.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس مجلس در یادواره 88 شهید منطقه دلارستاق آمل؛
شهدا شناسنامه ملت ايران هستند
علی لاریجانی گفت: شهدا بهترین متاع خود را در راه حفظ ارزش های جمهوری اسلامی فدا کردند تا کشور از گزند بیگانگان در امان بماند.

شمال نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : شهدا شناسنامه ملت ایران هستند .

علی لاریجانی امروز در یادواره 88 شهید منطقه دلارستاق آمل در روستای ناندل افزود: برگزاری یادواره های شهدا انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی بیان اینکه برپایی یادواره ها بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمن است افزود: دشمنان نظام اسلامی به خاطر فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی مردم ما حتی در حیات خلوتشان نیز به فکر تجاوز به نظام مقدس اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس بابیان اینکه کشور ما در قبال ملت فلسطین احساس مسئولیت می کند و دچار دغدغه و نگرانی هستند تصریح کرد : این حس ذاتی و انساندوستانه مردم ناشی از روح بیداریست که نظام اسلامی در وجودشان ایجاد کرده است .

علی لاریجانی با بیان اینکه شهدای ما با غیرت دینی خود تمام هستی خود را فدای انقلاب اسلامی کردند گفت: شهدای ما به حقیقت این دنیا ایمان آوردند و با هدیه خونشان برای آبیاری انقلاب اسلامی رستگاری آخرت را برای خود معامله کردند .

وی اظهارداشت: به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام ، انقلاب اسلامی ایران باعث تحولات اساسی و شگرف در جهان شده است و همه مردم در شرایط فعلی و برای رستگاری باید پایبند به ارزش های شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشند.

رئیس مجلس با تأکید بر اینکه کنگره آمریکا با حمایت مالی و تسلیحاتی از گروههای تروریستی در کشورهای منطقه سعی در مشغول کردن این کشورها به مسائل داخلی خود دارد گفت : اسرائیل در شرایطی به فلسطین حمله کرد که کشورهای اسلامی منطقه در تلاش برای رفع مسائل داخلی خود بودند و این از اهداف آمریکا ، انگلیس و صهیونیستها است .

دکترلاریجانی با بیان اینکه صهیونیستها تمامی گذرگاههای رفح را بسته و تنها راهی کوچک برای رفت و آمد اهالی غزه باز گذاشتند گفت : مردم غزه تا امروز برای پایبندی به آرمانهای شهدا از این گذرگاهها خارج نشدند .

رئیس مجلس همچنین یکی از معضلات کشور را بیکاری اعلام و تصریح کرد : دولت و مجلس در تلاش هستند تا چرخه تولید در کشور فعال و رونق تولید و اشتغال بیشتر شود .

وی تأکید کرد : بانکها و وزارت صنعت ، معدن و تجارت با دادن تسهیلات زود بازده و کم بهره به تولیدکنندگان راه را برای اشتغال جوانان و رونق اقتصادی هموار کنند .

چهارمین یادواره سرداران و 88 شهید منطقه دلارستاق از توابع بخش کوهستانی لاریجان در روستای ناندل مازندران با حضور رییس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه برگزار شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاپور 12 مرداد 1393
کدام شهید من فرزند شهیدم سالی یکبار هم از ما یاد نمی کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.