.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸ نماینده «ظریف» را به مجلس می‌برند

وزیر امور خارجه کشورمان هفته آینده برای پاسخ‌گویی به سؤالات ۸ نفر از وکلای ملت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده با تشکیل جلساتی گزارش رئیس کارگروه روابط خارجی در زمینه روابط جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی را استماع و بررسی می‌کنند.

بررسی آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با جمهوری اسلامی پاکستان، جمع‌بندی و بررسی نهایی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون و نیز رسیدگی به سؤالات محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، محسن بیگلری نماینده سقز و بانه، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، قاسم جعفری نماینده بجنورد، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد و ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در دستور کار جلسات هفته آینده این کمیسیون قرار دارد.

کارگروه روابط خارجی کمیسیون یکشنبه آتی لایحه یادداشت تفاهم بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌های مرز زمینی «رازی» و «کاپی‌کوی» و نیز آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای قطر و کویت را با حضور مسئولان ذیربط مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.