.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنایه های آقای بخشدار در مراسم خداحافظی!
شمال نیوز: مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش مرکزی با عقده گشایی وی همراه بود.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش مرکزی جویبار با عقده گشایی علی بابا رحمتی همراه بود.

به گزارش شمال نیوز، اوایل هفته جاری در جلسه شورای اداری جویبار، علی بابا رحمتی بخشدار بخش مرکزی جویبار از سمت خود تودیع، و به جای وی محمد مدانلو به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

همچنین ناصر اصغری قادی به عنوان بخشدار بخش گیل خواران معرفی شد.

در این جلسه، امام جمعه و فرماندار جویبار و همچنین کمال علیپور «نماینده مجلس» به ایراد سخنرانی پرداختند.

علی بابا رحمتی در این جلسه حرف های جالبی را به زبان آورد که می توان واقعیت های زیادی را در آنها یافت. سخنانش کنایه آمیز و حاوی حقایق زیادی بود که در یک فرضیه، گویا فرماندار جویبار را در بر می گرفت.

رحمتی در ابتدا گفت: اهل روستای نوکنده از توابع بخش مرکزی جویبار هستم که پس از گذراندن تحصیلات متوسطه، در سال 65 وارد دانشگاه صنعتی شریف تهران شدم و فعالیت کاری ام را در دوره ریاست جمهوری مقام معظم رهبری با کار دانشجویی آغاز کردم.

وی اضافه کرد: در دوره های ریاست جمهوری آقایان هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی در خدمت نظام بودم و در چندین پروژه کلان و ملی انجام وظیفه کردم و تغییر دولت ها باعث نشد اصل نظام را خدشه دار کنم تا اینکه در سال 1385 توفیق خدمت به مردم جویبار به عنوان بخشدار مرکزی نصیبم شد.

بخشدار سابق جویبار با بیان اینکه هر آنچه که در زمان مسئولیتش انجام داده، وظیفه اش بوده، افزود: مراتب سپاس خودم را از اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی در دوره های دوم و سوم، مدیران دستگاه ها و ادارات، فرمانداران سابق و فرماندار فعلی و کارمندان فرمانداری و بخشداری و به خصوص امام جمعه شهرستان اعلام می دارم.

وی تصریح کرد: در بدو ورود به بخشداری با خدای خود عهد کرده بودم خالصانه، پاک، صادقانه و بدون تبعیض کار کنم و هرگز هم از رانت و جایگاه مدیریتی جهت امورات شخصی استفاده نکردم.

رحمتی ادامه داد: چون نخواستم از ماشین دولتی استفاده کنم، بابت خرید خودروی پرایدم پس از اخذ مجوز از سرپرستی بانک کشاورزی همانند سایر شهروندان وام دریافت کردم که الحمدالله قبل از اتمام مأموریتم تسویه شد و هرگز از جایگاه مدیریتی خود جهت اخذ مجوز تأسیس کارخانه و اخذ وام چندصد میلیون تومانی اقدام نکردم!!!

بخشدار سابق جویبار گفت: طی این مدت هرگز با پرسنل اندک، آن هم پرسنلی که فرمانداری دائماً آنها را جابه جا می کرد و گاهاً هیچ پرسنلی هم نداشتم، امورات بخشداری را پیش بردم و این باعث نشد تا بستگان نزدیک، دوستان و آشنایان را در بخشداری مشغول کنم؛ طوری که اگر کسی وارد بخشداری شود احساس کند وارد یک کاروانسرا شده، به طوری که هیچ مدیر بعدی نتواند آن را سر و سامان دهد!!!

وی اظهار داشت: از زمانی که وارد بخشداری شدم هیچ وسیله یا امکاناتی از آن کم نشد و هیچ ملک و املاکی از بخشداری به افراد نزدیک و توصیه شده فروخته نشد!!!

رحمتی عنوان کرد: خدا را شاکرم که در طی دوران مدیریتی ام، بخشداری را یک ریال بدهکار و مقروض نکردم چه برسد بدهکاری چند میلیاردی برای بخشداری بجا بگذارم!!!

وی بیان داشت: در طی دوران خدمتم دو سفر معنوی مشهد مقدس داشتم. یک بار به همراه امام جمعه و تعدادی از مدیران شهرستان و یک بار هم به همراه تعدادی از دهیاران که هر دو سفر معنوی و پرفیض جزو خاطرات شیرین بنده است. یک سفر هم به اتفاق تعدادی از رزمندگان، جانبازان و جوانان روستای شورکا به راهیان نور رفتم. چند سفر هم در سالگرد ارتحال امام راحل به مرقد مطهر ایشان داشتم و خدا را شاکرم سفرهای آنچنانی به کشورهای اطراف نداشتم!!! که اگر چنین مدیری بودم باید گفت به حال شهرستان جویبار که مدیری همچون من خود را خادم مردم بدانم، باید تأسف خورد.

رحمتی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدانلو به عنوان بخشدار جدید و آرزوی موفقیت برای وی، افزود: در طول 8 سال بخشداری با سه دوره نمایندگان مجلس کار کردم و باید عنوان کنم پروژه های خوبی در این مدت انجام شد ولی حال که دیگر مسئولیت ندارم، به عنوان یک وکیل به وکلای محترم مجلس عرض کنم هنوز مشکل راه های ارتباطی جویبار به شهرستان های همجوار حل نشده است، هنوز مشکل کشاورزان و باغداران حل نشده، هنوز مشکل صنایع تبدیلی کشاورزی و صادرات حل نشده، هنوز مشکل صنعت دام و طیور حل نشده، هنوز مشکل سواحل و گردشگری حل نشده، هنوز مشکل راه ساحلی شهرستان حل نشده، هنوز مشکل زباله، ضایعات و صنایع تبدیلی حل نشده، هنوز مشکل سهم‌بری اعتبارات شهرستان حل نشده، هنوز مشکل آب شرب شهرستان حل نشده، هنوز بعد از گذشت 15 سال از شهرستان شدن جویبار مشکل نبود برخی از ادارات در این شهرستان حل نشده، هنوز مشکل راه های روستایی حل نشده، هنوز مشکل آب گرفتگی معابر در فصول بارندگی حل نشده  و مشکلات عدیده دیگری که نیاز به پیگیری های لازم در سطح استانی و ملی دارد و حل نشده باقی مانده است لذا از آقای کمال علیپور که در این جلسه حضور دارند، می خواهم این موارد را پیگیری کنند، چون ایشان نام مهندس را یدک می کشند و به قولی مهندس مجازی!!! نیستند و چون دیگر نماینده مجلس حضور ندارند از بیان نکات دیگری که یادداشت کرده ام خودداری می کنم.

علی بابا رحمتی سخنانش را با خواندن بخشی از دعای جوشن کبیر به پایان رساند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ي محمدي 9 مرداد 1393
من از نزديك مهندس رحمتي را ميشناسم مديري باخلاص، پاك دست وارزشي مي باشد= دولت تدبير واميد بايد قدر اين چنين نيروهايي را بداند ونبايد به اسم اعتدال نيروهاي مومن كنار زده شوند.
مصطفی اسماعیل زاده خادم مردم شهرستان سیمرغ 9 مرداد 1393
ضمن تبریک عید سعید فطر از زحمات برادر ارز شی جناب اقای رحمتی کوکنده ای تقدیر وتشکر دارم حقیقتا بنده که از وضیعت کاریش اطلاع داشتم فردی با اخلاص وخادم بود برای مردم خداوند به مردان بزرگ اندیش توفیق وسلامتی وصبوری عنایت فرماید از مشکلاتی که اشاره داشتن که هنوز حل حل حل حل حل حل حل حل حل نشد در شهرستان سیمرغ هم همینطور است انشاالله با پیگیری فرماندار محترم سیمرغ ودیگر مسئولین مرتفع خواهد شد
از انتصاب آقای مدانلو را هم تبریک عرض مینمایم
ارادتمند شما اسماعیل زاده خادم مردم شهرستان سیمرغ
نا شناس 9 مرداد 1393
واقعا از نیرو های خوب بخشداری بود
اصلاح طلب بیکار 9 مرداد 1393
تعجب میکنم از این اقای بخشدار پس شما که در طول هشت سال به قول خودتون خدمتگزاری در بخشداری که نه سفر رفتید و نه ... چکار میکردید؟ نقش شما در این هشت سال چی بود که بعد از این مدت طولانی اینهمه مشکل حل نشده باقی موند و حالا که شما را گرفتند تازه یاد مشکلات افتادید؟ با این حرفها مردم می فهمند که شما در طول هشت سال بخشداری چه خدمات ارزنده ای به انها کردید! به هر حال خسته نباشید باید چا را برای خدمت بقیه هم باز کرد... یا علی
کاردان 9 مرداد 1393
آقای بخشدار که فرمودند امورات بخشداری را پیش بردند سئوال اینجاست چه اموراتی را؟ چیکار کردند؟ خودشون فرمودند که همه کارها باقی مونده
خوب بود حداقل می گفتند چه کاری انجام دادند؟؟؟
دهیار 9 مرداد 1393
آقای بخشدار در زمان بخشداری شما وضعیت صدور پروانه ساختمانی به چه شکلی بود؟؟ صدور پروانه های خارج از حوزه چقدر انجام شد؟؟ چرا هیج بایگانی نمی توان از صدور پروانه ها پیدا کرد؟؟ چرا دریک روستا یک ساختمان حداکثر عوارض رو پرداخت کرده یک ساختمان حتی یک ریال هم پرداخت نکرده؟
بابل 9 مرداد 1393
حمایت مقام معظم رهبری از دولتها نشان میدهد که همه دولتها و مجموعه کارگزاران برای کشور و نظام تلاش و خدمت کردند و جابجایی مدیران هم در همه دولتها وجود داشت پس این ما هستیم که باید با برنامه ها و سیاست های دولتها هماهنگ باشیم ضمن تبریک به آقای مدانلو بخشدار جدید از زحمات آقای رحمتی تقدیر و تشکر دارم
عباد 9 مرداد 1393
دروغ كه نگفته حالا اگه ارمنستان نباشه بعضي از بابل مي توانند بيان
نا شناس 10 مرداد 1393
مهندس مجازي!!!راس ميگه بيچاره بهتره بگيم نماينده مجازي!!!!عليپور،حسيني چيكار كردين با اعتماد مردم؟؟؟
نا شناس 10 مرداد 1393
بخشدار جان تو خودتو نتونستی استخدام کنی اونقت میخواستی دیگران رو بیاری؟
تلنار 10 مرداد 1393
هرگز از جایگاه مدیریتی خود جهت اخذ مجوز تأسیس کارخانه و اخذ وام چندصد میلیون تومانی اقدام نکردم!!!
پس پیمانکاری در تلنار و خرید و فروش زمین در علی کلا رو کی انجام داد؟؟؟؟
نا شناس 10 مرداد 1393
بخشدار جان اگه قوی بودی پرسنلت رو ازت نمی گرفتن علت در شماست
مجتبی 10 مرداد 1393
این هم یک نمونه مدیر احمدی نژادی بود که دیدیدو شنیدید ، جناب مهندس رحمتی بازیکن بازی فوتبال هم تعویض میشه اما ظرفییتش از یک بخشدار هم بیشتره، نور امید را هیچ وقت از دل خاموش نکن و امیدوار باش که به مراتب بالاتر میرسی ، سه سال دیگه شورای شهر انشاا...
الان که هر کی از راه میرسه میره شورای شهر کاندید میشه شما هم یکی از اونا
محمد زید وند 11 مرداد 1393
حالا یک نفر آمد و صادقانه حرف زد بلوف نزد خالی نبست شعار نداد بیایید حالشو بگیرید . کمی منصف باشد تنها کسی که از کارهای انجام نشده اش گفت و در این باره به نمایندگان هشدار داد که در دوره مسئول جدید دیگه بی وفایی نکنید خیلی معنا دار بود .
محمد 13 مرداد 1393
خیلی زیباکفتیدازرانت استفاده نکردیداحسن به سفرخارجه نرفتید خیلی خوب بدهی نگذاشتیدماشاءالله تراخداحداقل این وراستش رابگو حج رفتی ازسهمیه کی رفتی زمین سواحل خزربه مبلغ 18 میلیاردریال رابادوستانتان خریدیدوتفکیک کردید باچه مکانیزمی انجام گرفت عدم رسیدگی به تخلفاتی که دربعضی ازروستاها انجام میگرفت وجشم خودرامی بستیدوبه تخلفات بعضی ازشوراهاودهیارها رسیدگی نمیکردیدودرمقابل کشاورزان بیچاره می ایستادید وازبعضی هاحمایت میکردیدمشکلا ت آببندانهای منطقه که ییادتان که نرفت عزیزمن معنی رانت و....چیه حداقل تعریف کن مابدانیم شایدتفکیک غیرمجازازیک بخشدارازنمونه بارززمین خواری نباشد ودههاتخلف دیگربرادرعزیزگرفتن پست اینقدرارزش ندارددست وپایتان راگم کنید ودروغهای اینچنینی برای افکارعمومی بزنید مردم ماشناخت کافی ازمسئولان خودداردومیداندچه کسی خدمت میکند وچه کسی خیانت وسوءاستفاده ازقدرت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.