.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد علی پور به اجراي نامناسب پروژه زيرگذر ترك محله قائمشهر

نماينده مردم شهرستان هاي قائمشهر سوادكوه سوادكوه شمالي جويبار و سيمرغ گفت: متاسفانه در رسيدن به اهداف مد نظر در اجراي پروژه زيرگذر ترك محله قائمشهر ، نتايج مطلوبي حاصل نشد.

به گزارش شمال نیوز كمال عليپور در بازديد از پروژه زيرگذر ترك محله قائمشهر به بررسي مشكلات به وجود آمده از اجراي اين طرح براي مردم منطقه پرداخت.

عضو كمسيون عمران مجلس با دعوت از مديركل راه آهن استان مازندران و فرماندار و شهردار قائمشهر و رييس و اعضاي شوراي شهر از نزديك با مردم منطقه گفتگو كرد.

در اين بازديد طي جلسه اي در شهرداري قائمشهر و در محل دفتر شهردار، با حضور 4 نفر به نمايندگي مردم منطقه و مسولان مذكور به سرعت اجراي اقدامات كوتاه مدت و بلندمدت براي رفاه حال مردم منطقه و اصلاح نواقص آغاز گرديد.
علی پور بعد از شنيدن نظرات و پيشنهادات مديركل راه آهن استان مازندران و فرماندار و شهردار و اعضاي شوراي شهر در خصوص مطالعات و اجراي اين پروژه، از مردم شريف و فهيم منطقه بابت داشتن اين روحيه مطالبه گري در حق و حقوق شهروندي خود از مسوولان تشكر و قدرداني كرد و بابت مشكلات به وجود آمده در اجراي اين پروژه نيز مراتب گلايه خود را عنوان نمود.

نماينده مردم قائمشهر در خانه ملت ضمن بيان اين كه عدم پيگيري چنين مشكلاتي در كنار عمارت شهرداري و جلوي چشم مسوولين خوب نيست،افزود:طي دعوتي كه از وزير و معاونين وزير (راه آهن) داشتم مجوز هشت 8 زيرگذر را اخذ كردم كه ضمن اعلام آمادگي مديركل راه آهن استان در اجراي سريع اين زيرگذرها،مطالعات احداث اولين زيرگذر در زمان شهردار قبلي از اينجا شروع شد و به دنبال تامين اهدافي از جمله 1-رفاه حال مردم 2- ارزش افزوده شهري 3- ايجاد ايمني و 4- رفع مشكلات ترافيكي بوديم كه متاسفانه با اجراي غلط پروژه در اهداف مورد نظر به نتيجه مطلوب نرسيديم.
او با بيان اين كه هدف از ايجاد راه آهن رفاه مردم و توسعه زيرساخت ها و پيشرفت هر منطقه اي ميباشد،به بيان تجربيات خود در شهرداري تهران و نحوه زيباسازي و ايمني اطراف راه آهن پرداخت و ضمن ارائه پيشنهادات افزود: متاسفانه به دلايل مختلف، مردم نيز هر كجا از راه آهن گلايه و شكايت داشته باشند حق دارند كه بايد با مطالعات دقيق و جامع و تملك دارايي هاي اطراف راه آهن مشكلات موجود را برطرف نمود.
نايب رييس فراكسيون شهري مجلس شوراي اسلامي ضمن ارائه پيشنهادات و جمع بندي نظرات مديركل راه آهن استان و فرماندار و شهردار و اعضاي شوراي شهر و نماينگاني از مردم منطقه طي صورت جلسه اي كه به امضاي حاضرين در جلسه رسيد بنا گرديد نهايتا طي دو روز آينده مشكلات رفت و آمدي عابرين پياده و عزيزان معلول با ويلچر برطرف گردد و در ادامه نيز نسبت به اصلاح و رفع نواقص اين پروژه اقدام گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عزیزی ترک محله 23 مرداد 1393
خدا خیرت اقای علیپ.ر از اینکه به فکر مردم هستید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 مرداد 1393
تو هم برو فنی و حرفه ای یک شعبه بزن توهتلداری.
قائمشهری 23 مرداد 1393
خدا قوت اقای کمال علیپور نماینده پرتلاش و ساعی
حسن محمدي 24 مرداد 1393
عليپور تابحال کجا بودي که بعد از اجراي غلط به فکر اصلاح افتادي نه کنه تو جلسه حزب پايداري بودي تازه ياد افتاده باشه که حوزه انتخابيه هم داري
شهروند قائمشهري 24 مرداد 1393
واقعا جاي تبريک داره که نماينده مردم هميشه دغدغه مشکلات حوزه خودش را داشته باشه و از مطالبه گري و احقاق حق مردم استقبال کنه.از داشتن چنين نماينده اي که هميشه بين مردم هست و اگاه و باتجربه و طرف دار حق خدا را شکر ميکنيم.تشکر جناب مهندس عليپور.هميشه موفق باشيد
شهروند قائمشهر 24 مرداد 1393
خدا را شکر براي داشتن چنين نماينده اگاه و با تجربه که هميشه بين مردم هست و دغدغه رفع مشکلات را دارد و از مطالبه کردن حق مردم استقبال ميکنه.جناب مهندس عليپور تشکر و هميشه موفق و پيروز باشيد.
نا شناس 24 مرداد 1393
آقای علیپور تنها یک سال ازمجلس شما باقی موند.یواش یواش بارسفرببندید.طرفدارپیشمون علیپوردرانتخابات گذشته جاده نظامی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 مرداد 1393
اقای س.م کجاست تو فنی و حرفه ای از اون انتقاد کن. از مردم میپرسی؟
نا شناس 24 مرداد 1393
وقتی عضو شورای شهرت تو فنی و حرفه ای و به فکر انتخاباته چه انتظاری داری؟
مهدی 23 مرداد 1393
آقای علیپور بالاخره کار خودتو کردی و استیضاح وزیر علوم رو امضا کردی باشه موقع انتخابات به هم می رسیم.
بهنام 23 مرداد 1393
شهردارکه به فکر تثبیت خودشه .
شورا هم که داره پول رو میبره ساری هزینه میکنه .
این نظارت بر اجرا با کیه.
تحصيلكرده بيكار 23 مرداد 1393
سلام.اينقدر با حرص و مغرضانه مينويسيد كه نميدونيد يك سال باقي نمونده و 2 سال ديگر انتخابات مجلس باقي هست و ان شالله جناب مهندس عليپور دور بعدي هم حضور دارند.در ثاني تا كي ميخوايد حاشيه سازي كنيد.ايشون حداقل داره به مشكلات مردم رسيدگي ميكنه و حل ميكنه.اگر نميتونيد ببينيد لااقل با اين حرف ها و حاشيه سازي ها جلوي كمك مسوولين نظام به مردم و انقلاب رو نگيريد.خدايي تا حالا از مهندس عليپور جز دغدغه مردم چيز ديگري شنيديد يا ديديد.فردا همين من و شما براي رفع مشكلات خودمون از اين بنده خداها نامه ميگيريم و كمك ميخوايم.وجدان داشته باشيد
نا شناس 24 مرداد 1393
اسفند 93 انتخابات مجلسه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.