.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد محمد رضا نعمت زاده به دولت قبلی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مشهدمقدس گفت: لایحه حمایت از تولید تقدیم مجلس شده و بر همین اساس وزیر اقتصاد به دستور رئیس جمهور پیگیر این موضوع است.
ه گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، محمد رضا نعمت زاده در سومین گردهمایی مسئولان سازمان صنعت و تجارت و معدن استان‌های سراسر کشور، با اشاره به اینک دولت قبل تخلفات بسیار گسترده را در وزارت صنعت و معدن انجام داده است، اظهار کرد: در بحث صعنت نزدیک به 50 درصد واحد‌های تولیدی در سال گذشته متوقف و با رکود مواجه بودند.

وی افزود: در سال گذشته 2.5 میلیارد تومان شکر وارد کردیم و این موضوع نشان دهنده فساد بیش از حد در جامعه است چراکه می توانستیم با ندادن ارز به آن‌ها پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

وزیر صعنت و معدن تجارت تصریح کرد: لایحه حمایت از تولید تقدیم مجلس شده است و بر همین اساس وزیر اقتصاد به دستور رئیس جمهور پیگیر این موضوع شده است و در جلسات دولت در حال تحلیل و بررسی است و به زودی این موضوع نیز به سرانجام می رسد.

وی با اشاره به اینکه من در آغاز کار خود برنامه‌ای بسیار مفصل را ارائه دادم تصریح کرد: آبادسازی بخش خصوصی یکی دیگر از فعالیت های اصلی این مجموعه در این مدت بوده است.

نعمت زاده با اشاره به اینکه بخش خصوصی را فعال کردیم خاطرنشان کرد: مذاکرات بسیار زیادی با گروه‌های خارجی در حال انجام است و در این زمینه نیز در حال رایزنی هستیم.

وزیر صنعت و تجارت و معدن عنوان کرد: مبارزه با فساد یکی از شعارهای دولت بوده است و دولت مصمم است که با این موضوعات مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های عبور از رکود فروردین ماه تقدیم دولت شده است عنوان کرد: در این غالب بخش صنعت و معدن در حال فعالیت‌های بسیار زیادی است.

وی با اشاره به اینکه نوسانات بسیار زیاد ارزی سبب رکود اقتصادی بسیار زیاد و سوق دادن سرمایه گذاران را به خارج از کشور شده بود
خاطرنشان کرد: نیروهای جدید باید وارد این زمینه شوند و ما سعی کنیم زمینه را برای فعالیت‌های گروه‌های بسیار زیادی ایجاد کنیم.

نعمت زاده گفت: مقررات بسیار زیادی را در حوزه واردات و صادرات را تغییر دادیم و تمام تلاش ما این است که این موضوع ساماندهی شود زیرا در این زمینه تفسیرهای بسیار زیادی وجود داشت.

نعمت زاده با اشاره به اینکه یکی از راه‌های مبارزه با شفاف سازی است عنوان کرد: بیشترین رقم وارداتی ما برنج خوردنی بوده است این مصداق بارز زیاده روی است.

وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: بیش از 9 میلیارد تومان برنج را وارده کرده‌ایم و این موضوع نشان دهنده عدم درک صحیح از فعالیت های اقتصادی در دولت گذشته است.

وی با اشاره به اینکه دومین کالای وارداتی در کشوور در سال گذشته با هزینه 16 میلیاردی روغن نباتی بوده است عنوان کرد: در این زمینه هیچ گونه سیاست گذاری صحیح انجام نشده است.

نعمت زاده گفت:صدا و سیما باید فرهنگ سازی کند و سعی کنیم که این الگوی صحیح مصرف را در بین خانواده‌های خود ایجاد کنیم، زیرا یکی از برنامه‌های اصلی دولت اصلاح الگوی مصرف است.

نعمت زاده با اشاره به اینکه صنایع فولاد در استان خراسان رضوی از سنگان خارج شده است و امیدواریم در این چند روز تمهیدات مناسبی در این زمینه اندیشیده شود خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های وزارت خانه صنعت و معدن فعال سازی بخش‌های خصوصی است که باید در این زمینه تمهیدات مناسب اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: 60 نفر از مدیران رده بالا در سطح وزارتخانه را تغییر داده‌ایم و این موضوع با روحیات من سازگار نبوده است اما به دلیل شرایطی که در گذشته به وجود امده بود مجبور به این کار بودم و سعی کردیم تمامی این افراد را نیز ساماندهی کردیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مرداد 1393
شما مرد هستی بیا جلو واردات برنج رو بگیر
نا شناس 8 مرداد 1393
خودت که همه چی رو داری نابود می کنی
نا شناس 8 مرداد 1393
نعمت جان رانت 650 یورویی دولت یازدهم یادتون نرود
نا شناس 9 مرداد 1393
رئس جمهور گفته بود خزانه خالیه چطور اینهمه ارز برای واردات میدادین
ناشناس 9 مرداد 1393
آقاي نعمت زاده شما برو لطفاً چرت را بزن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.