.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد ساماندهی طرح های دریای مازندران:
۴۹ نفر در سواحل مازندران غرق شدند

شمال نیوز: رئیس ستاد ساماندهی طرح های دریای مازندران با اشاره به کاهش فوتی های های غریق در سواحل استان، گفت: ۴۹ نفر در سواحل مازندران غرق شدند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی رضا یونسی رستمی، در جلسه ستاد ساماندهی طرح های دریای استان با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت این طرح از سوم خرداد ماه امسال تا کنون، 49 نفر در سواحل مازندران غرق شدند، اظهار کرد: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، آمار غریق دریای استان 130 نفر بوده و این نشانگر تلاش همه مسئولان کمیته ها و فعالان طرح های سالم سازی دریا است.

وی، آمار غریق سواحل استان در مرداد ماه امسال را تا امروز، 32 نفر عنوان کرد و یاد آور شد: گرچه آمار غریق در مرداد ماه سال گذشته 45 نفر بوده است، لیکن عملکرد مرداد ماه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و به شدت مورد انتقاد ما است.

یونسی خاطرنشان کرد: به هیچ روی منکر تلاش ها و مجاهدات در این بخش نیستیم و آمار موجود در قیاس با سال قبل، نشانگر این زحمات است، اما جان هم وطنان بالاتر از آن است که با توجه به امکانات و مقدورات به کار گرفته شده، پذیرای حتی یک مورد از آمار غریق در سواحل استان باشیم.

یونسی با بیان اینکه باید با متخلفان از قانون در سواحل استان، در جهت حفاظت از جان هموطنان برخورد جدی صورت گیرد، گفت: جان مردم امانتی در دست ماست و در این راستا زیر بار هیچ گونه سهل انگاری و مسامحه ای نمی رویم.

رئیس ستاد ساماندهی طرح های دریای استان، با اشاره به اینکه از اکنون تا هفته اول مهرماه با اوج مسافرت ها روبرو هستیم، افزود: باید با نظارت بیشتر و تقویت ضعف ها و بازبینی عملکرد ماه های قبل، مانع رشد آمار غریق در سواحل استان باشیم.

وی با بیان اینکه گرچه تنها یک نفر در محل فعالیت طرح های دریا در سال جاری غرق شده است، تصریح کرد: باید با افزایش نیرو، نظارت بیشتر و کنترل نقاط ممنوعه شنا چه در زمان و چه در خارج زمان طرح ها، از افزایش آمار غریق ممانعت شود.

یونسی با اشاره به اینکه باید با گماردن گشت ها در کنار نیروهای ثابت، امکان نظارت بر دریا را گسترش داد، عنوان داشت: با کسانی که شب ها و در زمان خارج فعالیت طرح وارد دریا می شوند، برخورد جدی صورت گیرد و در صورت ضرورت در برخی مناطق، طرح ها بسته شود.

معاون استاندار، تاکید کرد: بر فعالیت ناجیان غریق نظارت بیشتری صورت گیرد و در صورت لزوم ناجیان حرفه ای، جانشین ناجیانی شوند که در کار خود تبحر لازم را ندارند.

یونسی، خواستار صدور مجوز قانونی برای فعالیت جت اسکی‌ها و بهره‌گیری از این ظرفیت مطلوب در سواحل به ویژه در جهت نجات غریق شد و گفت: ضمن رعایت کامل قانون در سواحل، از هرگونه سخت‌گیری نا به جا که منجر به از دست رفتن جان مردم شود، ممانعت شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.