.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کواکبیان: زمان رفع‌ حصر موسوی و کروبی فرا رسیده

مصطفی کواکبیان عصر روز پنجشنبه در همایش «اصلاح طلبی و دولت یازدهم» که با همت حزب مردم سالاری شاخه کرمانشاه درحسینیه کندوله ای ها برگزار شد، به نقش گروه های اصلاح طلب در پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: اگر این حمایت های بی دریغ نبود دولت آقای روحانی به پیروزی نمی رسید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا وی با بیان این که در دولت های نهم و دهم شرایط سختی بر کشور گذشت، یادآور شد: در این مدت بود که از سوی سازمان ملل هفت قطعنامه علیه کشور صادر شد، قطعنامه ای که رییس جمهوری وقت و دولت نهم و دهم ان را کاغذ پاره خواند اما بعدها اثرات آن بر اقتصاد و وضعیت داخلی کشور مشخص شد.

کواکبیان افزود: در همان زمان بود که دلار به 40 هزار ریال رسید و دولت وقت تازه متوجه شد که آن قطعنامه ها تا چه حد در اقتصاد کشور تاثیر سو داشته است و عملا هم برای بهبود فضا کاری از دستشان برنمی آمد.

دبیر کل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: در آن دوران هشت ساله درهای بسیاری از کشورهای جهان به روی ایران بسته شده بود و هیچ کشور پرنفوذی ایران را نمی پذیرفت و روابط ما با چند کشور نه چندان مهم و قدرتمند خلاصه شده بود.

وی یادآور شد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بود که وضعیت کشور بهتر و اقتصاد کشور از آن حالت بی ثباتی خارج و جلوی افزایش ثانیه ای قیمت ها گرفته شد.

کواکبیان در ادامه و با اشاره به اینکه اصلاح طلبان کشور در ازای این همه حمایت و خدمتی که به دولت تدبیر و امید کرده اند، در مقابل خواسته هایی نیز دارند که یکی از آن ها عمل آقای دکتر روحانی به وعده های انتخاباتی است.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، توقع دیگر این گروه از دولت یازدهم جلوگیری از نگرش سلیقه ای به کاندیداهای مجلس آینده عنوان کرد و گفت: توقع می رود این دولت از رد صلاحیت نیروهای خوشنام با بهانه های مختلف ممانعت کند.

وی همچنین با تاکید بر این که زمان رفع حصر موسوی و کروبی فرا رسیده است، گفت: بیش از یکسال از سرکار آمدن دولت تدبیر و امید می گذرد و به نظر می رسد زمان برای انجام این اقدام فرا رسیده باشد.

کواکبیان در پایان گفت: حمایت قاطع رهبرمعظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای جای هیچ نگرانی باقی نگذاشته و بهتر این است تا آن ها نیز به حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای بپردازند تا شرایط بهتری برای کشور رقم بخورد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 مرداد 1393
تمام یکسال پایانی دولت دکتر احمدی نژاد این بود که تمام کسانی که او در این 8 سال دستشان را کوتاه کرد گرد هم جمع شدند تا او را نابود کنند ولی همیشه ماه پشت ابر نمی ماند
نا شناس 10 مرداد 1393
بسه کواکبیان مردم دیگه از این حرف های تکراری تو خسته شدند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.