.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازنی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان شد
شمال نیوز: در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد استان گلستان و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، از زحمات سردار بابایی فرمانده پیشین قدردانی شد.

شمال نیوز: سرهنگ رحمت الله صادقی در مراسمی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوای استان گلستان معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز، این مراسم که صبح شنبه با حضور مسئولان ارشد استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، از زحمات سردار بابایی فرمانده پیشین قدردانی شد.

در این مراسم سردار نقدی «قائم مقام فرمانده کل سپاه در امور استان‌ها»، سردار محمدحسین بابایی فرمانده «سابق سپاه نینوا و فرمانده فعلی سپاه کربلا مازندران»، سرهنگ رحمت الله صادقی «فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان»، حجت الاسلام سیدعلی طاهری «نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی» به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است این مراسم با حضور استاندار، امیر خمری فرمانده لشکر ۳۰ پیاده گرگان، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی گلستان، عیسی امامی نماینده مجلس و جمعی از مسئولان استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

سرهنگ رحمت الله صادقی تا پیش از این جانشین سپاه کربلای مازندران بوده و سردار بابایی نیز به عنوان فرماندهی سپاه کربلای مازندران منصوب شده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد93 5 مرداد 1393
التماس دعا
مهدوی جمنانی 7 مرداد 1393
به برادر ارزشی و صادق و صالح و انسان متواضع و خدمتگذار سخت کوش جناب سرهنگ صادقی عزیز در این روز خجسته عید پاکیها این انتصاب شایسته و لایق را تیریک و تهنیت عرض نموده و برای این پاسدار باکفایت و بزرگوار صحت و سزبلندی و موفقیت روزافزون آرزومند است . با احترام م . م . ج .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.464 seconds.