.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛
آزادی 3805 زندانی غیرعمد در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه از بدو تشکیل این ستاد تا سال 1392، 3 هزار و 805 نفر آزاد شده‏اند، گفت: این افراد با کمک مالی 308 میلیارد و 684 میلیون ریالی ستاد دیه و تخفیف 397 میلیارد ریالی شکات، آزاد شده‏اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، احمد فاضلیان در جشن گلریزان اظهار داشت: 142 نفر از این محکومان سال گذشته با 48 میلیارد کمک خیران آزاد شده‏اند.

وی با بیان اینکه تلاش ستاد دیه برای آزادی محکومان دیون مالی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، خیرین با پرداخت بیش از 7 میلیارد ریال، 31 نفر دیگر از محکومان مالی را آزاد کردند.

به گفته فاضلیان، اعتبارات داخلی ستاد دیه، کمک خیرین، صندوق تامین خسارت، پرداخت وام‏های بلاعوض توسط بانک‏های عامل و در نهایت پرداخت وام‏های کمیته امداد به مددجویان از منابع تامین‏کننده این ستاد هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز 533 نفر محکومان دیون مالی در زندان‏های استان به سر می‏برند، گفت: برای آزادی این محکومان که 10 درصد کل جمعیت زندان‏های استان را تشکیل می‏دهد به کمک خیرین نیازمندیم.

رئیس ستاد مردمی دیه استان با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان دیون مالی و جرایم غیرعمد، فقط جنبه درمان دارد بر نگاه پیشگیرانه ستاد دیه تاکید کرد و گفت: تلاش برای اصلاح قوانین و تغییر نگاه قضات و مردم نسبت به موضوع زندان و محکومان غیرعمد مالی از جمله تلاش‏های ستاد دیه استان برای کاهش ورودی زندان‏های استان عنوان کرد.

ستاد مردمی‌رسیدگی به امور دیه در سال 1369 و در زمان ریاست شهید لا‌جوردی بر سازمان زندان‌ها شکل گرفت.

ستاد دیه گلستان نیز از سال 1377 به منظور کمک به آزادی محکومین مالی جرایم غیرعمد تشکیل شده است.

ریاست این ستاد در استان‏ها با رئیس کل دادگستری است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.773 seconds.