.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجلس فردا به مازندران سفر می‌کند

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل گفت: رئیس مجلس فردا پنج‌شنبه برای شرکت و سخنرانی در یادواره شهدا و سرداران شهید منطقه دلارستاق بخش لاریجان آمل به مازندران سفر می‌کند.
 
به گزارش شمال نیوز احمد سیفیان عمران امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: علی لاریجانی رئیس مجلس فردا پنج‌شنبه نهم مرداد ماه به مازندران سفر می‌کند.

وی افزود: رئیس مجلس برای شرکت و سخنرانی در یادواره شهدا و سرداران شهید منطقه دلارستاق بخش لاریجان به روستای ییلاقی ناندل شهرستان آمل می‌آید.

سیفیان‌عمران با اعلام اینکه روستای ناندل بخش لاریجان آمل در کیلومتر 60 محور مواصلاتی هراز واقع شده است، متذکر شد: در غروب روز پنج‌شنبه نیز یادواره سرداران و 30 شهید روستای لاسم آمل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام انگیسه یکی از اساتید حوزه علمیه برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش، اقتدار و پیشرفت امروز جامعه را مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگرانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی از جان و دل مایه گذاشتند و درس ایستادگی، مقاومت و ایثار به ما آموختند.

سیفیان‌عمران با اعلام اینکه شهرستان آمل در ایام انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن یک هزار و 31 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد، عنوان کرد: 228 شهید این شهرستان متاهل بوده‌اند.

به گفته رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل، گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان از بزرگ‌ترین گلزار شهدای استان مازندران محسوب شده که در آن آرامگاه بیش از 450 شهید قرار دارد.

این مسئول، تعداد جانبازان آملی را حدود 3 هزار و 500 جانباز دانست و گفت: 435 آملی نیز در ایام دفاع مقدس به اسارت دشمنان رفته و آزاده شدند.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خداشناس 9 مرداد 1393
با سلام شمال نيوز جان باز تو خط فيلترينگ رفتي برادر جانم نوشتيم وقتي يك اداره كل مدير كل داره ريس شهرستانش در خصوص امدن اقاي لاريجاني نبايد اعلام كنه كار مدير كل است چرا كامنت رو نگذاشتي ريس شهرستان هم بره جلوي تخلفات معاونش را بگيره اين موضوع به كسي بر ميخوره كه كامنت رو نگذاشتي در اين حد هم نبايد حرف زد ازادي؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.