.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت پرونده قتل معاون وزیر صنعت

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: در هفته آینده حکم پرونده قاتل معاون وزیر صنعت از سوی شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران صادر می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا محسن افتخاری درباره رسیدگی به این پرونده که جلسه دادگاه آن 15 مردادماه برگزار شده بود، گفت: شعبه رسیدگی کننده به این پرونده در شرف صدور رای است.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران خاطرنشان کرد: در هفته آینده رای این پرونده صادر خواهد شد.

ساعت حدود 20:30 روز 19 آبان ماه سال 92 صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک دستگاه پژو در خیابان گلبرگ از ناحیه سر مورد اصابت دو گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

ماموران پلیس آگاهی پایتخت که با دستور قاضی سپیدنامه بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقات این پرونده را آغاز کرده بودند، در بررسی‌های تخصصی توانستند زوج جوانی را شناسایی کنند که با وی اختلاف داشتند و در نهایت راز این قتل 22 آبان ماه با دستگیری این زوج افشا شد.

قاضی سپیدنامه بازپرس پرونده قتل معاون وزیر صنعت پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا، گفته بود که رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به پایان رسیده و این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده است.

همچنین سخنگوی قوه قضاییه 11 آذر 92 از شناسایی ضاربین معاون وزیر صنعت خبر داده بود و گفت: در این پرونده دو نفر که زن و شوهر هستند به اتهام مباشرت و معاونت در قتل بازداشت شده‌اند.

وی تاکید کرد که قتل معاون وزیر صنعت امنیتی و سیاسی نبوده بلکه موضوع کاملا شخصی بوده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.