.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه سرگشاده انصار حزب الله گلستان به رئیس جمهور

در پی صدور بخشنامه ای توسط حراست دانشگاه آزاد و تساهل وزارت علوم دولت یازدهم در قبال گسترش بی حجابی در دانشگاه ها انصار حزب الله گلستان به رئیس جمهور نامه ای سرگشاده نوشت.

به گزارش گلستان ما ، در این نامه آمده است : بخشنامه موهن حراست دانشگاه آزاد و تساهل وزارت علوم دولت یازدهم در قبال گسترش بی حجابی در دانشگاهها جهت گیری غلط و مغایر با وصیت نامه سیاسی الهی معمار کبیر انقلاب است.

آقای روحانی! اجازه ندهید مدعیان دروغین خط امام ، اندیشه های والای حضرت روح الله را لجن مال نمایند.

آقای روحانی! حضرت امام تاکید داشتند که دشمنان جز تباهی شما نمی خواهند! لطفا اجازه ندهید دولت شما به جای اجرای احکام اسلام، مجری سیاستهای قدرتهای استکباری باشد!

آقای روحانی ! وصیتنامه حضرت امام را همیشه پیش رو داشته و مستمرا مطالعه کنید. آن مرد الهی جوانان کشور را به هوشیاری در قبال قدرتهای استکباری فرامی خواندند: «و از جوانان، دختران و پسران، می خواهم که استقلال و آزادی و ارزش های انسانی را، ولو با تحمل زحمت و رنج، فدای تجملات و عشرت ها و بی بند و باری ها و حضور در مراکز فحشا، که از طرف غرب و عمال بی وطن به شما عرضه می شود، نکنند، که آنان، چنانچه تجربه نشان داده، جز تباهی شما و اغفالتان از سرنوشت کشورتان و چاپیدن ذخایر شما و به بند استعمار و ننگ وابستگی کشیدنتان و مصرفی نمودن ملت و کشورتان به چیز دیگر فکر نمی کنند، و می خواهند با این وسایل و امثال آن شما را عقب مانده، و به اصطلاح آنان «نیمه وحشی» نگه دارند».

می توان گفت نقطه ی محوری بند پنجم وصیت نامه حضرت امام، این فراز است که نمایانگر اعتماد حضرت امام به جوانان در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و علاقه ی آن بزرگوار به این صافی ضمیران حق مدار می باشد.

حضرت امام(ره) نخست، و به عنوان اصلی ترین نکته، پاسداشت استقلال و آزادی و ارزش های انسانی را مورد تأکید قرار می دهند و هشدار می دهند که مبادا برای دست یابی به تجملات و رفاه که در حدّ آسایش و خوش بختی حیوانی است، ارزش های متعالی انسانی فراموش، یا خدای ناکرده فدا گردد. بخش دوم این فراز شامل هشدارهای ایشان نسبت به نکاتی است که توجه ننمودن به آن ها جوان را از اوج فضایل به پرتگاه رذایل فرو می کشد. این نکات عبارت است از:

یک: این که غربیان و مزدوران بی اجر و مزد آنان در پی تباهی جوانان و اغفال نمودن آنان از سرنوشت کشور هستند و برای این کار سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده اند.

دو: غربیان برای چاپیدن و استثمار و بهره کشی از ذخایر و ثروت های این ملت از هیچ توطئه ای دریغ ندارند.

سه: هدف آنان این است که برای کارخانه های خود بازار مصرف داشته باشند و برای رسیدن به این هدف از تمامی اندیشه های ابتکاری مدیریت بهره می گیرند.

چهار: و بالاخره هدف اصلی آنان کشیدن ملت ها در بند استعمار و ننگ وابستگی و آقایی نمودن بر جهان است، و جز این هیچ فکر و هدفی ندارند و همه ی تلاش ها و تحرکات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود را در جهت تحقق این هدف متمرکز نموده اند.

به راستی آیا امروز و به ویژه در دهه ی اخیر می توان منکر این واقعیّت ها شد و آیا می توان گفت که غربی ها جز این اندیشه ها، نظر و نگاه دیگری به شرق دارند؟! آنان که این ها را توهم می پندارند، صورت مسأله را از ریشه پاک نموده، یا معتقد به تئوری قدرت هستند و قدرت را منحصر در تکنولوژی برتر می دانند و تکنولوژی را دستاورد غرب می شمرند و امتیاز آقایی جهان را برای آنان مادرزادی می دانند. چنین باوری جز وارونگی روان انسانی نمی تواند نام دیگری داشته باشد! یا خود عمال و مزدور غربند و نقش ستون پنجم او را بازی می کنند، و البته نتیجه هر دو مسیر جز ذلت و خواری وابستگی عاید دیگری ندارد.

اما چرا حضرت امام(ره) پس از توصیه ی عمومی به ملت عزیز انقلابی و به دولت مردان و دست اندرکاران اداره ی کشور انقلابی و اسلامی، آخرین خطاب را به جوانان دارند؟ چند نکته نیز در اینجا قابل دقت است:

1- فرهنگ اسلامی و به خصوص اسلام نابی که حضرت امام(ره) با مشخصات کامل، آن را طرح و معرفی نمودند، منطبق بر فطرت انسانی و الهی است و به تعبیر بزرگان اهل معرفت و شخص حضرت امام «جوان به فطرت نزدیک تر است».

2- جوانان بیش از دیگر قشرها مورد هجوم دشمن و استکبار قرار دارند؛ زیرا: اولاً؛ اگر مستکبران نیروی جوان جامعه را در اختیار داشته باشند، آینده ی آن جامعه را در ملک خود دارند. و ثانیاً؛ اگر نیروی جوان را فلج نمایند، کشور را از کار و پیشرفت انداخته و در سلطه بر آن مشکلی نخواهند داشت. و ثالثاً؛ به دلیل صفا و پاکی و صداقت، که از ویژگی های جوان است، نیرنگ های دشمنان سریع تر و سودمندتر به نتیجه می رسد.

3- و به همین دلایل که اشاره شد، دختران جوان بیش از پسران در معرض هجمه ی فرهنگی تبلیغی دشمن قرار دارند؛ به ویژه با توجه به این که:پاس داشت ارزش ها و زنده نگه داشتن یک فرهنگ و رشد و شکوفایی و دوام و استواری آن در گذر تاریخ، به همت دخترانی است که مادران فردایند و تربیت کننده ی نسل ها و انسان ها هستند.

متأسفانه تجملات زندگی و عشرت ها و خوش گذرانی های غفلت آور نیز بیشتر و پیشتر از آن که پسران و مردان بیمار دل را گرفتار کند، به رفتار و روش دختران و زنان گره خورده است.

آقای روحانی !

امید آن که توصیه های حضرت امام خمینی(ره) ملت ما و بویژه دولت مردان و سیاست گذاران؛ و خاصه جوانان را همواره هشداری بیدارگر باشد و دلسوزی های آن بزرگوار را بیش از پیش قدردان باشیم و از هدایت های آن فروغ جاوید و خلف صالحشان امام خامنه ای بهره مند گردیم.

ومن الله التوفیق

روابط عمومی انصارحزب الله استان گلستان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

1010 25 مرداد 1393
مگویند وصیت نامه امام ،مگرامام تاکید نکرد که نگذارید دوستان ویاران شهدا که همان رزمندگان دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شوند چه برسر اینها دردوران شما امد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.