.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی اطلاعیه ای :
ستاد نمازجمعه بابل سالروز نمازجمعه را گرامی داشت

شمال نیوز: نماز جمعه، باغ پر طراوتی است كه هر جمعه به روی مشتاقان سعادت گشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، در این اطلاعیه آمده است : نماز جمعه، باغ پر طراوتی است كه هر جمعه به روی مشتاقان سعادت گشوده می‌شود و آن گاه كه منادی روز جمعه، مومنین را به مهمانی خدا فرا می‌خواند، نمازگزاران مومن و خداجو با دلی سرشار از مهر الهی به دریای حیات بخش جمعه می‌پیوندند تا در دریای بی‌كران معنویت و ولایت ندای وحدت و قرب الهی سر دهند. در بخش دیگری از این اطلاعیه به آغاز این نمازجمعه در5 مرداد 58 اشاره و خاطرنشان شده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فریضه الهی نماز جمعه برای نخستین‌بار در اولین جمعه ماه مبارك رمضان سال 1399 هجری قمری برابر با پنجم مرداد 1358 با شركت بیش از یك میلیون نفر از مردم مسلمان روزه‌دار تهران در هوای بسیار گرم تابستان به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد

و امروز تا كنون نیز اقامه با صلابت نماز جمعه، با عنایت خداوند متعال و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه ملت بصیر و خداجو در تمام نقاط ایران اسلامی ادامه یافته است.

نماز جمعه این نماد آمیخته بودن عبادت و سیاست همواره تاثیر به سزایی در وحدت و یكپارچگی مسلمانان بر محور امامت، عدالت، سیاست و عبادت داشته و موجب ترس دشمنان اسلام را به خصوص در برهه های سخت تاریخ انقلاب ایفا نموده است.

نمازجمعه موجب خنثی شدن شایعات و توطئه‌های تفرقه افكنانه دشمنان گردید و خدمات شایانی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

امامان جمعه با بررسی مسائل سیاسی داخلی و خارجی هر هفته با ارائه راه‌های مناسب برای حل مشكلات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه، بسیاری از توطئه‌ها و كار شكنی‌های عناصر نفوذی دشمن را خنثی كرده كه این خود عامل مهمی برای سعادت و تعالی روزافزون جامعه به شمار می‌رود.

فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز تاریخی اقامه نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه در نظام جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال برگزاری با محتوا و هر چه با شكوه‌تر نماز جمعه، به خصوص ائمه فقید و نمازگزاران درگذشته و شهدای ستادهای نمازجمعه در سراسر کشور که محل میقات بندگی حق، میعاد با عباد‌الله و میثاق با رهبری در سراسر نقاط ایران اسلامی است را گرامی می داریم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.