.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالان قرآنی مازندران تجلیل می‌شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: فعالان و نخبگان قرآنی طرح ضیافت الهی مازندران با حضور مسئولان ارشد استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز در گفت‌وگو با ما با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 248 بقعه و امامزاده مازندران، اظهار داشت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه از اهداف این طرح است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: طرح ضیافت الهی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه در جوار امامزادگان استان مازندران اجرا شد.
 
قربانی به برپایی ویژه برنامه لیالی قدر در امامزادگان و بقاع شاخص استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در لیالی قدر و در راستای برپایی مراسمات عزاداری از سخنرانان برجسته استانی و کشوری در امامزادگان شاخص استان بهره‌گیری شد.
 
این مسئول با یادآوری اینکه همه اقشار مردم در این مجالس و محافل حضور پیدا کردند، افزود: آنچه که در حوزه فعالیت‌های قرآنی و معنوی در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دارد، تلاش و جدیت برای ارتقای فضای معنوی و عبادی جامعه است.
 
قربانی اظهار داشت: این برنامه‌ها می‌کوشد تا آسیب‌ها و نارسایی‌ها و برخی دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی که امروز به جد جامعه اسلامی و نسل جوان و نوجوان ما را تهدید می‌کند کاهش دهد و یک فرصت و بستری مهیا شود تا فعالیت‌های قرآنی و معنوی بتواند جامعه ما را در مسیر اصلاح حقیقی قرار دهد.
 
وی بیان داشت: اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان از برنامه‌های شاخص طرح ضیافت الهی در استان مازندران بود که مراسم ضیافت افطار از محل نیات واقفان مرتبط با ماه رمضان برپا شد.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران یکی از ویژه برنامه‌های طرح ضیافت الهی در مازندران را برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در سراسر استان دانست و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع شاخص مجری طرح ضیافت الهی محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی برگزار شد.
 
قربانی به برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری اشاره کرد و گفت: این محفل ترتیل خوانی به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش شد.
 
وی از برگزاری آیین تجلیل از فعالان قرآنی طرح ضیافت الهی مازندران خبر داد و گفت: این آیین با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و ربیع فلاح استاندار مازندران در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در این آیین فعالان و نخبگان قرآنی طرح ضیافت الهی مازندران و برگزار کنندگان مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در امامزاده عباس(ع) ساری تجلیل می‌شوند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.