.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقاومت هرگز از حتی یک فشنگ خود هم صرف‌نظر نمی‌کن؛
واکنش‌ گردان‌های القسام‌ به‌ نامه‌ سردار سلیمانی
گردان‌های القسام اعلام کرد که سردار سلیمانی در نامه خود اشاره کرده است که علیه سلاح مقاومت توطئه وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبکه خبری المیادین، ابو مجاهد سخنگوی گردان‌های القسام  در سخنانی از پیام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و حمایتش از مقاومت فلسطین تقدیر کرد.

ابومجاهد با بیان اینکه «از پیام سلیمانی اینگونه فهمیده می‌شود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت در جریان است» تاکید کرد که این پیام نشان داد که محور مقاومت و متحدانش فلسطین و مقاومتش را تنها نخواهند گذاشت».

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی و متحدانش مانند آمریکا خواستار خلع سلاح مقاومت در غزه و فلسطین هستند، تصریح کرد: به متحدان خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت هرگز از حتی یک فشنگ خود هم صرف‌نظر نمی‌کند و سازش بر سر سلاح و رزمندگان صورت نخواهد گرفت.

این مسئول فلسطین همچنین گفت: به متحدان خود اطمینان خاطر می‌دهیم که میان همه گروه‌های فلسطینی و در سطوح بالا هماهنگی کامل است و هیچ کس نمی‌تواند ما را دچار اختلاف کند.

ابومجاهد جنگ با رژیم صهیونیستی را جنگ اراده‌ها دانست و تاکید کرد: به اشغالگران اجازه نمی‌دهیم هیچ دستاوردی داشته باشند... تهدیدهات آنان هیچ ارزشی ندارد و مقاومت تا تحقق پیروزی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی به اقدام جدید رژیم صهیونیستی به فراخوانی 16 هزار نیروی جدید ذخیره اشاره کرد و آن را دلیلی بر دسپاچگی دشمن دانست و تاکید کرد که مقاومت برای مقابله با هر اقدام اشغالگران آماده است.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین سپس به اظهارات «قاسم سلیمانی» در حمایت از مقاومت اشاره کرد و گفت که سخنان سلیمانی حاکی از آن بود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت وجود دارد و این سخنان تاکید داشت که محور مقاومت و پشتیبانان آن، مقاومت را رها نمی‌کنند و بیش از پیش حمایتش می‌کنند.

به گزارش فارس ابومجاهد در مورد آتش‌بس نیز گفت: اختلافاتی در مورد طرح آتش‌بس مصر وجود دارد و ما تلاش داریم قبل از هر توافقی در این مورد محاصره غزه را برداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.318 seconds.