.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی اتهام زمین خواری دو نماینده مجلس در هیات نظارت

عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از مأموریت این هیأت به ۲ نفر از اعضا برای بررسی پرونده مربوط به اظهارات مقداد نجف‌نژاد و احمد توکلی خبر داد.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان جلسه‌ای را به منظور بررسی اظهارات مقداد نجف‌نژاد (نماینده مردم بابلسر) و احمد توکلی (نماینده مردم تهران) برگزار و به ۲ نفر از اعضا مأموریت داده شد تا این موضوع را به طور گسترده مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: هیأت نظارت بر نمایندگان در جلسه آتی خود با استماع گزارش اعضا در مورد موضوع مذکور تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ خواهد کرد.

پیش‌تر سایت منتسب به احمد توکلی طی خبری مدعی زمین‌خواری مقداد نجف‌نژاد شد.

نماینده بابلسر پس از انتشار این خبر در یکی از نطق‌های میان‌دستور مجلس اتهاماتی را پیرامون زمین‌خواری متوجه توکلی کرد.

درنهایت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواست مباحث مطرح شده از سوی نمایندگان فوق را بررسی کند.
منبع: فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نظر 7 مرداد 1393
از اینکه اقای توکلی خیلی خلاف دارند شک نکنید و الا ایشان اگر خودشان را مبرا می دانند یک بار از شهر خودشان بهشهر کاندید شوند تا معلوم شود که چقدر سالم هستند
نا شناس 8 مرداد 1393
هجمه توکلی و نجف نژاد به هم دیگر گویای حقایق تلخی است که مردم در انتخاب خود اشتباه هم می کنند و دموکراسی ممکن است به نتایج تلخی منجر شود. باید هوشیار باشیم و بدانیم که نتیجه هر انتخابی الزاماً مطلوب و صحیح نیست. هواداران مقداد هم برای توجیه اعمال او در بابلسر غوغایی از نصب بنر به پا کردند تا او را پاکدست جلوه بدهند و مجلس هم احتمالاً با سلام و صلوات از کنار مسائل می گذرد ولی قوه قضائیه و قاضی نباید به خاطر این مسائل سیاسی و شلوغکاری ها تحت تاثیر قرار بگیرد و حقیقت را فدای مصلحت کند.
نا شناس 9 مرداد 1393
همیشه یادتون باشه مبارزه با فساد بی هزینه نیست توکلی هم داره هزینه مبارزه با فساد را می دهد درود بر توکلی نماینده شجاع مجلس درود بر خارچشم فاسدان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.