.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آنچه درجلسه شورای شهر ساری گذشت...
روایت یک عضو از سفره هاي توزيع پول درشورا!
تفسير نادرستي از مواد ۱۶ و ۱۷ قانون مي شود.بعضي از همكاران با توزيع پول در شورا و يا معرفي متقاضيان به شهرداري عملاً شوراي شهر را از مسير قانوني منحرف كردند...
روایت یک عضو از سفره هاي توزيع پول درشورا!

شمال نیوز :  رییس شورای شهر ساری شامگاه گذشته در جلسه علنی شورای شهر خطاب به استاندار گفت: در رابطه با مناسبات مديريت شهري و دستگاهها  چيزي كه ما درك و لمس مي كنيم اين است كه هماهنگي لازم بين دستگاههاي خدمات رسان وجود ندارد و بسياري مواقع موازي كاري ها باعث هدر رفت سرمايه ها و منابع مي شود .

جمال باقری تاكيد كرد: از آقاي استاندار به عنوان نماينده عالي دولت استدعا داريم تمهيداتي بينديشند تا با ايجاد هماهنگي بين دستگاهها و حذف دوباره كاري ها ،استان و مركز آن به جايگاه واقعي خود برسند و خدماتي در خور شأن مردم فهيم مازندران و ساري  ارايه شود.

رئيس شوراي اسلامي شهر ساري  خاطرنشان كرد:در فضاي آرام قطعاً كارها بهتر پيش مي برد و فضاي متشنج اول به خود شورا و بعد به مردم آسيب مي رساند.


دعواي ما بر سر منافع شخصي نيست !

علي اكبر زليكاني با بيان اين كه بر خلاف تصوري كه در نزد بعضي ها وجود دارد، اعضاي شورا براي پيگيري امور شهر وقت مي گذارند ،افزود: شايد اطلاع رساني از فعاليت هايي كه انجام مي شود ضعيف باشد ولي انصافاً كار هاي خوبي در بخش هاي عمراني، فني،خدماتي،فرهنگي و بهداشتي صورت گرفته است.

وی تصريح كرد: دعواي ما بر سر منافع شخصي نيست بلكه واقعيت شوراي شهر ساري اين است كه همه اعضا دست در دست هم براي كاهش مشكلات شهر تلاش مي كنند.

زليكاني با بيان اين كه بنده بيشترين تذكر را به آقاي عبوري شهردار ساري داده ام، اضافه كرد: خيلي از مسايل نيازي نيست كه رسانه اي شود چون هدف درست انجام شدن كار است و اگر با يك تذكر درست مي شود نيازي به جنجال نمي باشد.

وي با بیان اینکه هر وقت انتقادي مي كنم راهكار هم مي دهم افزود: اعتقادم اين است كه تا به يك متد مشخص نرسيديم كاري انجام ندهيم و بي جهت ذهن مردم را خراب نكنیم.

 عضو شورای شهر ساری در پایان، اجرای دقیق قانون تعيين وضعيت املاك واقع در مسير طرح هاي دولتي و شهرداري ها را خطاب به شهرداران مناطق سه گانه ساري متذکر شد.

ساری در این 12 پروژه خلاصه نمی شود !

پرويز شعباني عضو شوراي شهر ساري با تبريك فرا رسيدن عيد سعيد فطر به همه شهروندان ساروي، به جنايات اخيراً اسرائيل در نواز غزه اشاره كرد و اين حملات دردمنشانه را محكوم نمود.

وي با اشاره به ۱۲ پروژه ي بزرگ تعريف شده توسط شهرداري ساري، تصريح کرد:مسايل شهر در اين ۱۲ پروژه خلاصه نمي شود بلكه كار هايي ديگري هم هست كه نبايد مغفول بماند.

عضو شورای شهر ساری ساماندهی و تعريض مسير دسترسي به امام زاده عباس و اجراي زير گذر بلوار كشاورز را خواستار شد.

واگذاری پروژه ها باید از ابتدا صورت گیرد

سعید نجاريان در جلسه علنی شورای شهر اظهار داشت: واگذاري پروژه ها به سرمايه گذار بايد اين كار از ابتداي شروع پروژه صورت پذيرد وقتي شهرداري پروژه را شروع مي نمايد و هزينه هاي بسياري براي زير ساخت هاي آن انجام مي شود و ديگر به صرف نمي باشد كه اين پروژه به ديگري واگذار شود.

وی با اشاره به برپایی سیرک در وسط شهر متذكر شد: علاوه بر ايجاد مشكلات ترافيكي براي شهروندان، آلودگي با توجه به وجود حيوانات را نيز به همراه دارد و در اين مورد شهردار و شورا در جريان نبوده اند و مجوزي صادر ننمودند.


سفره هاي توزيع پول از شورا جمع شود

سید محمد آقاميري با اشاره به مساعدت مالي گفت: نبايد شوراي شهر از طرف اعضاي محترم و شهرداري نقش نهاد ها و موسسات حمايت مالي را ايفا كند بديهي است امروز تفسير نادرستي از مواد ۱۶ و ۱۷ قانون مي شود.بعضي از همكاران با توزيع پول در شورا و يا معرفي متقاضيان به شهرداري عملاً شوراي شهر را از مسير قانوني منحرف كردند.

وی افزود: بهتر است سفره هاي توزيع پول از این دو نهاد جمع شود .

وي با اشاره به برپايي سيرك در پارك خيابان قارن باعث اعتراض اهالي شده است گفت: این اقدام بدون انعقاد قرارداد با شهرداري و عدم پرداخت حق و حقوق اين نهاد از مصاديق تضييع حقوق شهروندان است.

 آقامیری افزود: با وجود مركز فرهنگ و هنر شهرداري ساري   در مجاورت اين مكان برپايي سيرك در چند قدمي آن عملاً مانع فعاليت هاي اين مركز فرهنگي مي باشد و جميع اين دلايل ايجاب مي كند قبل از اين كه اين موضوع مشكل ساز شده و با تنش هاي اجتماعي مواجه شويم نسبت به جمع آوري و انتقال سيرك به محل ديگر اقدام شود.

وی همچنین جذب غير قانوني در شهرداري ساري، مخالفت در ايجاد دكه جديد و ساماندهي متكديان طبق ضوابط قانوني را متذکر شد.

شورا و شهرداری متولی اشتغال جوانان نیست !

علیجان شمشیربند نیز در صحن شورا اظهار داشت: شهردار و شورای شهر مسئول اشتغال جوانان نیستند و باید معضلات بیکاری با همکاری مردم و مسئولان رفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در باره اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر ساری درباره منعفل شدن شورا، گفت: خدمات شورایی باید به اطلاع رسانه ها برسد.

وی با بیان اینکه شهردار از پشتوانه شورا برخوردار بوده و شورایی ها جریانات تخریب گرایانه خود را در جهت نفع خود اعلام نکنند، افزود: هیچ یک از اعضای شورا حق ندارند در نطق های خارج از  صحن شورا هیچ عضو شورایی حق ندارد از طرف سایر اعضا اظهار نظر کند.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 5 مرداد 1393
پول توزیع می کنند تا برای دوره بعد واز طریق ............................نمایند. این مختص ساری نیست بلکه تقریبا همه جایی است.
نا شناس 5 مرداد 1393
اگر شورا منفعل نيست بس چي هست كه بعداز يكسال حتي گزارشي به شهروندان نميدهندخدمات شورایی طبق قانون هر شش ماه باید به اطلاع رسانه ها برسدالبته اگر خدماتي بغير از افزايش چند صد درصدي عوارض ساختماني وجود داشته باشد.

بهنام 5 مرداد 1393
اقایان فقط به مسایل شهر ساری , تاکیدا شهر ساری که عضویت شورای انرا دارند متمرکز شوند , بیشتر ممنون میشویم
گاهی صحبت از چهار دانگه , گاهی دودانگه , گاهی حل مشکل اشتغال .
اخه برادران اینها خودشان متولی دارند , شما به کارهای خودتان برسید , مابقی برعهده دیگران.
کیانی 5 مرداد 1393
درود بر عبوری عزیر این همه از شهردار ایراد نگیرید
پاسخ ها به این نظر
مهندس علی 6 مرداد 1393
داداش ایرادات ما اینهمه نیست ، یک کمه آنهم مسئله شهرسازی است که در ساری یخدور است .
نا شناس 6 مرداد 1393
آقای ذلیکانی در جواب شما عرض کنم که بلوار کشاورز شما را شناخت باز هزار رحمت به آقای شعبانی که دعغدغه ما را به اعضا منتقل کرد
تازه شما تا چند وقت پیش (قبل از اتصابتان به شورا) در چه زمینه شهری تجربه کسب کردید ؟ آقای محترم به نظر من این شهردار نیاز به تذکر ندارد او را یاری کنید تا شهر ما علی الخصوص بلوار کشاورز به نقطه آرمانی برسد
نا شناس 6 مرداد 1393
ایکاش آقای عبوری الآن شهردار نبود
برید خدا رو شکر کنید که عبوری شهردار ساری است و شما دارید مثل بلبل در جلسه شورا حرف می زنید
بخدا شما اگر ذره ای مثل آقای عبوری برای شهرستان ساری همت می کردید ساری الگو برای همه بود من ایمان دارم اگر شما حداقل کاری که باید بکنید این باشد که انتقادهای سیاسی از ایشان نکنید باز هم ساری به جایگاهش خواهد رسید
نا شناس 6 مرداد 1393
آدم وقتی دستورکار این شورا را همراه با نطق های اونها می بینه شرمنده میشه که اینها چقدر کارایی دارند خداییش حق ساری این شورا نبود
همش سیاسی هستند وای بحال ما
نا شناس 6 مرداد 1393
عبوری قلب ما بلوارکشاورزی ها است
نقطه سرخط...............
نا شناس 6 مرداد 1393
من به همه اعضای شورا توصیه می کنم محتوای جلسه را رسانه ای نکنند چون خیلی مضحک بنظر می رسد آقای ذلیکانی ما که نفهمیدیم شما چی گفتید
نا شناس 6 مرداد 1393
اینها شورای ما هستند؟

به به به به به به به به به به ...........
نا شناس 6 مرداد 1393
صد حیف عبوری که داره با اینها کار می کنه
طهماسبی 6 مرداد 1393
عبوری همه شما را در نگرفتن پاداش از سوی شما به آفساید انداخت
شما تا عبوری خیلی فاصله دارید
شما عنلکردتون را به ما بگوئید ولی عملکرد شهردار را به نام خودتون نزنید
نا شناس 6 مرداد 1393
تمام منصات صوری است ارقبل انجام شده جه برسد بهبقیه کارها وقیمت تمام شده دو برابر می شود
نا شناس 6 مرداد 1393
جدا ینفر از آقا میری بپرسه این حرفشو یکم تفسیر بکنه آبا این چیزی که گفتن شامل مسئول سازمان عمران هم میشه یا نشه؟؟ کی باید به اونجا رسیدگی بکنه؟؟؟ اینهمه پول کجا میره چرا از نیروهای سازمان عمران در مصارف شخصی اسم نبردم اگر خواستید میبرم استفاده میشه
ناصر معیلی پسند یک همدانی ساکن ساری 6 مرداد 1393
ضمن حمایت و قدردانی از عملکرد جناب آقای عبوری شهردار محترم ساری ، بدون شک شورای چهارم شهر ساری را باید ناموفق ترین شورا در بین شوراهای قبلی شهر ساری دانست . اکثریت اعضای شورای شهر در خدمت به شهرداری هستند و متأسفانه در حد گوش به فرمان در خدمت معاونت فرهنگی هستند به همین دلیل در اعضای شورای چهارم شهر ساری هیچگونه جایگاهی برای نظارت نمی بینیم و مهمترین شرح وظیفه این شورا که بحث نظارت بر عملکرد شهر و شهرداری است به هیچ عنوان صورت نمی گیرد . اما سوأل بنده از متعمدین مردم ساری در پارلمان شورای شهر اینست که انواع هزینه های جشن ها ، میتینگ ها و نمایشگاههایی که اتفاقاً هیچ دستاوردی هم برای مردم ساری نداشته ، به طور شفاف به مردم اعلام کنند و در ضمن برگزاری این مراسمات چه خروجی برای شهروندان ساروی داشته است ضمن اینکه هزینه حق و حقوق پرداختی به مجریان صدا و سیما آقایان عرب و شفائی طی دو سال گذشته چقدر بوده است ؟
و اما چند سوأل از اعضای شورای شهر و شهرداری ساری در بحث عملکرد معاونت فرهنگی شهرداری ....
1- طی این مدت شهرداری ساری چقدر برای تهیه غذا ، شیرینی و بسته های غذایی و به اصطلاح فرهنگی هزینه کرده است و آنرا به تفکیک برای شهروندان گزارش دهند تا مردم بدانند عوارضی که پرداخت می کنند در چه حوزه هایی هزینه می شود و اثرات آن بر شهر و شهروندان چگونه بوده است .
2- طی دو سال گذشته چقدر پول به مجریان صدا و سیما که در واقع باند متصل به امور فرهنگی شهرداری هستند ، پرداخت شده تا مردم ساری بدانند عوارضی که برای تأمین عمران و آبادانی و رفع محرومیت ها پرداخت می کند صرف چه امورات مضحکی می شود همچون برگزاری جشن های ابتذال که در واقع ترویج کننده فرهنگ غربی است .چه کسی به امور فرهنگی شهرداری خط می دهد.
3- تعداد پرسنل امور فرهنگی شهرداری چند نفر است و هر ساله چقدر برای پرداخت حق و حقوق آنها هزینه می شود ؟ این افراد متصل به کدام یک از اعضای شورای شهر هستند و آیا حضور آنها در این معاونت تأثیری بر پویایی این حوزه داشته است یا نقش سیاه لشگر را بازی می کنند و تنها ماهانه شهرداری باید حقوق تحمیل شده به آنها بپردازد؟!
4- شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم به مردم شفاف گزارش دهد چه تعداد نیرو طی دو سال گذشته جذب شهرداری شده است ؟ چه تعداد نیرو در زمان مدیریت گذشته شهرداری ( حجازی ) جذب شده ؟ متصل به کدام یک از مسولین هستند ؟ در این دوره چه تعداد نیرو جذب شهرداری شده ؟ آیا جذب نیرو و اشتغال به کار تنها برای فرزندان مسئولین می باشد ؟ جایگاه شایسته سالاری در جذب نیروهای شهرداری توسط این دستگاه غیر دولتی چگونه تعریف می شود و چگونه اجرا می شود ؟ آیا اصلاً اجرا می شود و اگر نمی شود چرای آن سوأل بزرگی است که تاکنون در سه دوره گذشته شورای شهر که پاسخی به مردم داده نشده است و متأسفانه بر رواج شیوه جذب نیروهای غیر قانونی در شهرداری روز به روز افزوده می شود .
5 - در بحث جذب نیرو آیا نیروهایی که جذب شده اند همگی از وابستگان مسئولین و اعضای شورا هستند ؟ ملاک و معیار جذب آنها چه بوده است ؟ آیا شهروندان و طبقات ضعیف و کارگران شهرداری در این محور جذب نیرو داشته اند ؟ در این مورد اعضای شورای شهر از خودشان دفاع کنند
7- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و اعضای کمیسیون فرهنگی شورا آیا از این هزینه سنگین برگزاری جشن ها و ریخت و پاش های مالی آنهم از هزینه بیت المال باخبر هستند یا به جهت اینکه در همه مراسم ها شمشیربند سخنران است و کلی سخنان او رپرتاژ آگهی می شود اهداف او را تأمین می کند .
8 به عنوان آخرین سوأل جهت روشن شدن افکار عمومی ، اعضای شورای شهر اعلام کنند واقعیت ها در پاسخ به این سوألات چیست ؟ هیچ اتهامی به شخص مهدی عبوری شهردار ی که سه برادرش شهید شده و او نیز قصد خدمت دارد وارد نیست اما عواملی که اینگونه برنامه ها را برای او ترسیم می کنند بدون شک در فکر تضعیف و تخریب او هستند هم شورا و شهرداری شفاف به مردم پاسخ دهند تا مسائل مورد نظر برای آنها روشن شود ما قصد هیچگونه پیش داوری نداریم و ضمن حمایت از عملکرد شهرداری ساری ، قضاوت را به عهده شهروندان ساروی می گذاریم .
از اعضای شورای شهر ساری انتظار است جنگ داخلی خود را برای تعداد سهمیه جذب نیرو به بیرون نکشانند در همان داخل شورای شهر با هم به نوعی کنار بیایند و در تقسیم بودجه های شهرداری با هم دعوا نکنند این حق قانونی اعضای شورای شهر است که با توجه به هزینه های میلیاردی که برای انتخابات شورای شهر داشته اید هزینه های خود را به نوعی تأمین کنید همین شهروندان بدون هیچگونه منتی باید سکوت کنند چون آنها شما را انتخاب کردند و باید 4 سال شما را تحمل کنند و شما نیز باید 4 سال آقای شهردار را تحمل کنید .
پاسخ ها به این نظر
شهرام اطاقسرایی 7 مرداد 1393
برادر بزرکواراقای معیلی اینهمه کفتی اخر نکفتی پس کار فرهنکی چیه همان جور که کفتی برکزاری چشن ومراسمات سرکرمی برای مردم شهراگرمردم ناراضی بودن پس چرااینهم توچشن شرکت می کردند راضی بودند اینهم استقبال مردم پس چی راستی اقای عبوری بااقای حجازی مقایسه می کنی هردوبزرکوارند اما ساری ساری شد تودوره کدام بزرکوار شد از قدیم گفتن حسابی که پاکه چه منعت که ببببب این هم ازاین دوره گفتی راجب پل میدان خزر نگفتی دوره حجازی زمینیهای که یک شبه ملیاردی میشه راستی اینرو بدان که بزرکتر پاک سعی می کنه تاپایین تر هم پاک تمیز باشه به دستت نگاه کن غیر ازاینه قضاوت بامردم من هم بعنوان یک بابلی میگم خوش بحال مردم ساری باداشتن چون عبوری واقعا تغییرات شهر رامی بینند که هرروز پیشرفت می کنه خوشحال میشه باخواندن این متن ادم متوجه میشه که جنابعای برای خودت سفر باز کنی اما اشتباهی حرف اخر امسال عبوری ها اسطوریه هستند برای ایران ایرانی افتخار هرایرانی اولا بخاطر چشم دل سیر دوم هم بخاطر کارایی استفاده ازاهلش در کارش ازکمترین بهترین استفاده کند
سور 6 مرداد 1393

بي شك در اين برهه از زمان كه ضعيف ترين و منفعل ترين شوراي ساري را شاهديم تذكرات و اخطارهاي اقایان یوسفی و اقا میری چراغ اميد فرهيختگان خواص و با شعوران شهر ميباشد.افكار عوام پسندانه با رفتارهاي پوپوليستي و غرور كاذب و سياه نمايي گذشتگان سرلوحه اين روزهاي جوان خام و بي تعهدي شده كه عوارض و عقب ماندگي ان در سالهاي نه چندان دور خود را نمايان ميكند.
ساری 100 سال عقب گرد کرد.
دوستان دلواپس از تذكرات شما را به شنيدن ايه و حديثي دعوت ميكنم:
قرآن كريم وَ لا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْباطِلِ وَ تَـكْـتُمُوا الْحَقَّ وَ اَ نْتُمْ تَعْلَمونَ؛(سوره بقره، آيه ۴۲.)
حق را با باطل مخلوط نكنيد، و حقيقت را با اين‏كه مى‏دانيد، پنهان نكنيد.
امام على عليه‏السلام : قَليلُ الْحَقِّ يَدْفَعُ كَثيرَ الباطِلِ كَما اَنَّ الْقَليلَ مِنَ النّارِ يُحْرِقُ كَثيرَ الْحَطَبِ؛(غررالحكم، ح ۶۷۳۵. )
اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى‏كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم‏هاى فراوانى را مى‏سوزاند.
نام مهم نیست 6 مرداد 1393
با سلام خدمت کاربران عزیز . بنده اظهارات این دوست عزیز و بحث هایی که به صورت سوأل در 8 بند مطرح شده رو قبول دارم متأسفانه سیاسی بازی ها تو شورای شهر هر دوره داره بیشتر از قبل میشه و به جای پرداختن به مسائل اصلی شورایی ، مسائل حاشیه ای شده نقل قول محافل و هدف شورائیان . ما مثل دوستان شورائی مشکلات مطرح شده رو قبول داریم اما آیا بهتر نیست به جای اینکه همدیگرو متهم کنیم یا مقابل حرف های همدیگه جبهبه گیری کنیم عزممون را جزم کنیم تا مشکلات کمتر یا حل بشه . با این تفاسیر شهری مثل بابل حق داره که ادعای مرکز استان رو بکنه می دونید چرا چون اعضای شورای شهرش هم با هم و هم با شهردارشون کاملاً هماهنگ و متحد هستن و اونجا از این بازی های بچگانه خبری نیست یا اگر هم هست انرژی شون رو صرف ادامه دادن به مسائل کم اهمیت نمی کنن .بی خود هم نیست که بابل به نسبت ساری پیشرفتش بیشتره .
بگذریم این حرف ها قبلاً هم زده شده اما متأسفانه گوش شنوایی پیدا نمی شه یا اگر هم پیدا می شه فقط این گوش در و اون گوش دروازه ست و عملی در کار نیست .
بیچاره مردم ساری که با انتخاب اعضای جدید شورای شهر شون، دلخوش به داشتن شهر بهتری بودند اما اگر می دونستند که روزی نماینده هاشون به جای رسیدگی به مشکلات شهر ، دنبال چه مسائل بیهوه ای هستن شاید اصلاً پای صندوق نمی آمدند . آقایون اعضای شورای شهر حداقل به رأی هایی که گرفته اید احترام بزارید اینجوری که شما پیش می رید ما از فردای بهتر شهر ساری ناامید هستیم . به قولی تصویر سازی از شهری آباد دیگه به خورد مردم نمی ره مردم اون چیزی رو که می بینند باور می کنند نه حرف ها رو .
در مورد اتفاقاتی که در شورای شهر می افته یا از دوره های قبل افتاده بهر حال یکی باید باشه حداقل برای روشن شدن اذهان عمومی ، شفاف سازی کنه . واقعاً این کاربر راست می گه که چرا اعضای شورای شهر از اعلام اسامی نیروهای جذب شده متصل به اعضای شورای شهر و مسئولین دیگه تفره می ره ؟!!!
متأسفانه بحث جذب نیرو در شهرداری ساری مختص این شهرداری نیست و در همه شهرداری های کشور این موضوع شهرداری رو دچار خسارت های زیادی کرده اما چرا ما همیشه به جای حل ریشه ای موضوع همش می گیم این مشکل تو همه شهرداری ها هست ؟!! خب اگر هست ما بیایم مشکل شهر خودمونو حل کنیم . اگر همه شهرداری ها مشکل شهرشونو خودشون حل کنن و هی توپ را تو زمین همدیگه ( شورای شهر و شهرداری ) نندازند فکر کنم می شه راهکاری پیدا کرد . از نظر من اجرای دقیق قانون در همه موارد می تونه مشکلات رو حل کنه که امیدواریم شهرداری و شورای شهر ساری نسبت به قانون تمکین لازم رو داشته باشند ، انشالله. برای شهرداری و شورای شهر ساری آرزوی موفقیت دارم
نا شناس 6 مرداد 1393
شمال نیوز تیتر خوبی انتخاب نکردی. تیترت جنجالیه ولی متن خبر اینگونه نیست. خواهشا به نرخ خبر نزنید. با تشکر از اینکه نظر منو حذف می کنید.
قاسمی 6 مرداد 1393
شمشیربند سخنران است و کلی سخنان او رپرتاژ آگهی می شود اهداف او را تأمین می کن
جواب : سردار شمشیربند نیازی به این آگاهی و... ندارند همه اورا می شناسند او فردی انقلابی ..متدین .دلسوری .. ولایتی . ..است ..بهتر است رزومه این سردار بسیجی را مطالعه بغرمایید او به اندازه یک روحانی و ده دکتر که مدرک قلابی در شورای شهر ساری دارند و ادعا دکتر شدن دارند ...هم با سوادتر است و هم خطیب ...رک بگم استاندارش جلوش کم میاره... فقط اینقدر بکم من بچه ساری نیستم اما این سردار خوبی ها را می شناسم... بی انصافی است که در مورد ایشون اینجور قضاوت کنید...
نا شناس 7 مرداد 1393
دوستانی که از حجازی انتقاد میکنند چرا تا بود کسی جرات حرف زدن نداشت؟ چرا تا بود سردار سازندگی بود! چرا پروژهای بزرگ اون موقع افتخار شهر شهرداری بود و الان ننگ!!
شاید چون وقتی شیر بیشه پیر میشه هر شغالی به خودش جرات میده با دمش بازی کنه...!
نا شناس 7 مرداد 1393
در جواب دوستی که فرمودند کار پرسنل فرهنگی شهرداری و نیروهای سازمان عمران چیه! یه نگاهی به این کامنت ها بندازند می فهمن...
نا شناس 6 مرداد 1393
آقاميري، بودجه، اشتغال .... هاهاها
احمد زمانی 7 مرداد 1393
بلوار کشاورز در زمان آقای عبوری حقیقتا جان تازه ای گرفت ما جوونهای لسانی و جوادیه از صمیم قلب از ایشان تشکر می کنیم
نا شناس 7 مرداد 1393
من از شمال نیوز تشکر می کنم چرا که با فراهم کردن درج کامنت به امثال آقای ذلیکانی ارادت ما را به شهردار محبوبمان نشان داد
من به ایشان عرض می کنم که اگر هدفتان ساری است باید تغییر رویه دهید اگر نظرتان سیاسی است من هیچ حرفی ندارم اونهایی که انتقاد می کنند انگار هم آمار دقیق دارند و هم خیلی خیلی زود قضاوت می کنند و محکوم می کنند اینهم به نوبه جود خیلی جالب است
این رفراندوم شمال نیوز خیلی خوب است
نا شناس 7 مرداد 1393
آقای ذلیکانی شما از بیست و هفتم یک دفعه عضو اصلی شدید همه ما می دانیم چطور شورا شدید آقای شعبانی منخب مردم بود و می بینیم که چطور با متانت حرف میزند و یا آقای شمشیر بند و یا آقای نجاریان همشون دوست داشتنی هستند اونهایی رو که ما انتخاب کردیم خیلی متین هستند و....
نا شناس 9 مرداد 1393
اینهمه عکس وپوستروبنروچلوکباب ووجه نقدرایج !که قبل انتصاب این عزیزان!!!! هزینه شده بایدجبران بشه دیگه!
نا شناس 9 مرداد 1393
من این کار شمال نیوز را خیلی دوست دارم همه چرا که نظرات مردم به خوبی برای مسئولین و همه آحاد مردم نشان می دهد ببینید مردم از همه مسئولین صداقت می خواهند من یک سوال از آقای ذلیکانی دارم :
شما چطور شورا شدین؟
شورا باید به کارشناسان شهرداری اطمینان کند چرا که آنها با گرایشهای دیگر وارد شورا می شوند بنا بر این می طلبد که شورا خودشان را کارشناس تر از آنها نداند
این مجموعه شهرداری کارنامه بسیار موفقی دارد شما هر کس که می خواهد باشد نماینده باشد شورا باشد و یا هر کی دیگر اگر بخواهید انتقاد سیاسی و بنی اسرائیلی و یا مچ گیری کنید یقین کنید دارید خودتان را خراب می کنید
محمد 9 مرداد 1393
آقاي زليكاني ازين كلي گوىى و سفسته دست بردار و ٢ تا نمونه نام ببر
آقاي عبوري در هيچ كاري مثل تعطيلي هنجرهء عالي متبهر نبود
شهرسازي و شهرداري دل و جيگر و درايت حجازي ميخواد كه ديگه وا اسفا
نا شناس 10 مرداد 1393
اقاي شعباني اهل بلوار کشاورز است وراي زيادي راکسب کرده ولي نه محله حضور دارد نه در مسجد شکوهي که راي زيادي کسب کرده حضور دارد
نا شناس 10 مرداد 1393
دوست بزرگوار میشه یکی از درایت های آقای حجازی رو بفرمائید تا ما هم آگاه بشیم
نا شناس 10 مرداد 1393
آقای شعبانی در تمام جلسات شورا از بلوار کشاورز دفاع می کند الآن هم برای 6 زیر گذر در بلوار کشاورز جانانه دارد کار می کند البته ما از شهردار مان کمال تشکر را داریم در اسپورد هفته ای سه چهار تصاده و گاها منجر به فوتی داریم
تمنا داریم این زیرگذر هر چه زودتر تمام شود
شهروند کوی دادگستری ساری 11 مرداد 1393
اقایان عزیز شورای اسلامی شهرساری سلام باپوزش از همه شما عزیزان ایا کوی دادگستری ساری جزء شهر ساری نیست با داشتن 2800 نفر جمعیت وعاری از ابتدایی ترین امکانات بهداشتی فرهنگی وتفریحی با وضعیت بد حاشیه جنوبی ان که قرار بود مبلمان شهری دران مستقر شود فضای سبز و... از گذشته های دور با مصوبات کمسیون ماده 5 و مصوبات شورای محترم در گذشته وحتی اختصاص بودجه در زمان شورای اسلامی اسبق حال به کجا رفت ایا ما جزء شهروندان ساری نیستم اگر نیستم چرا ازما عوارض انچنانی می گیرند ایا این با اموزه های دینی ما همخوانی دارد تسهیلات نمی دهید ولی عوارض و...می گیرید تاکی باید در تابستانها در گرد وخاک ودر زمستانها در گل ولای زندگی کنیم شمارا به جان عزیز خودتان فکری به حال ما کنید که اکثر شما عزیزان ما هستید باتشکر وقتی را تعیین نمایید واز نزدیک محیط را ببینید اقایان محترم اقامیری ومهندس نقیبی و..دکتر احمدی کاملا در جریان ان هستند ولی یک یا علی دیگر
یک شهروند ساروی 11 مرداد 1393
سلام/جای تاسف داره که یک شهروند اینچنین به برادر دو شهید و کسی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از مدیران سطح ملی بوده و در حال حاضر با کوله باری از تجربه در شورای شهر ساری حضور دارد تهمت می زند که پشت پرده اهل ساخت و ساز است و آیا این فرد با این همه مسولیت در سطوح مختلف ملی و استانی لنگ یک سخنرانی در فلان مراسم جشن می باشد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.084 seconds.