.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غرق شدن 3 نفر در دریای نوشهر
فرماندار نوشهر گفت: تاکنون سه نفر در منطقه غیر طرح در دریای نوشهر غرق شده‌اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدعلی قمی اویلی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای ستاد ساماندهی و سالم‌سازی طرح‌های دریای نوشهر اظهار داشت: با آغاز فصل شنا در این شهرستان تاکنون سه نفر به علت آشنا نبودن به منطقه و شنا در غیر از منطقه طرح دریا غرق شده‌اند و یک نفر نیز که در سواحل چالوس غرق شده بود طی روزهای گذشته در سواحل نوشهر پیدا شد.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایام تعطیلات را افزایش میزان تولید زباله در شهرستان دانست و گفت: با توجه به ورود خیل عظیم مسافران شاهد تولید چند برابری زباله خواهیم بود که در این خصوص نیاز است شهردار نوشهر و بخشدار مرکزی به همراه دهیاران منطقه اقدامات مقتضی را انجام دهند.

فرماندار نوشهر با تأکید بر آماده‌باش کامل بیمارستان نوشهر اظهار داشت: در این باره نیاز است مدیریت شبکه بهداشت درباره آماده‌باش کامل اورژانس بیمارستان و پزشکان کشیک و حتی متخصص و همچنین اورژانس 115 تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی ابراز کرد: مدیران طرح‌ها در مجتمع سیترا، سی‌سنگان و طرح دریای «اَنارور» نیاز است نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و نصب بنرهای مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.

قمی از اداره صنعت معدن و تجارت خواست تا در این چند روز تعطیلات و ورود مسافران زیاد به منطقه با نظارت کامل بر بازار از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر بیان کرد: با توجه به تعطیلات، کشتارگاه‌های شهرستان نیز تعطیل هستند و امکان دارد برخی افراد از این موقعیت سوء استفاده کنند و اقدام به ذبح غیرمجاز نمایند که در این باره نیاز است شبکه بهداشت و دامپزشکی نظارت کافی داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.