.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتحادیه قهوه‌خانه ‌داران: با جمع کردن قلیان ۲۵۰ هزار نفر بیکار می‌شوند
آن زمان آمدند قلیان‌ها را جمع کردند عواقب آن را هم دیدند که قلیان به خانه‌ها رفت و عده‌ای هم بیکار شدند. اکثر کارکنان این قهوه‌خانه‌ها از شهرستان‌ها می‌آیند و محل قهوه‌خانه هم محل کار و هم سرپناه آنهاست.

رئیس اتحادیه قهوه‌خانه داران و سفره خانه داران با بیان اینکه عده‌ای هر روز مضرات قلیان را بالاتر می‌برند، گفت: با جمع کردن قلیان‌ از قهوه‌خانه‌ها ۲۵۰ هزار نفر بیکار می‌شوند.

عباس علایی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: برخورد با عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها فعلا از بعضی از استان‌ها مثل مازندران و کرمانشاه شروع شده و عده‌ای بیکار شده‌اند.

وی تصریح کرد: با جمع‌کردن قلیان، قهوه‌خانه‌ها رو به تعطیلی می‌رود و حداقل ۲۵۰ هزار نفر بیکار می‌شوند.

رئیس اتحادیه قهوه‌خانه داران با یادآوری دستور دولت برای جمع‌آوری قلیان در سال ۸۶ گفت: آن زمان آمدند قلیان‌ها را جمع کردند عواقب آن را هم دیدند که قلیان به خانه‌ها رفت و عده‌ای هم بیکار شدند. اکثر کارکنان این قهوه‌خانه‌ها از شهرستان‌ها می‌آیند و محل قهوه‌خانه هم محل کار و هم سرپناه آنهاست.

علایی افزود: ما ۵۰ هزار واحد صنفی داریم که حدود ۲۵۰ هزار نفر به‌ صورت مستقیم با این صنف درگیرند و برای تصمیم‌گیری درباره آنها باید خانواده‌های آنها را هم لحاظ کرد.

وی اظهار داشت: چرا خرید و فروش تنباکو آزاد است اما کشیدن قلیان جرم محسوب می‌شود؟ قلیان در تاریخ کشور ما وجود دارد و نمی‌شود آن را حذف کردف بخش عمده درآمد قهوه‌خانه از فروش قلیان است و اگر جلوی عرضه آن گرفته شود، قهوه‌خانه باید جمع شود.

رئیس اتحادیه قهوه‌خانه داران با بیان اینکه هر روز عده‌ای مضرات قلیان را بالا و بالاتر می‌برند، گفت: البته ما مطیع قانون هستیم و از نماینده‌های مجلس می‌خواهیم مثل دوره قبل این بار هم به کمک ما بیایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن ع 10 مرداد 1393
اقا اون ٤٠٠٠ پرشك دروغ ميگن بعد اقاي رييس اتحاديه داره راست ميگه
خيلي جالبه
نا شناس 10 مرداد 1393
خب بیچاره راست میگه پرستارا و دکتراو و دارو سازها و ...... را هم به این لیست اضافه کنید.
نا شناس 10 مرداد 1393
یعنی تو قهوه خونه ها فقط قلیون چاق میشه!!!!!!!
نا شناس 11 مرداد 1393
650 هزار نفر بیکار نمی شوند بلکه درآمد حاصل از قلیان آنها کم می شود. قهوه خانه ها غیر از قلیان چای و آبگوشت و ... نیز به مردم عرضه می کنند و درآمد اصلی آنها تا قبل از شیوع قلیان و مسائل حاشیه ای آن مربوط به ارائه این خدمات بوده است. الآن هم حذف قلیان باعث بیکاری نمی شود بلکه مقداری از درآمد آنها کم می شود که در مقابل آثار مخرب قلیان و حواشی آن نباید برای آن اهمیتی قائل شد./همیار پلیس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.