی 200 متر زمین پدری میفروشیم حاجی ناراحت نباش جبران میشه بعدش بهزیستی امسال اینها هست جبران میشه مازندران کسی نمیره شاید سرایدار همان کسانی میشیم که زمین فروختیم شاید هم کارواش زدیم ماشینوش شستیم کارزیاد شاید هم بیل باغجه شون زدیم ناراحت نباش این حرفها ادامه داره تازمانی که اسم کشاورز هست چند تا کامنت خوب می کذارند ازجمله علی وشهرام اطاقسرایی فدرال اسرمی ریکا هر یک ازاین کامنتها به نظر بند خیلی حرفها توش است اما صد حیف جنکل مازندران بردن اب دریاش بردن زمیناشو مثل اسراییلها غزه اشغال کردن اقایان مسول به کجا میرویم نمایند هم داریم در حد اسم مسولان استانی هم همینطور هم درحد حرف مسولی که تو کرما 45 درجه تابستون کت وشلوار میپوشه ماشین کولردار سوارمیشه این میخواد ازکشاورز باغدار مازندرانی حمایت کنه اقای رمدانی جنابعالی که مسولیت بزرکی داری این کامنت بگذار که دلم خون از ازمسولان استانداری شاید جناب قاسمی بزرکوار بخوانه دلش بسوزه دوباره ادای تکلیف کنه کاری انجام بده فدای مهربونیهای مردم مازندران
نا شناس 25 مرداد 1393
با سلام خدمت حاج اقای قاسمی وتشکر خدا رو شکر که اقای قاسمی مقداری زمین ارثیه مادری شالیزلری توی روستای برگه گهرباران داره و با مشکلات کشاورزان اشناست.چون حداقل هزینه های پارسال وامسال رو مقایسه میکنن و متوجه میشن درامدشون چقد از این زمین رشد داشته.هر چند دوستت ندارم ولی متشکرم
نیازمند یاری 25 مرداد 1393
اقای استاندار نمی دانیم شما وتیم اقتصادیتان کی از اقتصاد استان دفاع خواهی کرد تا کی امامان جمعه در نطق خود به بد بختی کشاور زان بپردازند پس نقش مدیران هنرمند جنابعالی در سازمانهای جهاد کشاورزی وصنعت معدن تجارت کجاست یکی نیست بگه چه کار می کنین اقای استاندار با سخنرانی های تبلیغاتی مشکل استان حل نمی شود بداد کشا ورزان برسید
ساری - م - ج 25 مرداد 1393
از امام جمعه موقت ساری بخاطر دغدغه هایشان از وضعیت کشاورزی و مشکلات مردم مازندران تقدیر و تشکر می کنیم و به برادر عزیزی که کامنت گذاشتند که آقای قاسمی زمین دارند و ... عرض می کنم برادر عزیز، ای کاش شما خطبه های گذشته حجت الاسلام قاسمی را گوش می کردید که ایشان همیشه دغدغه برای مشکلات مردم و معیشت مردم مازندران به وِیژه روستائیان و کشاورزان داشتند از جمله وضعیت باغ داران. شما را بخدا جاده خاکی نروید. حالا یک نفر هم که آمده از مردم و مشکلات مردم حرف می زند شما اینجور برخورد میکنید.
از امام جمعه ی موقت مرکز استان مازندران که در خطبه هایشان از کشاورزان گیلان به عنوان همسایه هم یادی کردند تشکر می کنم. یا علی مدد
ب 25 مرداد 1393
روستای برگه ساری
ناشناس 25 مرداد 1393
ضمن تشکر از حاج اقای قاسمی از حمایت شایسته شما متشکرم وبرای آن شخصی که کامنت گذاشت متاسفم که اینقدر کوته بین هستند که اطلاعات یک شخصیت سیاسی را رو ی حسابه مسایل شخصی میگدارند چراکه این حداقل خبر می باشد که هزینه برنج امسال با سال قبل رشد نزولی داشته است واین هم بخاطر واردت برنج خارجی در عرصه رقابت می باشد.
در پایان چشم ها را باید شست وجور دیگر باید دید
م - ج 26 مرداد 1393
از امام جمعه موقت ساری بخاطر دغدغه هایشان از وضعیت کشاورزی و مشکلات مردم مازندران تقدیر و تشکر می کنیم و به برادر عزیزی که کامنت گذاشتند که آقای قاسمی زمین دارند و ... عرض می کنم برادر عزیز، ای کاش شما خطبه های گذشته حجت الاسلام قاسمی را گوش می کردید که ایشان همیشه دغدغه برای مشکلات مردم و معیشت مردم مازندران به وِیژه روستائیان و کشاورزان داشتند از جمله وضعیت باغ داران. شما را بخدا جاده خاکی نروید. حالا یک نفر هم که آمده از مردم و مشکلات مردم حرف می زند شما اینجور برخورد میکنید.
از امام جمعه ی موقت مرکز استان مازندران که در خطبه هایشان از کشاورزان گیلان به عنوان همسایه هم یادی کردند تشکر می کنم. یا علی مدد
نا شناس 25 مرداد 1393
امام جمعه ها مگه اینجوری از دولت انتقاد میکنن
بابا در انتقادت من ناتوانی میبینم
شما داری از تریبون نماز جمعه مرکز استان صحبت میکنید جایی که نماینده ولیه فقیه در استان صحبت میکنه آقا برو ببین امام جمعه گرگان اینجور صحبت میکنه؟؟؟
چرا تند و صریح انتقاد نمیکنید والله خیلی شرایط سخته
نا شناس 26 مرداد 1393
اوه اوه .ما مگه دارایی های اقای قاسمی رو رو کردیم که شما ناراحت شدین ؟گفتیم حضرت ایشان چون زمین کشاورزی توی برگه و سوچلمای نکا و. . دارن از نزدیک مشکلات کشاورزان رو درک میکنن.تشکر هم کردیم.شما هم اینقد ناراحت نشو
م-ح-د 26 مرداد 1393
بسمه تعالي ازامام جمعه موقت مركز استان بخاطر حمايت همشيگي ازكشاورزان وباغداران زحمتكش كمال تشكر وقدارني رادارم
واز دوستي كه بخاطراغراض شخصي دركامنت مطالب خلاف رابيان داشتن متاسفم تا آنجايي بنده اطلاع دارم ارثيه مادري ايشان حتي كمتر ازحد تصوراست خواهش دارم دردرج مطالب انصاف رارعايت نموده
والعاقبـه للمتقين

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.